دانلود رایگان کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک امید نعمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک اثر امید نعمتی

کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک

نویسنده:امید نعمتی
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک

کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک، رمانی روانشناختی اثر امید نعمتی است. او در کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک در قالب داستانی خواندنی به تحلیل روابط آدم‌ها و بررسی افکار بپردازد.

درباره‌ی کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک

کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک، یک رمان روانشناختی با داستانی جذاب و پرکشش است. نام شخصیت اصلی کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک، دکتر ایلین است. داستان با جشن تولد هفت هزار سالگیِ داکتر اِیلین شروع می‌شود. دکتر ایلین کاملاً اتفاقی سیاره زمین و کهکشان راه شیری را می‌بیند و مطالعه بر روی انسان را شروع می‌کند؛ پس از آن، او تصمیم می‌گیرد یافته‌هایش درباره انسان را در کتاب‌هایی ارائه کند. سپس، اولین کتابش را در تالار آکادموس در حضور آدم فضایی‌های دیگر رونمایی می‌کند.

امید نعمتی، نویسنده‌ی داستان ذذهن آگاهی؛ سطح یک، تلاش کرده است تا براساس دانش مکانیک، فلسفه، روان شناسی، و مدیریتِ پروژه شیوه تازه‌ای از تحلیل و بررسی پردازش افکار بیافریند. نکته‌ی جالب دیگر کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک، دوزبانه بودن متن آن است. شما می‌توانید داستان را هم به فارسی و هم به انگلیسی بخوانید.

کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به علوم روانشناسی جذاب و خواندنی است. اگر دوست دارید در ضمن خواندن یک داستان جذاب با مباحث مختلف ذهنی آشنا شوید، کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک را انتخاب کنید.

بخشی از کتاب ذذهن آگاهی؛ سطح یک

بالاخره مهمونی تو حال وهوای خیلی خوبی به سر رسید، همه چیز ِ طبق برنامه، عالی تموم شد. اما داک هنوز از فکر بوکتچیود در نوسان بود و بالا و پایین می شد، و بوکتچیود حسابی ذذهن اون رو به خودش مشغول کرده بود. داک در سیارە موانا، واقع در کهکشان پارس به دنیا اومده بود. البته، مرتبا به سیاره های همسایه مثل سیاره های شکسپیر، پوشکین، ارسطو، افاطون، کانت، هیوم، سقراط، راسل، نیچه، خیام، حافظ، سعدی، و سیاره های دیگه سفر می کرد. همه چیز دربارە بوکتچیود از دوهزار سال پیش شروع شد، وقتی که داک داشت با دستگاه وقایع نگارش ور می‌رفت و توی کهکشان‌های شش میلیونسال نوری اونورتر گشت می‌زد. کاما اتفاقی، یه کهکشان کوچولو دید که ستاره ها و سیاره های زیادی داشت.

فهرست

  • فصل یک، بخش یک: داکتر ایلین
  • تفسیر فصل یک، بخش یک.
  • فصل یک، بخش دو: رونمایی از کتاب در تالار آکادموس
  • تفسیر فصل یک، بخش دو.
  • بوکتچیود درمانی
  • توصیف کتاب
  • واژه‌نامه
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه