دانلود و خرید کتاب بی قراران لین اولمن ترجمه کیواندخت ناظرعمو (دالبرگ)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی قراران اثر لین اولمن

کتاب بی قراران

معرفی کتاب بی قراران

کتاب بی‌قراران نوشته لین اولمن است این کتاب را کیواندخت ناظرعمو ترجمه کرده است. داستانِ کتاب، پیوسته، با نگاه کردن به گذشته و حالِ حاضر اتفاق می‌افتد. رفت و آمدی مدام به خاطرات و زمان حال.

درباره کتاب بی‌قراری

کتاب داستان پدر و مادر نویسنده است. فرزندی که والدین دیوانه‌وار دوستش دارند اما آن‌چنان در کار غرق شده‌اند که فرزندشان لحظه‌ای نتوانسته وجودشان را احساس کند، این کتاب داستان زنی است که سعی دارد به پدرش نزدیک شود و با او حرف بزند اما فرصت این اتفاق از بین رفته است پدر و دختر می‌خواهند با هم یک کتاب بنویسند، دختر با پدر مصاحبه کند و شرح گفته‌های پدر را بنویسد. اما همه چیز عوض می‌شود. پدر حواس پرت است× بی‌خوابی دارد و فراموش‌کاری روز به روز بیشتر در او خودش را نشان می‌دهد. این کتاب لحنی شاعرانه دارد پدری مسلط به زندگی آدم‌ها و مادری غرق شده در روزمرگی را نشان می‌دهد.

خواندن کتاب بی‌قراران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگینامه خودنوشت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بی‌قراران

عشق اول، یک برنامه‌ریزی، یک طرح. هیچ چیز نباید بصورت فی‌البداهه و بدون در نظر گرفتن جزییات کامل ساخته شود. زنی که قرار است مادر من شود جزو این برنامه‌ریزی بِحساب می‌آید. او می‌بایست یک خانه بسازد و آن زن با او در آن خانه زندگی خواهد کرد. پدر، مادرِ آیندهٔ مرا با خودش به محلِ انتخاب‌شده خود می‌بَرَد و همه جا را به او نشان می‌دهد. آن دو روی یک سنگ می‌نشینند. درواقع من فکر می‌کنم این مادرم است که به او می‌گوید: گوش کن، اینجا چقدر ساکته. پدرم این جمله را نگفته، نه به فیلمبردارش و نه به مادرم. این حرفِ پدرم نیست. برعکس اینکه او رویَش را به مادرِ آیندهٔ من کرده و گفته: ما دو بطور دردناکی به هم بسته‌ایم، حرف پدرم است. این جمله بنظر مادرم زیبا و درعین‌ِحال ناراحت‌کننده، گیج‌کننده و حقیقت بود، شاید هم کمی بی‌معنی. آن جزیره پُر بود از هزاران صدای مختلف.

پدرم چهل و هفت سال داشت و مادرم کمی بیش از بیست سال جوانتر بود. او بعد از مدتی حامله می‌شود. مدتی است فیلمبرداری تمام شده. خانه در حالِ ساخته‌شدن است و او در نامه‌ای که به مادرم می‌نویسد از اختلاف سن زیادی که بین آن‌هاست ابراز نگرانی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

حجم

۲۴۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان