دانلود کتاب صوتی تمرین چهار میثاق با صدای مهرداد اسکویی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرین چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرین چهار میثاق

معرفی کتاب صوتی تمرین چهار میثاق

کتاب صوتی تمرین چهار میثاق، نوشته‌ی دون میگوئل روئیز، اثری بی‌نظیر برای رهایی انسان‌ها از حس قضاوت، گناه، شرمندگی و طرد کردن خود از جامعه است و استفاده از قدرت ثمربخشمان برای دگرگونی در جهت مثبت را می‌آموزد.

نسخه صوتی کتاب تمرین چهار میثاق با ترجمه‌ی وحیده مرادی و فاطمه محمدی در اختیارتان قرار دارد. این کتاب جالب را با صدای مهرداد اسکویی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تمرین چهار میثاق

دون میگوئل روئیز، نویسنده‌ی کتاب تمرین چهار میثاق به ما می‌گوید هرگز نباید نسبت به خودمان خشم، قضاوت و سرزنش داشته باشیم و باید با خود در صلح باشیم. اما برای رسیدن به صلح درونی لازم است تا مسیری را طی کنیم. او برای ترسیم این مسیر، مفاهیمی را بیان می‌کند و توضیح می‌دهد. این مفاهیم را در چهار قاعده ساده و کلی خلاصه کرده است: با کلام خود گناه نکنید. هیچ چیز را به خود نگیرید. تصورات باطل نکنید. همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید. 

بیان کردن این قواعد به نظر بسیار ساده می‌آیند. اما آنچه مهم است این است که در این مسیر قرار بگیریم. با تمرین چهار میثاق می‌آموزیم چطور و چقدر می‌توانیم از قدرت کلامی که داریم در مسیر بهبودی و دگرگونی گام برداریم. اگر همیشه رویای زندگی در بهشت را در سرتان پرورانده‌اید و فکر کردید رسیدن به رویایتان غیر ممکن است، تمرین چهار میثاق به شما کمک می‌کند. کتاب تمرین چهار میثاق ابتدا چند روش برای مهارت پیدا کردن در هنر رویاپردازی معرفی می‌کند و سپس روش به کارگیری چهار میثاق را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

کتاب صوتی تمرین چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نسخه صوتی کتاب تمرین چهار میثاق برای تمام کسانی است که دوست دارند مفید و موثر باشند و در زندگی خود و اطرفیانشان تغییرات مثبت به وجود بیاورند. 

درباره‌ی دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی، متولد ۲۷ اوت ۱۹۵۲ است. او مدتی به عنوان جراح مشغول به کار بود اما بعد از تصادفی مرگبار از کار جراحی دست کشید. او سال‌های نزد مادرش ماند تا خرد تولتک‌ها بیاموزد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود. کتاب‌های دون میگوئل روئیز عموما درباره‌ی خرد و حقیقت وجود انسان‌ها است. از مشهورترین کتاب‌های او می‌توان به چهار میثاق اشاره کرد. این کتاب تا هشت سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. همچنین کتاب میثاق پنجم که در ادامه‌ی چهار میثاق نوشته شده است. 

بخشی از کتاب صوتی تمرین چهار میثاق

با کلام خود گناه نکنید. با صداقت سخن بگویید. فقط چیزی را که مورد نظرتان است بیان کنید. هرگز چیزی علیه خود نگویید و از بدگویی بپرهیزید. از قدرت کلام خود در راه راستی و عشق استفاده کنید.

هیچ چیز را به خود نگیرید. دیگران هیچگاه کاری را به‌خاطر شما انجام نمی‌دهند. هرچه آن‌ها به زبان می‌آورند یا انجام می‌دهند، بیانگر خود آن‌ها و رویاهایشان است. وقتی خود را از نظرات دیگران ایمن نگه‌ می‌دارید، دیگر هیچگاه بی‌جهت قربانی طرز فکرهای آنان نخواهید بود و رنج نخواهید کشید.

تصورات باطل نکنید. جرات سوال کردن داشته باشید. و چیزی را که واقعا می‌خواهید بیان کنید. تا آنجا که می‌توانید با دیگران صریح و شفاف برخورد کنید تا سوتفاهم و دلخوری ایجاد نشود.

فهرست

  • مقدمه
  • مهارت در آگاهی - فصل اول: اهلی شدن
  • مهارت در آگاهی - فصل دوم : قدرت کلام
  • مهارت در آگاهی - فصل سوم: رویاپردازی
  • مهارت در دگرگونی - فصل چهارم: دقت دوم
  • مهارت در دگرگونی - فصل پنجم: کنش و واکنش
  • مهارت در دگرگونی - فصل ششم: وابستگی و عدم وابستگی
  • زیستن با چهار میثاق - فصل هفتم: گفتگو با دون میگوئل - قسمت اول
  • زیستن با چهار میثاق - فصل هشتم: داستان‌هایی واقعی از آگاهی و دگرگونی
معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۷۶۶۰۳
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

کتاب خوب ولی صدا خیلی ضعیف است من هم با اسپیکر امتحان کرد هم هندزفری لطفا رسیدگی کنید

Saman Ketabchian
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

صدا ضعیف بود

lida.abbaszade
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

عالی بود👌 ولی صدا خیلی ضعیفه 👌

Nafiseh
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

کتاب واقعا عالیه من قبلا با صدای نیما رئیسی گوش دادم که به نظرم هم گویندگی و هم موضوع جذاب بود

زمان

۵ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان