دانلود کتاب صوتی بلوغ پسران با صدای علیرضا اوحدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بلوغ پسران اثر امی میدلمن

دانلود و خرید کتاب صوتی بلوغ پسران

معرفی کتاب صوتی بلوغ پسران

کتاب بلوغ پسران، کتابی جامع، کامل و کاربردی است که درباره‌ی بلوغ پسران، نشانه‌ها و رفتارها صحبت می‌کند. در کتاب صوتی بلوغ پسران از رفتارهایی که به خوب سپری کردن این دوران کمک می‌کند نیز صحبت شده است.

دکتر ایمی میدلمن و کیت گران‌والد نویسندگان کتاب بلوغ پسران هستند. محبوبه رمضان‌زاده آن را به فارسی ترجمه کرده و نسخه صوتی اثر را با صدای جذاب علیرضا اوحدی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بلوغ پسران

دوران بلوغ و سن نوجوانی دورانی حساس است که اغلب برای والدین و بچه‌ها، سردرگمی را به همراه می‌آورد. بچه‌ها باید با تغییراتی که در بدن و نحوه‌ی تفکرشان رخ می‌دهد، کنار بیایند و والدین نیز نمی‌توانند درک کنند موجودی که جلویشان ایستاده و اعلام استقلال می‌کند همان پسربچه‌ای است که دیروز در آغوششان گریه می‌کرد. برای درک این تفاوت‌ها و کمک به اینکه دوران بلوغ به خوبی سپری شود، باید درباره‌ی آن آگاه باشیم. کتاب صوتی بلوغ پسران برای والدین کتابی کارآمد است چون درباره‌ی تمام جنبه‌های بلوغ که والدین از آن بی‌خبر هستند، صحبت می‌کند. پسران نیز با مطالعه‌ی کتاب بلوغ پسران می‌توانند به خوبی آگاه شوند که در آستانه‌ی چه تغییراتی هستند و چه کاری از دستشان برای این امر برمی‌آید.

کتاب صوتی بلوغ پسران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی بلوغ پسران برای پسرانی که به سن نوجوانی رسیده‌اند و می‌خواهند دوره‌ی بلوغ را به خوبی پشت‌سر بگذارند، کتابی جذاب است. والدین نوجوانان و کسانی که با نوجوانان کار می‌کنند نیز می‌توانند از کتاب صوتی بلوغ پسران استفاده ببرند.

جملاتی از کتاب صوتی بلوغ پسران

اگر اکنون در حال گوش دادن به این کتاب هستید، به این دلیل است که قدم به دنیای جدید نوجوانی گذاشته‌اید. شما قوی‌تر، بزرگ‌تر و بلندقدتر می‌شوید. از فعالیت‌هایی همچون نواختن موسیقی، نقاشی کشیدن یا بازی فوتبال، بهتر می‌توانید لذت ببرید. برای رفتن به مکان‌های مختلف و تفریح همراه دوستان آزادی بیشتری دارید. ممکن است عاشق شوید. شروع به کار کنید و درآمد مالی داشته باشید. می‌توانید برای خرج کردن پول خود تصمیم بگیرید. این موارد دوران نوجوانی را به پرهیجان‌ترین دوران زندگی تبدیل می‌سازند...

فهرست

  • مقدمه
  • به دوره‌ی بلوغ خوش آمدید
  • تغذیه، ورزش و وزن مناسب
  • قد شما
  • پوست، مو و دندان
  • دستگاه تولید مثل داخلی و خارجی
  • نعوظ
  • احساسات شما
  • روابط با دیگران
  • رابطه با جنس مخالف چیست؟

نظرات کاربران

SBN
۱۴۰۱/۰۶/۲۲

عالی ای کاش وقتی ۱۳ ساله بودم میخوندمش

آذین بانو
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

یعنی کسی این کتاب نخونده بخواد نظر بده؟

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۹,۶۰۰
۳۰%
تومان