دانلود رایگان کتاب پرسش‎های دختر، پاسخ‎های پدر به نشر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش‎های دختر، پاسخ‎های پدر اثر به نشر

کتاب پرسش‎های دختر، پاسخ‎های پدر

نویسنده:به نشر
انتشارات:به نشر
امتیاز:
۴.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرسش‎های دختر، پاسخ‎های پدر

پرسش‌های دختر، پاسخ‌های پدر کتابی است که تلاش می‌کند به پرسش‌های دینی در زمان کرونا پاسخ می‌دهد. این کتاب را موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در سال ۹۹ منتشر کرده است. 

درباره کتاب پرسش‌های دختر، پاسخ‌های پدر

نویسنده در این کتابچه تلاش می‌کند از زبان یک دختر کم سن و سال، سوال‌ها و شبه‌هایی دینی‌ای را مطرح کند که در زمان شیوع ویروس کرونا ممکن است به وجود آید. سوال‌هایی مانند اینکه چرا باید درهای حرم‌های زیارتی بسته شود و یا تقابل علم و دین به چه صورت است و... پدر دختر تلاش می‌کند با زبانی ساده پاسخ این سوال‌ها را بدهد.

کتاب پرسش‌های دختر، پاسخ‌های پدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

  از آنجایی که این کتاب به زبانی ساده نوشته شده می‌تواند برای همه‌ی کسانی که ممکن است در دوران کرونا سوال‌ها و شبه‌های دینی داشته باشند مفید باشد. به خصوص برای نوجوانان و یا والدینی که می‌خواهند برای سوال‌های دینی فرزندانشان جواب مناسبی پیدا کنند. 

بخشی از کتاب پرسش‌های دختر، پاسخ‌های پدر

- بـا ناراحتـی گفتـم: حـرم را چـرا تعطیـل کرده انـد بابـا؟ خیلـی از مردم بـرای این کـه حاجت بگیرنـد به حرم می رونـد؟! چـرا چنیـن اهانتـی کرده انـد؟
- گفت: این که حرم بسـته شـده، توهیـن به آن حضرت نیسـت، این قواعد عالم اسـت. امام رضا (علیه السلام) دوست ندارد که فکر تو به سـمت اشـتباهی برود و فکر کنی قرار اسـت قواعـد عالم به هم بخـورد؛ اگر قرار بـود قواعد عالم به هم بخورد، اما رضا (علسه اسلام) با سم شـهید نمی شـدند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه