دانلود و خرید کتاب روش در روش احمد محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روش در روش

کتاب روش در روش نوشته احمد محمدپور است. این کتاب یکی از آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

درباره کتاب روش در روش

کتاب روش در روش تلاشی است متمرکز، سازمان‌‌یافته و هدف‌مند برای شناساندن هویت تاریخی و فلسفی ناظر بر سه جریان روش‌‌شناختی کمّی، کیفی و ترکیبی در علوم انسانی. در این میان، قبض و بسط بنیان‌‌های هستی‌‌شناختی، معرفت‌‌شناختی و روش‌‌شناختیِ روش در کانون توجه قرار دارد. نویسنده در سراسر کتاب بر اتصال فلسفه و روش از سویی و فهم مبانی نظری فنون تحقیق کمّی، کیفی و ترکیبی از سویی دیگر تأکید می‌کند. جدا از تشریح پی‌‌بندی‌‌های فلسفی و پارادایمی روش در علوم انسانی، نویسنده در لابه‌‌لای مباحث و مجادله‌‌های موجود، ذهن خواننده را نسبت به آنچه امروزه در حوزه‌ تحقیقات اجتماعی در کشور جریان دارد حسّاس می‌‌کند و ابزارها و معیارهایی برای نقد و ارزیابی این تحقیقات در اختیار وی می‌‌گذارد. 

خواندن کتاب روش در روش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب به همه کسانی که دغدغه روش دارند توصیه می‌کنیم.

نظرات کاربران

baniasad
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

در حوزه روش‌شناسی کتاب‌های دکتر محمدپور واقعا عالی هستند.

حبوک
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

توی آخر صفحه 551 در بخش تعریف نظریه ، بخشی از تعاریف در کتاب وجود ندارن ، خواهش میکنم هرچه زودتر برطرف کنین چون واقعا مطالعه و فهم کتاب ناقص میشه. خیلی ممنونم

Ali Ebrahimi
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

روان، جذاب، جامع

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۱ صفحه

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۱ صفحه

قیمت:
۱۴۶,۰۰۰
تومان