دانلود و خرید کتاب تا کوچه‌های آسمان محمدمهدی بهداروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تا کوچه‌های آسمان اثر محمدمهدی بهداروند

کتاب تا کوچه‌های آسمان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تا کوچه‌های آسمان

تا کوچه‌های آسمان دفتر خاطرات امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است که محمدمهدی بهداروند گردآوری و تدوین کرده است.

 درباره کتاب تا کوچه‌های آسمان

 حجت‌الاسلام محمد مهدی بهداروند، نویسنده و استاد دانشگاه در این کتاب پس از توضیح شیوه آشنایی خود با امیر شهید، سپهبد صیاد شیرازی، خاطراتی از زبان این بزرگمرد درباره جبهه و جنگ و مصاحبه‌هایی از ایشان را در این کتاب آورده است. در پایان هم وصیت‌نامه امیر و آلبوم تصاویر او گنجانده شده است.

 بخواندن کتاب تا کوچه‌های آسمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به آشنایی با سرگذشت شهدا و قهرمانان ملی 

 بخشی از کتاب تا کوچه‌های آسمان

این توفیق بزرگی برای من به‌عنوان برادر کوچکتان بود تا با وجود فشردگی کار و مسئولیتمان و در این زمان حساس تاریخی، خدمت شما برسم و مطالبی را بیان کنم تا ان‌شاءالله برای اسلام مفید باشد. آن‌گونه که ترکیب این مجلس را برای ما شرح داده‌اند، گویا تعدادی از عزیزان، جبهه را بر مبنای پایان مأموریت ترک می‌کنند و تعدادی وارد می‌شوند. آنچه که من باید به‌عنوان یک مسئول خدمتتان عرض کنم این است که جبهه اسرار و حقایقی دارد که در زمان ما تنها عده‌ای مجاز هستند آن‌ها را در یابند. اگر همه با دلسوزی برای اسلام تلاش می‌کنیم، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که وقتی می‌خواهیم از جبهه در خارج از جبهه صحبت کنیم، بدانیم که به نفع اسلام است که این صحبت‌ها را با هرکسی در میان نگذاریم. همچنین کسانی هم که وارد جبهه می‌شوند، باید روحیه و آمادگی‌شان برای خدمت، کمک و تقویت جبهه در جهتی باشد که واقعاً به این نتیجه رسیده باشند که این قدمی که برمی‌دارند به نفع جبهه است؛ چون در نهایت می‌خواهیم وظیفه‌مان را به نفع اسلام انجام دهیم و این به بینش و بصیرتی که هر کس در جبهه پیدا می‌کند، بازمی‌گردد.

بنابراین حقایقی را که بیان می‌کنم مطالبی زنده، مستند و جدید است. بنده به‌سبب فشردگی زمان این مطالب را برایتان عرض می‌کنم؛ شما نیز سعی کنید در انجام مسئولیت‌هایتان به نصیحت برادرتان توجه فرمایید و در دانستن، انتقال و استفاده از آن همیشه با تعمق، تفکر و دوراندیشی عمل کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه