دانلود کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر اثر آرمان سلطان‌زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر

معرفی کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر

کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر، مشهورترین اثر رابرت کیوساکی، تاجر موفق و سخنران انگیزشی درباره‌ی راه‌های بهبود کسب‌وکار، بالا بردن درآمد و غلبه بر موانع و مشکلات مالی است.

پدر ثروتمند پدر فقیر را امیر باغستانی به فارسی ترجمه کرده است و شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی آن را با صدای آرمان سلطان‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر

پدر ثروتمند پدر فقیر -که با نام پدر پولدار پدر فقیر نیز شناخته می‌شود- داستانی از زندگی رابرت کیوساکی است. او معتقد است که در زندگی‌اش دو پدر داشته است. پدر ثروتمند پدر فقیر. یکی از آن‌ها پدر خودش و دیگری پدر بهترین دوستش بود. رابرت کیوساکی کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر را با یک تاریخچه‌ی مختصر زندگی دو پدر آغاز می‌کند و بعد درباره‌ی روش‌های بهبود وضعیت در کسب و کار، راه‌های بالا بردن درآمد و رسیدن به استقلال و موفقیت مالی حرف می‌زند. او همچنین از راه‌های غلبه بر موانع و مشکلاتی که بهرحال ممکن است سر راهتان قرار گیرد نیز حرف می‌زند. بسیاری از افرادی کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر را یکی از بهترین کتاب‌هایی می‌دانند که در حوزه‌ی کسب و کار و موفقیت مالی نوشته شده است. اینکه کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر بیش از بیست‌سال در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های توسعه فردی بوده نیز، گواهی بر این ادعا است.

کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در فکر به دست آوردن استقلال مالی هستید، اگر دوست دارید کسب و کارتان را گسترش دهید و درآمدتان را بالا ببرید، کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر برای شما نوشته شده است.

درباره‌ی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر

در سال ۱۹۹۶ یکی از فرزندان من سرخورده از مدرسه به خانه برگشت. او از درس خواندن ناراضی و خسته به نظر می‌رسید و به حالت اعتراض به من گفت: «چرا باید وقتم را صرف خواندن درس‌هایی کنم که برای من هیچ کاربردی در زندگی واقعی ندارند؟»

من بی‌تأمل جواب دادم: «چون اگر نمرات خوبی نگیری نمی‌توانی به کالج بروی.» او در جواب گفت: «برایم مهم نیست که به کالج بروم یا نه، من می‌خوام پولدار شوم.» من با کمی ترس، ولی با حالتی مادرانه گفتم: «اگر از کالج فارغ‌التحصیل نشوی، نمی‌توانی شغل مناسبی پیدا کنی و اگر تو شغل خوبی نداشته باشی، چطوری می‌توانی برای پولدار شدن برنامه‌ریزی کنی؟»

او پوزخندی زد و به آرامی سرش را با دلزدگی و ملالت تکان داد. البته ما از قبل هم بارها از این صحبت‌ها داشتیم. او سرش را پایین‌تر برد و چشم‌هایش را به طرف من چرخاند. صحبت‌های مادرانهٔ من باز هم او را قانع نکرده بود. او با اراده‌ای قوی و هوشیار فکر می‌کرد، او همیشه برای من یک جوان مؤدب و قابل احترام بود. دوباره شروع کرد: «مادر»، گویی حالا دیگر نوبت من بود که از او حرف بشنوم، پس ادامه داد: «با زمان پیش برو! به اطراف نگاه کن، پولدارترین مردم به خاطر داشتن تحصیلات پولدار نشدند، برای مثال مایکل جردن و مادونا و حتی بیل گیتس که از دانشگاه هاروارد اخراج شد و مایکروسافت را تأسیس کرد. و الآن پولدارترین مرد در آمریکا هست و هنوز سی سال بیشتر ندارد. یک پرتاب‌کنندهٔ بیس‌بال وجود دارد که سالی بیشتر از چهار میلیون دلار درآمد دارد و حتی می‌گویند دارای مشکل روانی هم هست.»

سکوت دراز مدتی بین ما برقرار شد و این من را از یک موضوع آگاه می‌کرد و آن هم این که پند و اندرزهایی که من به پسرم می‌دادم، همان پند و اندرزهایی بود که من از پدر و مادر خودم شنیده بودم! دنیای اطراف ما عوض شده بود، ولی پند و اندرزها نه! دیگر خوب درس خواندن و نمرات عالی گرفتن، تضمین موفقیت نیست و به نظر می‌آید که کسی غیر از فرزندان ما به این مسأله توجه نکرده است. او باز گفت: «مامان، من نمی‌خوام به این سختی که تو و بابا کار می‌کنید کار کنم، شما خیلی درآمد دارید و ما توی یک خانهٔ بزرگ با کلی لوازم زندگی می‌کنیم. اگر من، توصیه‌های شما را دنبال کنم عاقبت مثل شما خواهم شد. باید سخت و سخت‌تر کار کنیم فقط برای این که مالیات بیشتری بدهیم و بیشتر در قرض و بدهی فرو برویم و هیچ امنیت شغلی هم وجود ندارد. من همهٔ اطلاعات را در مورد به موقع بازپرداختن وام‌ها می‌دانم و این را هم می‌دانم که امروز حقوق کسانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، به مراتب کمتر از زمانی می‌باشد که شما از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدید. به دکترها نگاه کنید، آن‌ها هم اغلب به اندازه‌ای که در گذشته درآمد داشتند، درآمد ندارند. این را هم می‌دانم که نمی‌توانم به تأمین اجتماعی یا حقوق بازنشستگی محل کارم برای زمان از کارافتادگی تکیه کنم؛ من به جواب‌های جدید نیاز دارم.» آری او راست می‌گفت، او به جواب‌های جدید نیاز داشت و من هم همین طور. توصیهٔ پدر و مادر من شاید مناسب مردمی بوده است که قبل از سال ۱۹۴۵ متولد شده بودند، ولی این توصیه برای ما که در دنیایی به سرعت در حال تغییر زندگی می‌کنیم، شاید یک فاجعه است.

فهرست کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر (پدر پولدار پدر فقیر)

پدر ثروتمند پدر فقیر

درس اول: ثروتمند برای پول کار نمی‌کند

درس دوم: چرا درآمد مالی تدریس می‌شود

درس سوم: کار خودتان را داشته باشید

درس چهارم: تاریخچه‌ی مالیات‌ها و قدرت شرکت و موسسات

درس پنجم: ثروتمند پول ابداع می‌کند

درس ششم: برای یادگیری کار کنید اما برای پول کار نکنید

غلبه کردن بر موانع

آماده به کار شدن

هنوز بیشتر می‌خواهید

سخن آخر

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

erfanrahmani
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

خیلی مفید بود پیشنهاد میشه و گویتده کتاب خیلی خوب بود آرمان سلطان زاده👌

عقاید یک دلقک
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

سلام لطفا این کتاب رو با تخفیف بزارید که بگیریم

کاربر negin
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

گویندگی کتاب عالی و دلنشینه و دوست داری تو خوابم گوش بدی ممنون از اقای سلطان زاده با صدای گرمشون

alighadiany
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

کتاب که دیگه نیاز به تعریف نداره اما گوینده خیلی خوبی داشت و پیشنهاد میکنم حتما این کتابو گوش بدین 👌🏼

Reza0800
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

عالیه ....

7990
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

خوب بود توصیه میکنم

عباس
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

عالی

aram0056
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

کتاب عالی بود من واسه نوجوان ها پیشنهاد میکنم گوینده هم جذابیت داستان رو دوبرابر کرده بود

سجاد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بسیار زیبا و دلنشنین ممنون از طاقچه❤️

dark_night
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

عالیه 👌

زمان

۸ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۶۲,۳۰۰
۳۰%
تومان