دانلود کتاب صوتی قدرت زمان با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت زمان اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت زمان

معرفی کتاب صوتی قدرت زمان

کتاب قدرت زمان، نوشته‌ی برایان تریسی، به شما روشی مطمئن برای آنکه در زمان کمتر، کار بیشتری صورت دهید را معرفی می‌کند. 

نسخه صوتی قدرت زمان را می‌توانید با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و صدای محمد امرایی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت زمان

عبارت مدیریت زمان به گوش همه‌ی ما خورده است. گاهی پیش آمده که به ضرب‌الاجل‌هایی که برای انجام کارها و پروژه‌ها داشتیم، نرسیدیم و از این بابت لطمه‌ی زیادی خوردیم. گاهی هم از اینکه توانسته‌ایم کارها را در موقع مناسب خود انجام دهیم، حسابی احساس خوشنودی کردیم. در حقیقت نباید قدرت زمان را در کارهایمان دست‌کم بگیریم. اگر برنامه‌ریزی دقیقی هم داشته باشیم، تا زمانی که ندانیم چگونه می‌توانیم زمانمان را مدیریت کنیم، نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم. برایان تریسی در کتاب قدرت زمان روشی مطمئن را به ما معرفی می‌کند. با به کار بستن روش ارائه شده در کتاب قدرت زمان می‌توانیم در زمان کمتر کارهای بیشتری را انجام دهیم.

کتاب صوتی قدرت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه در عجله و تکاپو برای انجام دادن کارهایتان هستید، کتاب قدرت زمان به شما کمک خواهد کرد. اگر کارهای زیادی دارید که باید انجام بدهید و نمی‌دانید چطور باید زمانتان را مدیریت کنید، کتاب قدرت زمان را بخوانید. 

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

جملاتی از کتاب صوتی قدرت زمان

وقتی با این روش‌های قدرتمند آشنا می‌شوید، و از آن‌ها استفاده می‌کنید، کیفیت زندگی خود را در هر زمینه‌ای بهتر می‌کنید. می‌توان گفت مدیریت زمان یک ابزار و وسیله است که به شما کمک می‌کند تا به یک زندگی عالی برسید. و از موفقیت‌های خود لذت ببرید. می‌توانید مدیریت زمان را وسیله‌ی نقلیه‌ای در نظر بگیرید که شما را از آن‌جایی که هستید به جایی که می‌خواهید برسید، حمل می‌کند. مدیریت زمان را می‌توان یک دیسیپلین شخصی در نظر گرفت که وقتی به آن احاطه‌ی لازم را پیدا کردید، به شما امکان می‌دهد تا به آنچه برای موفقیت در زندگی لازم دارید، دست پیدا کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۳۰,۸۰۰
۳۰%
تومان