دانلود کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید اثر کیت مک‌مولان

دانلود و خرید کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید

گوینده:اعظم حبیبی
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید

کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید، نوشته‌ی کیت مک‌مولان، داستان یک تعطیلات تابستانی پر از ماجرای عجیب و غریب است که در اردوگاه اژدهانکا سپری می‌‌شود.

کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید از مجموعه‌ی مدرسه نابودکنندگان اژدها را فرزانه مهری به فارسی ترجمه کرده است. شنیدن نسخه صوتی آن با صدای اعظم حبیبی تجربه‌ی لذت‌بخشی برای نوجوانان است.

درباره‌ی کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید

برادرهای ویگلاف همیشه در خانه او را دست می‌اندازند و اذیت می‌کنند. پدر و مادرش هم که اصلا عین خیالشان نیست! ویگلاف وقتی آگهی ثبت‌نام مدرسه نابودکنندگان اژدها را می‌بیند در مدرسه ثبت‌نام می‌کند. البته مشکلی وجود دارد؛ ویگلاف زورش حتی به اذیت کردن یک مورچه هم نمی‌رسد. اما از عقلش کمک می‌گیرد که مشکلاتش را حل کند. حالا مدرسه‌ را تعطیل کردند. تعطیلات تابستانی است و ویگلاف و دوستانش به اردوگاه اژدهانکا رفته‌اند. اما آنجا اتفاقات عجیب‌غریبی می‌افتد. انگار یک نفر می‌خواهد آن‌ها را از آنجا بیرون کند...

کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید برای نوجوانانی که کتاب‌های فانتزی دوست دارند، کتابی جذاب است. اگر بقیه‌ی مجموعه‌ی مدرسه نابودکنندگان اژدها را خوانده و دوست داشتید، از شنیدن کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید لذت می‌برید. 

درباره‌ی کیت مک‌مولان

کیت مک‌مولان ۱۶ ژانویه‌ی ۱۹۷۴ در سنت لوئیس، میسوری به دنیا آمد. او زندگی حرفه‌ای خود را با شغل معلمی شروع کرد. کیت مک‌مولان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش ابتدایی و از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. او تا به امروز حدود پنجاه جلد کتاب برای کودکان نوشته است. از میان دیگر آثار کیت مک‌مولان می‌توان به انتقام بانو اژدها، سنگ سیاه‌چال، تربیت اژدها در ۹۷ مرحله، شاگرد جدید مدرسه، یک روز با شوالیه، گردش علمی در غبار مرگبار، پیرترین اژدهای جهان و... اشاره نمود.

جملاتی از کتاب صوتی به اردوگاه اژدهانکا خوش آمدید

دختران و پسران عزیز م.ن.ا، با سلام‌های فراوان از جانب مدیر مدرسه‌تان. خدای من وقتی بازرسان مدرسه از راه رسیدند و گفتند که شما باید تعطیلات تابستانی داشته باشید، چقدر غافلگیر شدم. زمان ما تعطیلاتی در کار نبود. اما ببینید که چطور این کار را با شکوه تمام انجام می‌دهم. امیدوارم همگی‌تان از اینکه به خانه برمی‌گردید، خوشحال باشید. فقط به خاطر داشته باشید، هر کاری که می‌کنید، کتاب نخوانید! چشم‌ها را ضعیف می‌کند و شاید باعث شود، خدای نکرده عقیده‌ی جدید عجیب و غریبی توی سرتان رخنه کند. اگر در تابستان امسال به طور اتفاقی، کتابی را در جایی دیدید، به نصیحت من گوش کنید و بگذارید آن کتاب همان‌جا بماند. وقتی پاییز آینده به م.ن.ا برگشتید، مطمئن شوید که هشت سکه برای شهریه با خود به همراه آورده‌اید. بله درست است! هشت. هشت. با هفت سکه شست پایتان هم از در مدرسه تو نمی‌رود. نچ! هشت! وگرنه بیرونتان می‌کنم. از همین حالا پس‌انداز کنید!

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۸۴۰۷۸
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عالی

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان