دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌های اتمی (خلاصه کتاب) اثر جیمز کلیر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌های اتمی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی (خلاصه کتاب)

عادت‌های اتمی کتابی از جیمز کلیر است که گروه گردآوری و ترجمه سبکتو ترجمه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در این کتاب می‌شنویم که چقدر قدم‌های کوچک و در ظاهر بی‌اهمیت می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشند و ما را به نتایج بزرگی برسانند. عادت‌های اتمی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های اتمی

اگر همین الان از شما بخواند تا چند دقیقه وقت بگذارید و تعدادی از عادت‌هایتان را بنویسید، در چه مدت زمانی می‌توانید این کار را انجام دهید؟ شناخت عادت‌ها و مدیریت آن‌ها می‌تواند ما را موفق کند یا ناکام بگذارد. به همین دلیل است که باید تلاش کنیم تا عادات بد را از بین ببریم و عاداتی را در خودمان نهادینه کنیم که محرک و پیش برنده‌ی ما در مسیر موفقیت باشند.

ضرب المثل ترک عادت موجب مرض است را همه‌ی ما شنیده‌ایم. اما به اینکه عادات بد ما است که در نهایت می‌توانند ما را از پیش رفتن در مسیر موفقیت باز دارند، آگاه هستیم. حال برای ترک عادات بد و ساختن و نهادینه کردن عادات خوب، چه کاری از دستمان برمیاید؟

کتاب صوتی عادت‌های اتمی ساختاری عملی و اثبات شده برای ایجاد عادت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خوب و از بین بردن عادت‌های بد، معرفی می‌کند. این کتاب با تکیه‌ بر تحقیقات علمی و مثال‌هایی از دنیای واقعی، نشان می‌دهد که چطور تغییر رفتاری‌های کوچک، می‌تواند منجر به ایجاد عادت‌های جدید و رسیدن به دستاوردهای بزرگ در زندگی شود.

شنیدن کتاب عادت‌های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب عادت‌های اتمی برای همه افرادی که در تلاش هستند تا رفتار و اعمال صحیح و خوب را به عادت‌هایشان تبدیل کنند، مناسب است.

درباره‌ی جیمز کلیر

جیمز کلیر نویسنده، سخنران و گوینده‌ای است که روی عادت‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و بهبود مستمر افراد تمرکز می‌کند. او در آکادمی عادت خود هزاران مدیر، مربی و معلم را تحت آموزش قرار داده و توانسته عادت‌های آن‌ها را با آموزش‌های حرفه‌ای، تغییر دهد. او روی عادت‌های کوچک به عنوان عامل موفقیت تاکید دارد و می‌گوید: «همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از ۵ سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا حتی شکست خورده‌ایم!». کتاب عادت‌‌های اتمی معروف ترین کتاب این نویسنده است.

جملاتی از کتاب عادت‌های اتمی

نقش محیط در انگیزه و شکل‌دهی به عادت‌ها را دست کم نگیرید. به محیط اطراف خود سرنخ‌های بیشتری بدهید. برای اینکه بتوانید میزان سرنخ‌های مثبت در زندگی خود را بیشتر کنید باید محیط اطراف را تغییر دهید. مثلا ممکن است یک فرد سیگاری در ماشین یا در زمان‌هایی که استرس دارد سیگار بیشتری بکشد. اما شما می‌توانید با تغییر مکانی که در آن زندگی یا کار می‌کنید، سرنخ‌های منفی را تبدیل به سرنخ‌های مثبت کنید.

ما معمولا عادت‌هایمان را به موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیریم نسبت می‌دهیم. مثلا با اینکه می‌دانیم نوشیدنی‌های الکلی بد هستند، اما وقتی در یک مهمانی و در حضور دوستان قرار می‌گیریم، دو برابر زمانی که تنها هستیم می‌نوشیم و این را به محیط نسبت می‌دهیم. اما قسمت خوب ماجرا این است که شما می‌توانید یک عادت جدید را با یک محیط خاص پیوند بزنید.

مثلا دکترها به افرادی که بی‌خوابی دارند توصیه می‌کنند از اتاق خواب فقط برای خوابیدن استفاده کنند و وقتی خسته و خواب‌آلود هستند به رختخواب بروند. این کار این فکر را در ذهن آنها شکل می‌دهد که چارچوب اتاق خواب برابر است با خوابیدن.

عادت‌های اشتباه و رفتارهای نادرست را با تغییر رفتار عوض کنید. مثلا با اینکه می‌دانید تغذیه اصولی برای سلامتی مهم است، اما همیشه از یک سوپرمارکت خرید می‌کنید و معمولا هم چیزهایی می‌خرید که برایتان خوب نیستند. حالا سوپرمارکت را تغییر دهید، این کار مغز را به چالش می‌کشد و توجه شما به موادغذایی تازه‌ای جلب می‌شود که قبلا به آن اهمیت نمی‌دادید.

برای آموزش عادت‌های جدید وسایل خانه‌تان را به سرنخ تبدیل کنید. مثلا از یک صندلی به عنوان صندلی مطالعه، از یک کاناپه برای نوشیدن قهوه و از یک میز برای خوردن غذا استفاده کنید. برای شکل‌دهی به عادت‌های جدید هر چیزی را با هم قاطی نکنید. هر چیزی باید سر جای خودش قرار گیرد. مثلا به بهانه تغییر عادت، غذای خود را در اتاق خواب نخورید یا از صندلی مطالعه برای خوابیدن استفاده نکنید. اینگونه هر چارچوبی با یک عادت مخصوصی هماهنگ خواهد شد.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

شیرین
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

صدای گوینده کاملا مناسبه. اصل مطلب بیان میشه و وقت صرف توضیحات طولانی نمیشه. گوش کردن این میکرو کتاب روپیشنهاد میکنم.

Sharareh Zainalian
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

در این کتاب به صورت خلاصه و مختصر چکیده مطالب مهم گنجانده شده. اگر به دنبال پیدا کردن ریشه عادت ها و چگونگی تغییر اونا و یا به وجود آوردن عادات جدید هستید این مایکرو کتاب رو توصیه میکنم. متن

- بیشتر
radin farroknejad
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

نوشته قابل انتقال ولی هر کاری کردم انتقال نیافت ولی کتاب بسیار عالی است

کاربر ۶۴۹۸۹۵۱
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

عااالی و بسیار کاربردی

Nazi
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

صدای گوینده عالی

ziba
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کتاب صوتی خوبی بود

elahe tajzade
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

صدای گوینده اصلا جذابیت نداشت مجبور شدم کتاب رو نیمه کنار بگذارم

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان