دانلود کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور با صدای میکائیل شهرستانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور

امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور

کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور، نوشته‌ی پائولو کوئلیو راهنمایی عالی برای زندگی است. برای اینکه بدی‌ها و نیکی‌ها را بشناسیم و بتوانیم آن‌ها را از هم تمییز دهیم و بر اساس فضایل نیکو زندگی کنیم.

شنیدن نسخه صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور با صدای گرم و دلنشین میکائیل شهرستانی به یکی از تجربیات خوبتان مبدل می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور

رزم‌آوران نور چه کسانی هستند؟ آیا هر کسی می‌تواند رزم‌آور نور باشد؟ آیا برای اینکار باید تعلیمات خاصی دید؟ پائولو کوئلیو در کتاب راهنمای رزم‌آور نور معتقد است که هرکسی می‌تواند رزم‌آور نور باشد؛ کافی است نبرد نیک را بشناسد و مطابق آیین، مبارزه زندگی اش را در پیش بگیرد. رزم‌آوران نور در تلاش برای تحقق بخشیدن به رویای شخصی زندگی خود هستند. رزم‌آور نور می‌کوشد تا رسالت خود را در زندگی پیدا کند، و با استفاده از نقاط قوتش برای رسیدن به آن گام بردارد.

کتاب راهنمای رزم‌آور نور داستان‌هایی دارد که قلب تمام سالکان را به وجد می‌آورد. کتاب راهنمای رزم‌آور نور اندیشه‌های فلسفی دارد که برای همه سودبخش است و کمک می‌کند تا رویای شخصی خودشان را پیدا کنند و برای رسیدن به آن وقتشان را تلف نکنند.

کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب راهنمای رزم‌آور نور برای تمام کسانی است که رویا و هدف شخصی‌شان را گم کرده‌اند. اگر به سبک آثار پائولو کوئیلو علاقه دارید، شنیدن کتاب راهنمای رزم‌آور نور برایتان تجربه‌ای شیرین خواهد بود. 

درباره‌ی پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. مادر او لیژیا خانه‌دار و پدرش مهندس بود. او در دوران نوجوانی آرزویش مبنی بر نویسنده شدن را با خانواده‌اش درمیان گذاشت اما به دلیل مخالفت آن‌ها به مدرسه حقوق رفت. بعد از یک سال مدرسه حقوق را ترک کرد. او مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. در زندگی پر حادثه‌اش تجربه بستری شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و ... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد. او پرفروش‌ترین نویسنده‌ی پرتغالی است که کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. پائولو کوئلیو و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ی پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

جملاتی از کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم‌آور نور

شاگردی مافوق مولایش نیست. لیک هر آن که او به کمال رسد، همچون استاد خویش باشد. انجیل لوقا. باب ۶ آیه ۴۰

بانو گفت در ساحل شزقی دهکده، جزیره‌ای است و در آن معبدی با ناقوس‌های فراوان است. پسرک نگاه کرد. زن لباس‌های عجیبی پوشیده بود. با حجابی بر سرش. هرگز او را ندیده بود. بانو پرسید: «می‌شناسی‌اش؟ برو آنجا و دیده‌ات را برایم بازگو.»

پسرک مسحور زیبایی زن به انجا رفت و نشست و به افق خیره شد. اما چیزی جز آسمان آبی و اقیانوس مانوس ندید. مایوس نزد ماهیگیران دهکده‌ی همسابه رفت و از آنان درباره‌ی جزیره‌ای پرسید که معبدی در آن بود. ماهیگیر پیری گفت: «مدت‌ها پیش زمانی که اجدادم اینجا زندگی می‌کردند، آنجا بود. زمین لرزه‌ای جزیره را به اعماق دریا برد. اما با اینکه دیگر جزیره را نمی‌بینم هنوز موقع تلاطم دریا، صدای ناقوس‌های معبد را می‌شنویم...»

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

آی دا
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

کتاب یک سیر خطی ملایم داره. و شباهتی به کیمیاگر نداره.

احسان اسمعیلی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

من فقط می گم که مفید هست برای کسانی که کسب کار دارند

behzad
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

عالی

hr.khademi
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

این کتاب فقط تکرار دروس کتاب هنر جنگ سان تزو با ادبیات پائولو کوئیلو هستش.پس بهتر هست اصل کتاب هنر جنگ رو مطالعه کنید.

زمان

۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان