دانلود و خرید کتاب ۲۴ ساعت عاشقی سمانه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۴ ساعت عاشقی اثر سمانه محمدی

کتاب ۲۴ ساعت عاشقی

نویسنده:سمانه محمدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۴ ساعت عاشقی

کتاب ۲۴ ساعت عاشقی، داستانی خواندنی از سمانه محمدی است. کتاب ۲۴ ساعت عاشقی روایت‌گر احوال و روزهای دختری دبیرستانی است که اتفاقات زیادی را در زندگی‌اش پشت‌سر می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب ۲۴ ساعت عاشقی

کتاب ۲۴ ساعت عاشقی همانطور که از نامش برمی‌آید، یک نوشته‌ی عاشقانه است. سمانه محمدی در کتاب ۲۴ ساعت عاشقی از زندگی دختری به نام نگار نوشته است. دختری کُرد که همراه خانواده‌اش به یکی از شهرهای حومه تهران مهاجرت کرده است و حالا آنچه را که در مدرسه و در خانه برایش اتفاق می‌افتد، بیان می‌کند. نگار در کتاب ۲۴ ساعت عاشقی از آرزوها و رویاهایش می‌نویسد. از کارهایی که می‌کند. از درگیری‌هایی که با معلم‌ها و هم‌کلاسی‌هایش دارد. تا اینکه روزی یکی از دوستان نگار به نام افسانه خبری باور نکردنی به نگار می‌دهد. 

کتاب ۲۴ ساعت عاشقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از دوست‌داران کتاب‌های عاشقانه هستید، کتاب ۲۴ ساعت عاشقی را بخوانید. 

بخشی از کتاب ۲۴ ساعت عاشقی

از همون بچگی همیشه دوست داشتم تو کلاس کنار پنجره بشینم. اصلاً وقتی وسط میز یا دور از پنجره می‌نشستم حس خفگی بهم دست می­‌داد. با هزار سختی خودمو چپ و راست می­‌کردم تا بتونم بیرون از کلاس را ببینم. سر همین موضوع همیشه خانم معلم دعوا می­‌کرد اغلب مواقع هم با تنبیه رو به رو می‌­شدم. هر بار که مجبور می­شدم برای تنبیه ۵ الی ۶ باری از روی درس­‌های فردام بنویسم به قدری خسته می‌­شدم که کلی خودمو لعنت می‌­کردم. به خودم می­‌گفتم این آخرین بار، دیگه از پنجره به بیرون نگاه نمی­‌کنم یا این ­که همیشه اول مهر سر جا با دوستام بحثم می­‌شد اولاً اونا قبول نمی‌­کردن. اما هر چقدر که بزرگ تر می­‌شدیم اونا هم به علاقه من پی می‌بردن و دست از مقاومت برمی‌داشتن یا شایدم از استقامت من خسته می‌شدن… نمی‌دونم اما بالاخره صندلی کنار پنجره همیشه برای من بود. انگار اصلاً پنجره­‌ی کلاس یه راه رهایی برای من بود؛ اما رهایی از چی؟ نمی‌دونم…

من یه دختر کٌردم. امسال سال آخر دبیرستانم. توی یکی از شهرستان­‌های کوچیک نزدیک تهران زندگی می­‌کنم. همیشه از محل زندگی ناراضی‌ام اما تحمل می­‌کنم و به باجان و دالگه (مادر) چیزی نمی­‌گم. روزهای مدرسه به خصوص دبیرستان از سخت­‌ترین روزهای زندگیمه. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۹۳۴۳۰
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

کتاب خیلی خوب در عین حال خیلی تلخ و واقعبینانه ب خصوص بالهای شکسته پروانه،😘😘 توصیه میکنم بخونید اطلاعاتتان زیاد میشه 😘😘

کاربر ۱۹۹۲۴۹۲
۱۳۹۹/۰۳/۲۵

😊واژه ها اسیر ذهن بی پروای ما هستند. اما مهم ترین نکته اینکه چطوری ازشون استفاده کنیم.😊♥️very good ♥️از نظر بنده این کتاب از هر لحاظ عالی بود باید ها ونباید هاداخلش درج شده بود. از این رمان هایی که

- بیشتر
کاربر ۱۹۹۶۸۸۲
۱۳۹۹/۰۳/۲۵

خیلی عالی بود. حتما توصیه میکنم بخونیدش. یه عاشقانه جذاب و توپ اصلا چرت و ابکی نبود

ریحانه
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

نویسنده محترم انگار داشتن دفتر خاطرات مینوشتن موضوعات و داستان ها جالب بودن اما نگارشش رو دوست نداشتم.

عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

۳ رمان متفاوت ، خوب و ناراحت کننده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان