دانلود کتاب صوتی هرم واژگون با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هرم واژگون اثر مارک ویکتور  هانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی هرم واژگون

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هرم واژگون


 در کتاب هرم واژگون، مارک ویکتور هانسن نویسنده پرکار حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار به شما آموزش می‌دهد که چطور سازمانتان را واژگون کرده و درآمدهایتان را زیر و رو کنید.

زمانی که به یک سازمان فکر می‌کنید، معمولاً چه تصویری در ذهنتان شکل می گیرد؟ راه معمول برای رسم سریع یک نمودار سازمانی چیست؟ در نهایت یک هرم رسم خواهید کرد، اینطور نیست؟ در دنیای امروز، چه کاری لازم است انجام شود تا سازمان کارآمد به حساب آید؟ چه کاری باید انجام دهید؟ باید هرم را واژگون کنید.

 درباره کتاب هرم واژگون

مارک ویکتور هانسن در این کتاب شما را راهنمایی می‌کند. او در این کتاب صوتی توضیح می‌دهد که چگونه شما با سرازیر کردن اطلاعات به سوی کارمندان خود، یعنی از رأس هرم به قاعده آن، می‌توانید درآمدتان را زیرو رو کنید. 

شما باید دیدی روشن از اهداف سازمانتان در ذهن داشته باشید. تنها چیزی که باید بر آن تمرکز کنید، کاربران نهایی و مشتریان شما هستند و داشتن اطلاعات، بزرگترین منبع قدرت است.

 اگر اطلاعات در اختیار داشته باشید، قدرتمند خواهید بود. از این رو، اگر سازمان را معکوس کنید، اطلاعات باید به سمت پایین حرکت کند؛ به عبارت دیگر به سمت کارمندان و کارگران. کارمندان وکارگران هستند که باید اطلاعات را در اختیار داشته باشند. لازم است که اطلاعات تا جایی به سمت پایین هدایت شود که به دست مشتریان نیز برسد. در جریان قراردادنِ مشتریان درباره ی کل فرآیند، ایده ی بی بدیلی است.

 هانسن به شما آموزش می‌دهد چطور سازمان خود را معکوس کنید. مشتریان را در بالا قرار دهید و تمرکزِ هر چیز در سازمان را به مشتریان معطوف کنید. اطلاعات را با کارمندان در میان بگذارید و به آنها قدرت بدهید تا به مشتریان رسیدگی کنند. 

 شنیدن کتاب هرم واژگون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و به ویژه مدیران جوان.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان