دانلود کتاب صوتی فیل‌ها با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فیل‌ها اثر شاهرخ گیوا

دانلود و خرید کتاب صوتی فیل‌ها

نویسنده:شاهرخ گیوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فیل‌ها

کتاب صوتی فیل‌ها، نوشته‌ی شاهرخ گیوا، اثری متفاوت، عمیق و خواندنی درباره‌ی مردی به نام فیروز است که زندگی‌اش به واسطه‌ی یک سرگرمی عجیب، متحول می‌شود. 

کتاب فیل‌ها جایزه ادبی «واو» را که به متفاوت‌ترین رمان تعلق می‌گیرد، از آن خود کرده است. نسخه صوتی فیل‌ها را با صدای احسان چریکی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی فیل‌ها

شاهرخ گیوا در کتاب فیل‌ها، زندگی مردی را روایت کرده است که کارمند چاپخانه‌ی بانک است. او بخاطر تغییراتی که در طرح اسکناس‌ها داده است باید بگردد و آن‌ها را از هم سوا کند. اما کم‌کم تبدیل به یک کلکسیونر می‌شود. فیروز جناب یک کلکسیونر است. البته چیزهایی جمع می‌کند که در ذهن هیچ بنی‌بشری نمی‌گنجد. او که سرشار از شوق زندگی است، خود را در گذشته‌ها غرق می‌کند و شروع به جمع کردن اسکناس می‌کند. نه هر اسکناسی. آن‌هایی که رویشان چیزی نوشته باشند. دل‌نوشته‌ای چیزی. هر چیزی که نشان بدهد اینجا کسی رنجی کشیده است و چیزی نوشته است تا این رنج را زنده نگه‌دارد. فیروز خودش را کلکسیونر رنج می‌داند. چیزی که نمی‌داند این است که زندگی‌اش قرار است به واسطه‌ی همین نوشته‌ها، عوض شود...

کتاب صوتی فیل‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی فیل‌ها برای دوست‌داران ادبیات و داستان‌های فارسی جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از  کتاب صوتی فیل‌ها

فیروز جناب، کلکسیونر اسکناس بود. اما می‌گفت: «نیستم». و اگر کسی از او درباره‌ی این علاقه‌ی دیرپایش می‌پرسید، به عادت دستی به سر طاسش می‌کشید یا نرمه‌ی گوشش را میان دو انگشت اشاره و شست، بازی بازی می‌داد. میگفت: «من کلکسیونر رنج هستم....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد