دانلود و خرید کتاب آشیانه سینتیا دآپریکس سوئینی ترجمه فرشاد ذوالنوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشیانه اثر سینتیا دآپریکس سوئینی

کتاب آشیانه

معرفی کتاب آشیانه

کتاب آشیانه نوشته سینتیا دآپریکس سوئینی است که فرشاد ذوالنوریان و انسیه ناجیان آن را ترجمه کرده‌اند. داستان با روایت لئو شروع می‌شود مردی متاهل اما هوس‌باز و زن‌باره که در یک مهمانی با دخترک خدمتکار صحبت می‌کند و با هم به پارکینگ می‌روند. این اتفاق منجر به اتفاقی هولناک می‌شودد که هیچ‌کدام انتظارش را نداشتند. داستان روایتی جذاب و پرحادثه دارد داستان‌هایی از آدم‌های الکلی و خوش‌گذران و زنانی که در کنارشان زندگی می‌کنند. خواننده با داستان همراه می‌شود و به قلب زندگی آدم‌هایی می‌رود که نمی‌توانست در واقعیت آن‌ها ببیند. کتاب آشیانه یک تجربه هیجان‌انگیز و جدید است.

خواندن کتاب آشیانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آشیانه

موهای سیاه و پرپشتش که روی صورتش ریخته بود، چشمان سیاه و گونه ها ی سرخش، برجستگی های موزون اندامش وقتی که برای مهمان ها نوشیدنی تعارف می کرد، لئو را مسحور خود کرده بود. لئو او را دنبال کرد و پس از او وارد آشپزخانه شد. شروع کرد به سوال پرسیدن "اهل کجایی؟" "اسمت چیه؟" "دیگه چه کارایی انجام می دی؟" "مدل هستی؟" "هنرپیشه ای؟" "می دونی چقدر خوشگلی؟". ماتیلدا می دانست که لئو چه می خواهد. همیشه در چنین موقعیت هایی قرار می گرفت. ماتیلدا با این که هیچ شباهتی به جنیفر لوپز نداشت، اما خیلی هااو را با این اسم صدا می کردند. لئو هم با موهای سیاه و چشمان مشکی و ابروهای پرپشت بسیار جذاب بود و ماتیلدا را به خود جذب کرده بود.

وقتی ماتیلدا با خجالت به او گفت که می خواهد خواننده شود، لئو گفت که دوستانی دارد که می توانند او را به خواسته اش برسانند و مشتاقند تا استعدادهای جدید را کشف کنند. از او خواست تا تواناییش را در ماشین به او نشان دهد. دست ماتیلدا را گرفت و با چشمان با نفوذش به او خیره شد "چون اگه من از صدات خوشم بیاد..."

ماتیلدا چیزی نگفت با اشتیاق به حرف های او گوش کرد.

"فقط من می تونم بهت کمک کنم."

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۲۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان