دانلود و خرید کتاب سه دقیقه در قیامت گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه دقیقه در قیامت اثر گروه نویسندگان

کتاب سه دقیقه در قیامت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۵۳۴ رأیخواندن نظرات
۴٫۵
(۴۵۳۴)
خواندن نظرات

معرفی کتاب سه دقیقه در قیامت

کتاب سه دقیقه در قیامت کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه‌هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.

در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.

خواندن کتاب سه دقیقه در قیامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید حقایقی حیرت‌انگیز از دنیای پس از مرگ بدانید، این کتاب را بخوانید. همچنین می‌توانید کتاب صوتی سه دقیقه در قیامت را در طاقچه بخوانید.

بخشی از کتاب سه دقیقه در قیامت

بعد دوباره نگاهی به اطراف انداختم. دکتر جراح، ماسک روی صورتش را درآورد و به اعضای تیم جراحی گفت: مریض از دست رفت. دیگه فایده نداره... بعد گفت: خسته نباشید. شما تلاش خودتون رو کردین، اما بیمار نتونست تحمل کنه.

یکی دیگه از پزشک‌ها گفت: دستگاه شوک رو بیارین... نگاهی به دستگاه‌ها و مانیتور اتاق عمل کردم. همه از حرکت ایستاده بودند! عجیب بود که دکتر جراح من، پشت به من قرار داشت، اما من می‌توانستم صورتش را ببینم! حتی می‌فهمیدم که در فکرش چه می‌گذرد! من افکار افرادی که داخل اتاق بدند را هم می‌فهمیدم.

همان لحظه نگاهم به بیرون از اتاق عمل افتاد. من پشت درب اتاق را می‌دیدم. برادرم با یک تسبیح به دست، نشسته بود کنار درب اتاق عمل و ذکر می‌گفت. خوب به یاد دارم که چه ذکری می‌گفت. اما از آن عجیب‌تر اینکه ذهن او را می‌توانستم بخوانم.

نظرات کاربران

•مـــیـــم•
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

خیلی عالیه👌👌👌 واقعا لذت بردم🌹🌹🌹

جواد
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

سلام علیکم مطمئنم شما هم با خواندن کتاب یک تحول فراوان در شما رخ داده(حالا با حرف بعضیا کار ندارم که میگن این چیزا ازلکیه ولی بالاخره بر اساس قرآن و حدیث این چیزا هست و ما اگه باور نکنیم

- بیشتر
ننه پسر
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

هم جذاب و هم تاثیرگذار مطالعه کنید

کاربر ۲۴۲۰۸۱۶
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

عالی بود. من ۱۰ ساله هستم و این کتاب را در خانه دارم .عالی بود. بسیار روی من تاثیر گذاشت😙😙

mahsa
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

کتاب خوبی بود بااینکه من مسائل دینی رو خوب رعایت میکردم اما این کتاب حس بهتری رو به من داد و یاد گرفتم به جزئیات کارهام بیشتر توجه کنم

ابراهیم ن
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

سلام با هر جمله این کتاب اشک ریختم شرمنده خداو امام زمانم هستم. ای کاش همه مثل کسی که از اخرت برگشته و فرصت جبران داردبه زندگی نگاه کنیم و بدانیم امروز یا فردا رفتنی هستیم. همه میدانیم مرگ هست،دیر یا زود میرویم

- بیشتر
"Shfar"
۱۳۹۹/۰۲/۱۵

خب اول از همه که اسم کتاب منو جلب کرد! کاملا واضح و مبرهنه که اولش کمی شک داشتم.. اما به مرور مطالبی رو خوندم که نمی تونم ازشون بگذرم و بیهوده قضاوت کنم که اینا حاصل خیال بافی کسی هست :-) و

- بیشتر
solimany
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

عالی بود همه کسایی که از این داستان ها خوششان میاد شب ساعت 7 بزنید شبکه 4 برنامه زندگی پس از زندگی داستان همین افراده😊

حیدر
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

محتوای ساده و روانی دارد که از دنیای پس از مرگ خبر می دهد و حس مذهبی و عارفانه را در دل انسان زنده می کند و همچنین بخش بخش بودن و کوتاه بودن هر بخش در انسان حالت سریالی

- بیشتر
MrLooki
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

مواقعا جذابه و توصیه میکنم حتما مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۷۲)
در دوران کودکی راهی مشهد بودیم. ماشین جوش آورد و در کنار روستایی متوقف شدیم. راننده ظرف آبی را به من داده و گفت که برو و از آن چشمه‌ای که در آن نزدیکی بود آب بیاور. من ظرف را آب کردم ولی برای من که بچه بودم حمل آن سنگین بود. در راه تصمیم گرفتم کمی از آب ظرف را خالی کنم تا سبک‌تر شود. چشمم به درختی افتاد که به تنهائی در زمینی خشک روئیده بود. راهم را دور کرده و آب را پای درخت خالی کردم. در مرور زندگیم چنان به خاطر این کارم مورد تشویق قرار گرفتم که باورکردنی نبود! گویی تمام ارواح به خاطر این عملم به من افتخار می‌کردند! به من نشان دادند که این عمل من ارزش بسیاری داشته زیرا خالصانه انجام شده.
melodious_78
جوان پشت میز به من گفت: خدا را شکر کن که بیت المال برگردن نداری وگرنه باید رضایت تمام مردم ایران را کسب می‌کردی!
منمشتعلعشقعلیمچکنم
امام حسین (ع) می‌فرماید: برترین اعمال بعد از اقامه نماز، شاد کردن دل مؤمن است؛ البته از طریقی که گناه در آن نباشد
زهــــرا
در کتاب اعمال خودم چقدر گناهانی را دیدم که مصداق این ضرب المثل بود: آش نخورده و دهن سوخته. شخصی در مقابل من غیبت کرده یا تهمت زده و من هم در گناه او شریک شده بودم. چقدر گناهانی را دیدم که هیچ لذتی برایم نداشت و فقط سرافکندگی برایم ایجاد کرد.
کتابخوان70
پیامبر (ص) که می‌فرماید: سرعت نفوذ آتش در خوردن گیاه خشک به پای سرعت اثر غیبت در نابودی حسنات یک بنده نمی‌رسد.
H.H.
به جوان پشت میز اشاره کردم و گفتم: چکار می‌توانم بکنم که من هم توفیق شهادت داشته باشم. او هم اشاره کرد و گفت: در زمان غیبت امام عصر (عج) زعامت و رهبری شیعه با ولی فقیه است. پرچم اسلام به دست اوست.
smhadi70
«خدای والا می‌فرماید: وقتی بنده من کار نیکی اراده کند و نکند (یا نتواند انجام دهد) آن را یک کار نیک برای وی ثبت می‌کنم...»
زهــــرا
اما تمام حواس من در آن لحظه به این بود که وقتی کسی به خاطر تهمت به یک نوجوان، یک چنین خیراتی را از دست می‌دهد، پس ما که هر روز و هرشب پشت سر دیگران مشغول قضاوت کردن و حرف زدن هستیم چه عاقبتی خواهیم داشت؟! ما که به راحتی پشت سر مسئولین و دوستان و آشنایان خودمان هرچه می‌خواهیم می‌گوییم...
Farshid Savadkouhi
خدایا نکند مرگ ما شهادت نباشد.
حــق پرســت
بالای سمت چپ صفحه اول، با خطی درشت نوشته شده بود: «۱۳ سال و ۶ ماه و ۴ روز» از آقایی که پشت میز بود پرسیدم: این عدد چیه؟ گفت: سن بلوغ شماست. شما دقیقاً در این تاریخ به بلوغ رسیدی. توی ذهنم بود که این تاریخ، یکسال از پانزده سال قمری کمتر است. اما آن جوان که متوجه ذهن من شده بود گفت: نشانه‌های بلوغ فقط این نیست که شما در ذهن داری. من هم قبول کردم.
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان