دانلود کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

معرفی کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری، اثر برایان تریسی به یک سوال خیلی مهم پاسخ می‌دهد: چگونه می‌توانید درآمدهایتان را دو و سه برابر کنید

عادت‌های میلیون دلاری را مهدی قراچه‌داغی به فارسی ترجمه کرده و نسخه صوتی آن را با صدای دانیال معنوی در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

احتمالا شما هم دوست دارید درآمدهایتان را دو و سه برابر کنید. اما راه و روشش را نمی‌دانید. برایان تریسی در کتاب عادت‌های میلیون دلاری به شما راه و روش این کار را یاد می‌دهد. برایان تریسی سال‌هاست که با افراد مشهور و موفق در زمینه‌ی نحوه‌ی کار کردنشان گفتگو کرده و یا کار آن‌ها را از نزدیک دیده است. به همین دلیل به خوبی می‌داند که بسیاری از کارهایی که ما انجام می‌دهیم در نتیجه‌ی عادت‌های ما انجام می‌شود.بنابراین با تغییر عادت‌هایمان می‌توانیم به آدم‌های موفقی تبدیل بشویم که درآمدهای بالا دارند. با شنیدن کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری، یاد می‌گیرید که چطور تصمیمات بهتری بگیرید و کارآیی بالاتری داشته باشید. 

کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری برای همه افرادی است که دوست دارند به موفقیت‌های مالی دست پیدا کنند و عادت‌هایی داشته باشند که کیفیت زندگی آن‌ها را بالا ببرد. 

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

شما فوق‌العاده هستید. شما با استعدادهایی به این جهان وارد شدید که هرگز نمی‌توانید از همه‌ی آن‌ها استفاده کنید. اگر صدبار هم متولد شوید و زندگی کنید، نمی‌توانید از همه‌ی قابلیت‌ها و استعدادهای خود استفاده کنید. مغز شگفت‌انگیز شما از بیست میلیارد سلول درست شده است. هر سلول با بیش از بیست هزار سلول دیگر، در ارتباط است. ترکیباتی که از این اتصالات به دست می‌آید، شمارش به اندازه‌ی عدد یک است که بعد از آن هشت صفحه عدد صفر قرار بگیرد. به گفته‌ی تونی بیوزن، متخصص مغز، این عدد بزرگ‌تر از تمامی مولکول‌هایی است که در جهان هستی وجود دارد. آنچه تا کنون به آن دست یافته‌اید، تنها جز کوچکی از آن مقداری است که می‌توانید آن را به دست آورید...

فهرست

  • مقدمه
  • عادت‌ها چگونه شروع می‌شوند
  • برنامه‌ی موفقیت
  • ارزشمند شدن
  • عادت‌های مورد نیاز برای موفق شدن
  • عادت‌های کسانی که میلیونر می‌شوند
  • عادت‌هایی که بر درآمد شما می‌افزایند و ترفیع شغلی شما را سرعت می‌بخشند
  • عادت‌های بازرگانان موفق
  • عادت‌های بازاریابی و فروش موفق
  • عادت‌های موفقیت شخصی
  • عادت‌های سازگاری با دیگران
  • عادت‌های مربوط به سلامتی و حال خوب
  • عادت‌های منش و رهبری
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

bobzf
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

بسیاری از کتابهای موفقیت و روانشناسی بصورت تئوریک بهمراه محتوای پیچیده بوده و در واقعیت و عمل، کاربرد کمی داشته و یا هیچ کاربردی ندارند، ولی مطالب این کتاب و کتابهای دیگر برایان تریسی بسیار ساده و کاربردی هستند. در

- بیشتر
الناز نصرتی
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

خیلی کتاب مفیدی بنظر من باید به دفعات گوش کرد چون هر بار ی نکته جدید رو میشه ازش یاد گرفت

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۵۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان