دانلود کتاب صوتی کتابچه اسرار ذهن ثروتمند با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه اسرار ذهن ثروتمند اثر تی. هارو اکر

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه اسرار ذهن ثروتمند

معرفی کتاب صوتی کتابچه اسرار ذهن ثروتمند

کتابچه صوتی اسرار ذهن ثروتمند چکیده مهم‌ترین مطالب کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر هارو اِکِر است. او در این کتاب از بازی ذهنی ثروت و تسلط بر آن سخن گفته است.

درباره کتاب اسرار ذهن ثوتمند

هارو اکر درکتاب اسرار ذهن ثروتمند توضیح می‌دهد که چرا در تقدیر بعضی از مردم، ثروتمند شدن و در تقدیر بعضی دیگر از لحاظ مالی مشکل داشتن است.

بخش اول کتاب توضیح می‌دهد که اگر هریک از ما به پول دست یابیم چه وضعیتی خواهیم داشت و خلاصه‌ای از چهار روش کلیدی برای تجدیدنظر روی طرح اولیه پولی که در ذهن خود داریم ارائه می‌کند. قسمت دوم، تفاوت‌هایی را که بین نحوه فکر کردن افراد ثروتمند، متوسط و فقیر وجود دارد بررسی می‌کند و هفده طرز بینش و طرز روش را که منجر به بروز تغییرات همیشگی در وضع مالی شما خواهد شد ارائه می‌دهد.

با خواندن این اثر در خواهید یافت که چگونه تأثیرات دوران کودکی در شکل‌گیری طرح اولیه پولی شما دخالت داشته و چطور می‌شود این تأثیرات ما را به‌سمت افکار و عادت‌های خودباختگی هدایت کنند. دستورهای قوی را هنگام مطالعه پرونده‌های ثروتمند شدن می‌آموزید که آن‌ها را جایگزین راه‌های تضعیف‌کننده افکار خود خواهید کرد، طوری که آن‌گونه می‌اندیشید و به روشی عمل می‌کنید که ثروتمندان عمل می‌کنند. همچنین به منظور افزایش درآمد فعلی خود و جمع‌آوری ثروت و دارایی، روش‌هایی عملی و مرحله به مرحله خواهید آموخت.

شنیدن کتابچه اسرار ذهن ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل اسرار ذهن ثروتمند را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد