دانلود کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها (خلاصه کتاب) اثر استفان کاوی

دانلود و خرید کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها (خلاصه کتاب)

نانوکتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها اثر استیون کاوی دیدگاه‌ها و راهکارهای ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد و کمکتان می‌کنند تا زندگی خود را روی مسائل هدفمندتر متمرکز کنید.

 درباره کتاب اولویت دادن به اولویت‌ها

تا به حال شده که برای خود چندین اولویت در زندگی و برنامه‌های روزانه، ماهانه و سالانه مشخص کنید؟ اما مسئله این جا است که خواه‌ناخواه دوباره باید از میان اولویت‌ها، کارهای مهم‌تری را اولویت‌بخشی کنید زیرا زمان فرار است و باید از آن نهایت بهره را برد. گاهی با اندکی سهل‌انگاری، برنامه‌ریزی نکردن درست و غفلت، کاری مهم و گاهی مهم‌ترین کارتان را عقب می‌اندازید و این موضوع باعث خسارت‌های بعضا جبران ناپذیری می‌شود.

استیون کاوی در این کتاب ارزشمند ایده‌هایی را عرضه می‌کند تا با به کارگیری آنها بتوانید اولویت‌های خود را هم اولویت‌بندی کنید تا ذهنی آرام و پیشرفتی پیوسته داشته باشید.

 شما با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که چطور اولویت‌هایتان را تعیین کنید، بهترین تصمیمات را بگیرید و چشم‌انداز قدرتمندی برای آینده ایجاد کنید. اگر به دنبال تغییر مثبت در زندگی خود هستید، این نانوکتاب گزینه خوبی برای شروع است!

 شنیدن کتاب اولویت دادن به اولویت‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مهارت مدیریت زمان یک مهارت کاربردی است آموختن ان برای همه مفید و کمک کننده است. شنیدن این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره استیون کاوی

استیون کاوی، مدرک MBA اش را از دانشگاه‌ هاروارد گرفت. او در همان سال فارغ‌التحصیلی تدریس مدیریت منابع انسانی را شروع کرد و خیلی زود تبدیل به استاد محبوب دانشگاه شد.  استیون با تمام وجود به نوشته‌هایش ایمان داشت به طوری که بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۹۹۴ در جلسه مشاوره‌ی چند ساعته‌ای که با او داشت اعلام کرد که اگر افراد به راهنمایی‌های استیون گوش دهند بهره‌وری آمریکا ظرف مدت کوتاهی چند برابر خواهد شد.

درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

معرفی نویسنده
استفان کاوی

استیون کاوی (استفان کاوی) متولد اکتبر ۱۹۳۲ در شهر salt lake در Utah به دنیا آمد و در در خانواده‌ای هفت نفره بزرگ شد. پدر و مادرش همواره او را برای کارهایی که انجام می‌داد تشویق و تائید می‌کردند. اجداد او در برخی از تحولات مهم جوامع آمریکایی سهیم بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان