دانلود کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود اثر مرضیه قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود

معرفی کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود

کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود، کتابی جامع و کامل درباره‌ی نحوه‌ی کار کردن با لینکدین است. به طوری‌که کارآیی و بازدهی کاری ما را بالا ببرد.

کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود با ترجمه‌ی مرضیه قریشی و صدای گرم و زیبای کاوه یانقی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود

لینکدین یک پلتفرم و یک شبکه اجتماعی است که به جهت بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است. از لینکدین همچنین می‌توان به عنوان ابزاری برای ارائه‌ی رزومه و استخدام نیز استفاده کرد. اما استفاده از لینکدین تنها منحصر به این افراد نیست. بلکه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از این طریق با افراد دیگری که در حوزه کاری شان فعالیت می کنند، آشنا شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند. حالا اگر شما هم دوست دارید که در این شبکه اجتماعی عضو باشید و از خدمات آن استفاده کنید لازم است بدانید چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود؟

کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود به بررسی نکات تخصصی می‌پردازد که باید در حوزه‌ی کسب و کار در لینکدین رعایت شوند.

کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود به تمام افرادی که می‌خواهند از طریق این شبکه‌ی اجتماعی کسب و کارشان را متحول کنند، کمک می‌کند. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود

آیا تا به حال به این پرسش فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید از لینکدین برای پیشرفت خود در هر زمینه‌ای استفاده کنید؟ در کتاب صوتی چگونه لینکدین باعث گسترش کسب و کار شما می‌شود چهار نکته‌ی اساسی را که هنگام ارسال پیام به مخاطبین در لینکدین باید رعایت شود، برایتان می‌گوییم. و بعد به بررسی نکاتی می‌پردازیم که برای موفقیت بیشتر در کسب و کار باید در محیط لینکدین مدنظر قرار دهید. 

نکات تخصصی که در حوزه‌ی کسب و کار در لینکدین باید رعایت شود:

برای دنبال کردن یک فرد، استفاده از پیام‌های مستقیم که مشخص‌کننده‌ی ارزش، مهارت‌ها و توانایی‌های شماست به دور از هرگونه توضیح اضافی ممکن است کمی نامناسب به نظر آید اما به گفته‌ی متخصصین این روش بسیار کارآمد است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان