دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی، نوشته‌ی کریم فیضی، مجموعه‌ای از گفتگوهای خواندنی او با صاحب‌نظران متفاوت در زمینه‌های متفاوت مانند فلسفه، عرفان، ادبیات، تاریخ، هنر، موسیقی، حقوق و… درباره معنا و مفهوم زندگی است.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ مجید مجیدی، مصاحبه‌ای شنیدنی با مجید مجیدی است. این اثر را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی، یکی از مجموعه کتاب‌های زندگی و بس، نوشته‌ی کریم فیضی است. کریم فیضی برای نوشتن این مجموعه به سراغ افراد مختلف و متفاوتی رفته است و با آن‌ها گفتگو کرده. موضوعاتی که درباره‌ی آن‌ها می‌توانید در مجموعه کتاب‌های زندگی و بس بخوانید، دیدگاه‌های مختلف آن‌ها در خصوص مسائل متفاوت است. مانند این‌که اصلا زندگی یعنی چه؟ خوشبختی چیست؟ و نسبت انسان با زندگی چیست؟ زندگی؛ ساده، خیلی ساده نامی است که برای این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ مجید مجیدی انتخاب شده است.

در کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی ابتدا مقدمه‌ای درباره‌ی مجید مجیدی و زندگی او می‌خوانیم. بخش بعدی شامل گفتگوهای کریم فیضی با او درباره‌ی زندگی است.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با زندگی، آرا و عقاید و افکار مجید مجیدی درباره‌ی زندگی آشنا شوید، کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی گزینه‌ای عالی برای شماست. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ مجید مجیدی

«زندگی‌ام روزمره نیست. روزمرگی یکی از بدترین شکل‌های زندگی است. خدا توفیقی داده که می‌توانم از زاویه‌ی هنر یا دوربین نگاه کنم. به هرجا سر بزنم، سرک بکشم. و به چیزهای جدید دست پیدا کنم. این توفیقی است که خدا عنایت کرده است. اما احساس شکوفایی‌ام زمانی است که مشغول کارم. لحظات کار، لحظات شادمانی و آرامش من است. همین که احساس می‌کنم درحال خلق کردن و ساختن هستم، احساس رضایت می‌کنم. خلق کردن خیلی زیباست.»

اگر دوباره به دنیا بیایید، چه می‌کنید؟ منظورم این است که اگر یکبار دیگر متولد بشوید، چه چیزی را انتخاب می‌کنید؟

«یکبار سهل است، چندبار هم که به دنیا بیایم. همین راه را انتخاب می‌کنم. دوست دارم فیلم‌ساز بشوم و فیلم بسازم. چون واقعا خلق کردن را دوست دارم. خیلی فرایند پر عظمتی است. نمی‌دانم تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید یا نه؟ ببینید هرچیزی که انسان خلق می‌کند، پیش از هرچیزی ذهن اوست. رویای شماست. خیال شماست. ولی به شکل اثر تجلی می‌کند. در ابتدا یک نقطه است. دور هم هست. آنقدر دور که به راحتی نمی‌توان به آن رسید...»

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان