دانلود کتاب صوتی تغذیه با صدای فاطمه نیرومند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغذیه اثر کارول آن رینزلر

دانلود و خرید کتاب صوتی تغذیه

معرفی کتاب صوتی تغذیه

کتاب تغذیه، اثر کارول آن رینزلر درباره‌ی تغذیه‌ی صحیح و اصولی و البته خوشمزه و لذیذ است که پایه‌ی سلامتی انسان را تشکیل می‌دهد. نسخه صوتی کتاب تغذیه را با ترجمه‌ی مهرک ایروانلو و صدای فاطمه نیرومند می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تغذیه

اگر به تغذیه‌ی خودتان اهمیت می‌دهید، کتاب تغذیه را به درستی انتخاب کرده‌اید. همه می‌دانیم که بدن ما از چیزهایی که تغذیه می‌کنیم، خود را می‌سازد؛ گاهی به وسیله‌ی تغذیه خود را درمان می‌کند و گاهی هم به دلیل تغذیه‌ غلط بیمار می‌شویم. بهرحال همه‌ی ما در برابر یک انتخاب سخت قرار داریم: غذای سالم را انتخاب کنیم یا غذای خوشمزه؟ در کتاب تغذیه درباره‌ی مسائل مختلفی صحبت می‌شود. مثلا اینکه تغذیه چیست؟ بدن ما به چه مواد غذایی نیاز دارد؟ پروتئین، چربی و کلسترول هرکدام چه نقشی در رشد، سلامتی و بیماری‌های بدن ما دارند؟ و چطور باید رژیم غذایی سالمی انتخاب کنیم؟ اگر این موضوعات ذهن شما را هم درگیر کرده است، کتاب تغذیه را بخوانید. 

کتاب صوتی تغذیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تغذیه برای تمام کسانی است که به سلامتی خود و سلامت غذایی که می‌خورند، اهمیت می‌دهند.

جملاتی از کتاب صوتی تغذیه

در اعصار گذشته مردم فقط برای رفع گرسنگی یا لذت‌جویی غذا می‌خوردند. هیچکس هم نمی‌گفت: «ای داد سوپ خامه‌دار پر کالری!» یا در مورد سبوس نان و پوست مرغ سوالی وجود نداشت. اما امروزه سفره‌ی غذا به میدان نبرد بین لذت و حفظ سلامت تبدیل شده است. انسان امروزی برای رژیم غذایی‌اش با دقت یک فرمانده‌ی نظامی به هنگام فرستادن واحد تحت امرش به خط مقدم جبهه برنامه‌ریزی می‌کند. برای بیشتر مردم دودلی بین خوردن غذای سالم و غذای لذیذ به جدالی مادام‌العمر تبدیل شده است. کتاب تغذیه برای پایان بخشیدن به تنش میان نیاز به تغذیه‌ی سالم و میل به خوردن غذای لذیذ بیان شده است.

فهرست

  • منظور از تغذیه چیست؟
  • مواد غذایی مورد نیاز بدن چقدر است؟
  • پروتئین قدرتمند
  • حقایقی درباره‌ی چربی و کلسترول
  • کربوهیدرات ها : داستانی پیچیده
  • آب و بدن
  • رژیم غذایی سالم چیست؟
  • انتخاب عاقلانه‌ی مواد غذایی

نظرات کاربران

an7913
۱۴۰۰/۰۴/۰۱

به مراتب از نسخه پی دی اف کامل تره.

کاربر 7816496
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

نسخه صوتی رسماً فاجعه است، اولین نسخه خیلی بدی که توی تاقچه گوش کردم همینه. انگار یه نفر داره از روی کتاب دبستان تند تند میخونه فقط برای اینکه تمومش کنه. در واقع یک روخوانی بی کیفیت از کتاب هست

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان