دانلود کتاب صوتی دیوار با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیوار اثر فریاد موسویان

دانلود و خرید کتاب صوتی دیوار

معرفی کتاب صوتی دیوار

کتاب صوتی دیوار مجموعه داستان‌هایی از چند نویسنده‌ی مشهور جهان مانند ژان پل‌ سارتر، آنتوان چخوف، فرانتس کافکا و... است که به دست صادق هدایت جمع‌آوری و ترجمه شده‌اند.

نسخه صوتی کتاب دیوار را می‌توانید با صدای زیبای فریاد موسویان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی دیوار

کتاب صوتی دیوار شامل ۷ داستان از نویسندگان مشهور است که به دست صادق هدایت جمع‌آوری و ترجمه شده‌اند. داستان اول که دیوار نام دارد و اسم کتاب هم از روی همین داستان انتخاب شده است، از ژان پل سارتر است. این داستان، روایت یک شب از زندگی چند زندانی انقلابی محکوم به اعدام است. داستان دوم با عنوان جلو قانون اثری از فرانتس کافکا است که درباره‌ی پیرمردی است که می‌خواهد قانون را ببیند اما پاسبان جلوی در به او می‌گوید فعلا نمی‌تواند. داستان سوم مجموعه‌ی دیوار، شغال و عرب نام دارد که آن هم از فرانتس کافکا است. داستان بعدی به نام کلاغ پیر از الکساندر لانژ کیلاند است که روایت کلاغی است که به دنبال غذا به سمت دریا پرواز می‌کند و از زندگی‌اش صحبت می‌کند. داستان بعدی تمشک تیغ دار نام دارد و نوشته‌ی آنتوان چخوف، نویسنده‌ی مشهور روس است. مرداب حبشه از گاستون شرو، داستانی زیبا و مستندگونه از لحظه‌ی زایمان یک آهوی ماده است که ناگهان ماری به او حمله‌ور می‌شود. آخرین داستان کتاب دیوار، کور و برادرش نام دارد. این داستان نوشته‌ دکتر آرتور شنیسلر است.

کتاب صوتی دیوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان کوتاه علاقه دارید، کتاب صوتی دیوار گزینه‌ی مناسبی برای شما است. اگر دلتان می‌خواهد اثر چند نفر از نویسندگان بزرگ دنیا را در یک مجموعه با ترجمه‌‌ی عالی و بی‌نظیر صادق هدایت بخوانید، کتاب دیوار را انتخاب کنید.

جملاتی از کتاب صوتی دیوار

ما را در اتاق دنگال سفیدی هل دادند. چشم‌هایم را روشنایی زده بود و بهم می‌خورد. بعد یک میز و چهار نفر را پشت آن دیدم. آن‌ها غیر نظامی بودند و کاغذهایی را بررسی می‌کردند. زندانیان دیگر را در ته اتاق جمع کرده بودند و ما بایستی تمام طول اتاق را طی کنیم تا به آن‌ها ملحق شویم. بسیاری از آن‌ها را می‌شناختم. ولی بعضی دیگر به نظرم خارجی آمدند. دونفر از آن‌ها که جلو من بودند بور بودند و کله‌ی گرد داشتند و شبیه یکدیگربودند، حدس زدم که فرانسوی باشند. آن که کوچکتر بود هی شلوارش را بالا می‌کشید. عصبانی بود. نزدیک سه ساعت طول کشید. من منع شده بودم و سرم خالی بود ولی اتاق حسابی گرم بود و من از گرمی‌اش خوشم آمد. زیرا بیست و چهارساعت متوالی بود که می‌لرزیدم. پاسبانان محبوسین را یک به یک جلو میز آوردند. آن چهارنفر از آن‌ها اسم و شغلشان را می‌پرسیدند. اغلب یا سوال دیگری از آن‌ها نمی‌کردند و یا مثلا از اینجور چیزها می‌پرسیدند: «آیا تو در خرابکاری مهمات شرکت کردی؟» یا «صبح روز نهم کجا بودی و چه می‌کردی؟»

به پاسخ‌ها گوش نمی‌دادند یا اینطور وانمود می‌کردند که گوش نمی‌دادند. لحظه‌ای ساکت می‌شدند و راست جلوی خودشان را نگاه می‌کردند. بعد شروع به نوشتن می‌کردند.

فهرست

معرفی نویسنده
عکس ژان پل سارتر
ژان پل سارتر
فرانسوی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۸۰

در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۰۵ در پاریس به دنیا آمد. حاصل ازدواج و رابطه یک افسر نیروی دریایی فرانسه با زنی از طبقه ممتاز؛ اما ژان پل سارتر فرصت چندانی برای درک حضور پدر نداشت. سوغات پدر در یکی از سفرهایش به هند و چین، تب بود. تبی عجیب که دست آخر باعث مرگ او شد تا پسرک عزیزدردانه پانزده‌ماهه بماند و مادری که بعد از این اتفاق تصمیم به ترک پاریس گرفت.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

زندگی پشت دیوار کتاب دیوار متشکل از هفت داستان کوتاه از نویسندگان بزرگ دنیا است که صادق هدایت آن‌ها را در یک مجموعه جمع کرده و نام اولین داستان (دیوار) را بر آن گذاشته است. در داستان اول کتاب با نام دیوار

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

برای من جذابیتی نداشت! اشکال کار از کجا بود من که نفهمیدم.

کاربر 2049551
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

مرمر
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

واقعا خوانش کتابی به این پرمغزی باید با اینهمه اشکال و ایراد باااشه؟!؟؟خوب بود گوینده قبل از ظبط اصلی یکبار از روی متون میخواند تا اینهمه اشتباه خوانش نداشته بااااشه !!!

حسین ی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

به نظر من داستان کور و برادرش شنیتسلر بهترین داستان این مجموعه ست. همچنین داستان تمشک تیغ دار چخوف که من با چند ترجمه مختلف خوانده ام.

AS4438
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

داستانهای کوتاه ازنویسندگان بزرگ دنیا که توسط صادق هدایت گردآوری وترجمه شده، فوق العاده بود،گویندگی هم عالی بود.مطالب ومفاهیم ارزشمندی دراین داستانها بیان شده وشخصیت افراد بنا برکارها واهدافشان بخوبی عیان میشود، حتا داستان کلاغ پیرهم مفهوم جالبی داشت.

Ehsn Dstrzm
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

خوووب... شامل هفت داستان کوتاه از نویسندگان مطرح دنیا از جمله چخوف که در هریک از آنها شاهد تصویرگری بی نظیر با قدرت کلمات هستیم. همچنین حالات درونی شخصیت های گوناگون که دور از دسترس جلوه میکنند و بیان کردنشون بسیار

- بیشتر
Poyan Samieian
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

بسیار عالی و دارای داستان ها ژرف ناک و عمیق موسقی کتاب هم خیلی خوب و مناسب این کتاب است

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان