دانلود و خرید کتاب راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه عفت عالی مراد خرم آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین اس. شارما یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است. عفت عالی مراد خرم آباد  این کتاب را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

رابین اس. شارما در کتاب راهبی که فراری اش را فروخت، داستان وکیل مشهوری به نام جولیان منتل را روایت می‌کند که در زمینه کاری خود بسیار موفق است اما خلائی عمیق بر درونش سایه افکنده است. کتاب پیش‌رو در قالب مکالمه میان دو دوست مطرح می‌شود و زمینه ارتقا معنوی را در افراد فراهم می‌آورد. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، الهام‌بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده است . به افزایش تجربه‌های مثبت درونی و همچنین رشد معنا و هدف زندگی بسیاری شده است.

خواندن کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب راهبی که فراری اش را فروخت را به افرادی که به دنبال خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

به گونه‌ای عمل کن که انگار شکست خوردن غیرممکن و موفقیت حتمی است. هر فکری درباره‌ی نرسیدن به اهدافت را، چه مادی و چه معنوی، پس بزن. شجاع باش و برای کار روی تخیلاتت مرزی قائل نشو. هرگز اسیر گذشته نباش. آینده‌ات را معماری کن. هرگز یک جور نخواهی بود.

همین طور که شهر بیدار و روز شکفته می‌شد، اولین نشانه‌های خستگی در چهره‌ی دوستم با عمر نامحدودش، بعد از گذراندن شبی که دانشش را در اختیار شاگرد مشتاقش گذاشته بود، نمایان شد. از توانایی جولیان متحیر شده بودم، از انرژی نامحدود و اشتیاق بی‌پایانش. پای حرفش ایستاده است.


معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

Hedieh :)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

میگن ترجمه خوب ترجمه‌ایه که وقتی متن رو میخونی احساس نکنی که ترجمس و انگار که به همان زبان مقصد نوشته شده.این ترجمه نه تنها اینطور نبود بلکه اگر یکم زبان بلد باشید میتونید از روی فارسی جملات انگلیسیش رو

- بیشتر
اسکندر
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

حیف که این کتاب عالی، ترجمه ای نه چندان خوب دارد و نثر روان نیست. باید مرتب به عقب برگردی و دوباره بخوانید تا موضوع را بگیرید. ترجمه در بعضی مواقع خیلی ناشیانه است مثلا «افکار زنده هستند»، «افکار حیاتی«

- بیشتر
Parsa Barzegar
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

با سلام خدمت دوستان و هم کیشان کتاب خوان خودم خب میشه گفت کتاب بار محتوایی نسبتا خوبی داره که البته در نسخه ترجمه نشده این بار محتوایی رو بهتر میشه لمس کرد ولی متاسفانه به دلیل ترجمه تقریبا ضعیف

- بیشتر
کاربر ۱۵۸۶۲۱۹
۱۳۹۹/۰۶/۱۷

جز اون دسته از کتاب های روشنگرانه ای هست که فک میکم حداقل دو بار دیگه باید نت های برداشته شدم رو بخونم و سعی کنم در زندگیم به کار ببندم،،و شاکرم که خوندمش

کاربر ۴۸۰۷۶۰۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

ترجمه افتضاح بود

✿⁠tanin
۱۴۰۰/۰۳/۰۶

کتاب بسیار معمولی و خسته کننده و قابل پیشبینی و تکراری ای بود...

Mahdie Rostami
۱۴۰۱/۰۶/۲۸

ترجمه نامناسب

مهدی زمانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

باسلام هرچی بیشترنگامیکنم.افسوسم بیشترمیشه پول نسخه چاپیرو که نمیشه ازنسخه الکترونیک گرفت بایدقیمتش حداقل یک.چهارم نسخه چاپی باشه

ida
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

محتوا و داستان جذاب هستند ولی متاسفانه ترجمه خیلی روان نیست.

سپيده
۱۴۰۱/۰۹/۰۸

متاسفانه ترجمه اصلا قابل قبول نیست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۸)
«به طور مرتب مطالعه کن. مطالعه سی دقیقه در روز باعث ایجاد شگفتی در تو خواهد شد؛ اما باید به تو اخطار کنم. فقط هر چیزی را نخوان. تو باید در مورد آنچه که تو را در باغ سرسبز ذهنت قرار می‌دهد بسیار دقت کنی.
B.A.H.A.R
«وقتی افکارت را کنترل می‌کنی، ذهن خود را نیز کنترل می‌کنی. وقتی ذهن خود را کنترل می‌کنی، زندگی‌ات را کنترل می‌کنی؛ و هنگامی که به مرحله کنترل کامل زندگی‌ات رسیدی، تو ارباب سرنوشت خودخواهی شد.»
B.A.H.A.R
افراد واقعاً روشنفکر هرگز به دنبال این نیستند که مانند دیگران باشند. بلکه به دنبال این هستند که نسبت به خود سابقشان برتر باشند. با دیگران مسابقه ندهید. علیه خودتان مسابقه دهید.»
s.i.b
با احتیاط گفتم: «و وقتی دنیای درونی‌ام را تغییر می‌دهم، دنیای بیرونی‌ام را نیز تغییر می‌یابد.»
B.A.H.A.R
تو همیشه بیشتر از آنچه که نیاز داری می‌خواهی. چگونه می‌توانی همیشه خوشحال باشی؟»
B.A.H.A.R
«آیا برای لذت بردن از خوبی‌ها باید بدی‌ها را شناخت؟» بله؛ اما می‌گویم که از قضاوت در مورد اتفاقات مثبت یا منفی خودداری کن. بلکه به سادگی آنها را تجربه کن، آنها را جشن بگیر و از آنها درس یاد بگیر. هر رویدادی به تو درسی می‌دهد. این درسهای کوچک باعث رشد درونی و بیرونی‌ات می‌شوند. بدون آنها، تو در یک وضع ثابت، گیر خواهی کرد. فقط به فکر زندگی خودت باش. بسیاری از مردم بیشتر توسط چالش‌برانگیزترین تجارب خود رشد کرده‌اند؛ و اگر تو با نتیجه‌ای روبرو شدی که انتظار آن را نداشتی و کمی ناامید شدی، به یاد داشته باش که قوانین طبیعت همیشه تضمین می‌کنند که وقتی یک دری بسته می‌شود، در دیگری برای آن باز می‌شود.
اسکندر
راز خوشبختی ساده است: دریاب که واقعاً چه کاری را دوست داری انجام دهی و سپس تمام انرژی خود را به سمت انجام آن هدایت کن. اگر در مورد شادترین، سالم‌ترین، رضایتمندترین افراد جهانمان مطالعه کنی، خواهی دید که هرکدام از آنها شور و اشتیاق خود را در زندگی پیداکرده‌اند و سپس روزهای خود را بدنبال آن سپری کرده‌اند. این ندا تقریباً همیشه واحدی است که به نوعی در خدمت دیگران است. هنگامی که قدرت و انرژی ذهنی خود را بر روی دنباله‌ای که دوست داری متمرکز کنی، فراوانی در زندگی‌ات جاری می‌شود و تمام خواسته‌هایت با سهولت و زیبایی برآورده می‌شوند.
اسکندر
است: هرگز شادی را برای رسیدن به موفقیت کنار نگذار.
B.A.H.A.R
یوگی رامان می‌گفت وقتی ما به دنیا می‌آییم گریه می‌کنیم در حالی که دنیا شادمان می‌شود. او می‌گفت که ما باید در حیات خود به‌گونه‌ای زندگی کنیم که وقتی می‌میریم، دنیا گریه کند در حالی که ما خوشحال هستیم.»
B.A.H.A.R
ترس چیزی جز یک هیولای ذهنی نیست که تو ایجاد کرده‌ای، یک جریان منفی از خودآگاهی است.»
B.A.H.A.R

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان