دانلود کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم اثر مرضیه قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مرضیه قریشی
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم، اصول و روش‌های صحیح مدیریت و رهبری اخلاقی را بیان می‌کند. 

کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم را مرضیه قریشی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای ندا پوریان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم

مدیریت صحیح و رهبری اخلاقی یک مجموعه‌ی بزرگ کار چندان آسانی نیست. اما این موضوع نباید موجب شود تا مدیران آن را به کلی نادیده بگیرند. دنیای امروزه که شاهد افول تمام نظام‌های اخلاقی پیشین است، بیش از هرچیزی به چنین مدیریتی نیاز دارد. برای آنکه یک مدیر بتواند توانایی خود را در چنین زمینه‌ای افزایش دهد و موفقیتش را در به کار بردن اصول اخلاقی در محیط کار تضمین کند، چه اقداماتی لازم است انجام دهد؟ در کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم به این موضوع پرداخته‌ایم. تمام آنچه که یک مدیر باید درباره‌ی رهبری و مدیریت اخلاقی بداند در کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم آمده است. با مطالعه‌ی این کتاب همچنین می‌آموزیم چگونه می‌توانیم اعضای تیممان را به رعایت اصول اخلاقی تشویق و ترغیب کنیم.

کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم برای تمام مدیران مجموعه‌ها که دوست دارند بتوانند اصول صحیح اخلاقی را در محل‌کار رعایت کنند، کتابی مفید و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم

این‌روزها شاهد شکست‌های اخلاقی قابل توجهی بوده‌ایم که سرتیتر روزنامه‌ها و اخبار شده است. این‌ها و نمونه‌های دیگر نشان می‌دهد زمانی که افراد در راس سازمان‌ها یا مقامات بالا دست به انتخاب‌های غیر اخلاقی بزنند، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و نهایتا به سرتیتر اخبار و دادگاه‌ها راه پیدا می‌کنند. با این‌حال بسیاری دیگر از مدیران وجود دارند که طبق استانداردهای کیفی مورد انتظار عمل می‌کنند و تیم خود را هم به انجام همین‌کار تشویق می‌کنند. این مدیران با اخلاق، کارهای درست را در زمان درست و به دلایل درست انجام می‌دهند. آن‌ها اصول اخلاقی‌شان را در راس کار قرار می‌دهند. تحقیقات نشان می‌دهد که این‌کار باعث می‌شود افراد تیمشان هم به همین اصول وفادار باشند. و خودشان را وقف کار و اقدامات صحیح کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۸۰۰
۱۰%
تومان