دانلود و خرید کتاب هدیه‌ی خوبان جف برامبو ترجمه فریدون فریاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هدیه‌ی خوبان

کتاب هدیه‌ی خوبان، اثری بی‌نظیر از جف‌ برامبو، داستان لحاف‌های زیبا و گرم و استثنایی است که پیرزنی مهربان می‌بافد و پادشاهی حریص که دلش می‌خواهد زیباترین لحاف را از آن خودش کند.

گیل دو مارکن، تصاویر فوق‌العاده‌ای برای کتاب هدیه‌ی خوبان کشیده است. خواندن این اثر با ترجمه‌ی روان فریدون فریاد، تجربه‌ای زیبا برایتان می‌سازد. 

درباره‌ی کتاب هدیه‌ی خوبان

کتاب هدیه‌ی خوبان، قصه‌ی پیرزن مهربانی است که لحاف‌های زیبایی می‌بافد. لحاف‌هایی به گرمای خورشید و به نرمی ابرهای پنبه‌ای آسمان. لحاف‌هایی به زیبایی باغی پر از گل‌های رنگارنگ. لحاف‌های پیرزن آنقدر زیباست که مردم فکر می‌کنند این لحاف‌های از میان بال‌های فرشتگان که در آسمان پرواز می‌کنند به زمین می‌افتد... یک روز مرد ثروتمندی خواست که از لحاف‌های زیبای پیرزن داشته باشد، اما پیرزن به او گفت که او این لحاف‌ها را برای انسان‌های فقیری که از دار دنیا چیزی ندارند، می‌بافد، نه برای پول و نه برای چیز دیگری ...

کتاب هدیه‌ی خوبان برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب سال ۲۰۰۰ در کشور یونان است. کتاب هدیه‌ی خوبان را با بچه‌ها بخوانید و از زیبایی و جذابیت تصاویر کتاب لذت ببرید.

کتاب هدیه‌ی خوبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب هدیه‌ی خوبان برای تمام بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند، داستانی جذاب دارد. والدین و مربیان نیز از خواندن داستان هدیه‌ی خوبان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب هدیه‌ی خوبان

روزی، روزگاری بــالای کوهــی ســر بــه فلــک کشــیده کــه مِهی آبی رنــگ همیشــه آن را می‌پوشــاند، کلبــه‌ای کوچــک بــود. تــوی ایــن کلبــه پیرزنــی زندگــی می‌کــرد که ســال‌های ســال، کارش دوختن لحاف‌های زیبا بود. شــهرت زیبایــی لحاف‌هــای پیــرزن، در سرتاســر آن ناحیــه، از بزرگ‌ترین شهرها گرفته تا کوچک‌ترین روستاها، همه جا پیچیده بــود. لحاف‌هــای دســت‌دوز او، دل‌انگیزتریــن و چشــم‌نوازترین رنگ‌ها را داشــتند؛ رنگ‌هایی که چشــم هیچکس نمی‌توانست آن‌ها را تحسین نکند.

هر رنگ، انگار از جایی آمده بود؛

رنگ‌هایِ آبی زنگاری لحاف‌ها از اعمــاق اقیانوس‌هــا؛ رنگ‌هــایِ ســفید از برف‌هــای مناطــق یخ‌زده‌ی شمالی که هیچ پایی آن‌ها را لمس نکرده بود؛ سبزها و ارغوانی‌ها از کمیاب‌ترین گل‌هایِ وحشــی کوهستانی؛ سرخ ها، پرتقالی‌هــا و صورتی‌هــا از شــگفت انگیزترین و دلفریب‌تریــن غروب‌هایِ خورشید ... همه و همه، مثل رنگین کمانی از زیبایی و شکوه، با گشاده دستی و تابناکی، آسمان ِ نرم و گرم لحاف‌هایِ هزار تکه‌ی پیرزن را آذین می‌بستند..

نظرات کاربران

ملیکا
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

با خواندن این کتاب حس خیلی خوبی به من دست می دهد عالی بود توضیه می کنم😍😍😍🤩🤩🤩

SARH
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

عالی بود🌠🌠🌠🌠🌠🌠

fatima
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

یک قصه پر از حس خوب، پادشاهی که عاشق هدیه گرفتن است و پیرزنی که عاشق هدیه دادن است. از تصویرگری خوب کتاب هم نمی شه ساده رد شد. این کتاب برنده چند جایزه است.

i._.shayan
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

میشه گفت اصل داستان همون داستان پریان قدیمیه از همون داستان هایی که از دل عامه در اومدن، هموناکه میخواد نتیجه گیری اخلاقی رو با یه داستان کودکانه به بچه ها یاد بده: اینکه آدم با گرفتن شاد نمیشه بلکه

- بیشتر
وندا فرخی برفه
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

با اینکه صفحه های کتاب زیاد بود اما داستان خیلی جذابی بود😍😍😍

Ayeh
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

خیلی عالیه

کاربر ۱۴۸۶۱۶۵
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

عالی بود توصیه میکنم حتما بخونینش

کاربر 1482970
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

عالی بود

melik
۱۴۰۰/۰۳/۱۵

یه داستان زیبا و آموزنده😍

کاربر 1480905
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

خیلی این کتاب عالی است و من هم به شما توصیه میکنم که لطفا لطفا بخوانید. یکی از بهترین کتابهایی که در عمرم دیده ام همین بوده است . تشکر فراوان از نویسنده ی این کتاب.🌹🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان