دانلود و خرید کتاب راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه محسن صبوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
امتیاز:
۴.۱از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari) اثر رابین اس. شارما یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است. محسن صبوری این کتاب را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

رابین اس. شارما در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، داستان وکیل مشهوری به نام جولیان منتل را روایت می‌کند که در زمینه کاری خود بسیار موفق است اما خلائی عمیق بر درونش سایه افکنده است. کتاب پیش‌رو در قالب مکالمه میان دو دوست مطرح می‌شود و زمینه ارتقا معنوی را در افراد فراهم می‌آورد. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، الهام‌بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده است . به افزایش تجربه‌های مثبت درونی و همچنین رشد معنا و هدف زندگی بسیاری شده است.

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت در سال ۱۹۹۹ برای اولین بار منتشر شد. در این کتاب رابین شارما سخنران انگیزشی تجربه‌های خودش را از رها کردن شغلش به عنوان یک وکیل در سن ۲۵ سالگی برای به دست آوردن زندگی متفاوت تر بیان می‌کند. 

این کتاب تا به حال به ۲۴ زبان زنده دنیا ترجمه شده و تبیدل به پرفروش‌ترین کتابی در دنیا شده که درباره سوال‌های مهم بشر درباره سه موضوع سرزندگی، شادی و صلح درونی صحبت می‌کند. 

۶ درس مهمی که این کتاب به ما می‌دهد، عبارت است از: 

- افکار لذت‌بخش را توسعه بده

- ماموریت و رسالت شخصی خودت را دنبال کن

- نظم شخصیت را پیدا کن و شجاعانه عمل کن

- به زمان به عنوان ارزشمندترین سرمایه زندگیت نگاه کن

- به روابط اجتماعیت اهمیت بده

- در لحظه زندگی کن و از هر لحظه‌ای استفاده ببر


خواندن کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت را به افرادی که به دنبال خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

به گونه‌ای عمل کن که انگار شکست خوردن غیرممکن و موفقیت حتمی است. هر فکری درباره‌ی نرسیدن به اهدافت را، چه مادی و چه معنوی، پس بزن. شجاع باش و برای کار روی تخیلاتت مرزی قائل نشو. هرگز اسیر گذشته نباش. آینده‌ات را معماری کن. هرگز یک جور نخواهی بود.

همین طور که شهر بیدار و روز شکفته می‌شد، اولین نشانه‌های خستگی در چهره‌ی دوستم با عمر نامحدودش، بعد از گذراندن شبی که دانشش را در اختیار شاگرد مشتاقش گذاشته بود، نمایان شد. از توانایی جولیان متحیر شده بودم، از انرژی نامحدود و اشتیاق بی‌پایانش. پای حرفش ایستاده است.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه