دانلود و خرید کتاب زن کامل مارابل مورگان ترجمه لیلا رائقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زن کامل اثر مارابل مورگان

کتاب زن کامل

معرفی کتاب زن کامل

در کتاب زن کامل نوشته مارابل مورگان که با ترجمه لیلا رائفی منتشر شده است. می‌خوانیم چگونه یک زن سیر تکامل در زندگی زناشویی معایبش را حس می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها را رفع کند. و با همسرش به کامیابی و تفاهم و خوشی و شادی برسد.

درباره کتاب زن کامل

این کتاب تجربه‌های تلخ و شیرینی از زندگی یک زن جوان و بیانگر سیر تکامل کامیابی در زندگی زناشویی و آموزه‌هایی بسیار ثمربخش است.خواندن آن نه تنها بر زنان و مردان جوان پیشنهاد می‌شود بلکه برای پیران و سالخوردگان نیز مفید است. اصولا زن کانون زندگی و محور خوشبختی و سعادت است، البته زن خوب و فهمیده، زنی که دنیایی از مهر و محبت است، زنی که دنیایی از دل‌انگیزی و روشنی و سرشار از شادی برای مرد ارمغان می‌آورد. دنیای دل‌های به هم پیوسته، دنیای گذشت و فداکاری‌ها، نه دنیای تاریک و اندوه‌ساز و پلید همچون دنیای دیوها و اهریمن‌ها. چون زن‌ها از نظر روانشناسان و روانکاوان متفاوتند و صاحب‌نظران می‌گویند زن‌ها در اوایل ازدواج آن قدر که مهربان و صمیمی‌اند پس از گذشت زمان کمی تغییر ماهیت می‌دهند و آن شور و شوق و مهرورزی مبدل به کینه‌توزی و بداخلاقی می‌شود و این امر باعث ناراحتی و دلسردی شوهر نیز می‌شود؛ چه بسا منجر به طلاق می‌شود.

خواندن کتاب زن کامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

n.aslani
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

بی نظیر و فوق العاده بسیار کمک کننده پیشنهاد میکنم حتما مطالعه اش کنید تا زندگی مشترک تون رشد کنه و در کنارش از قرآن و منابع اسلامی استفاده کنید و حتما روایت هایی درمورد زندگی حضرت زهرا سلام الله

- بیشتر
:-)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

من چاپی این کتاب و دارم و شاید سه بار خوندم و به خیلیا دادم و خوشحالم ک حداقل چندنفری خوندن و باز ب دست خودم رسید.در صورت عمل واقعا کاربردی. ببینید مثلا یکی هست اهل کار و تمیزی اما

- بیشتر
بی هویت
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

کتاب جالبیه اما از این ک همش طرف مرد هاست خوشم نیومد با خوندنش احساس بردگی بهم دست میداد بعضی جاهاشم خوب بود اما توی زندگی من کاربرد نداشت انشاا... برای بقیه کتاب خوبی باشه

frznh
۱۳۹۹/۰۶/۱۶

اسم کتاب بهتر بود (( چگونه کنیز کاملی باشیم باشد!!!!

nOoshin
۱۳۹۹/۰۳/۱۸

هر خانمی این کتاب رو باید بخونه⁦👌🏼⁩

زهراناز
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

این کتاب برای اشخاصی که فکر میکنن ازدواج گل و بلبل و چالشی نداره،تلاشی نمیخواد و... خوبه ،بخونن تا به تعادل فکری برسن

مهسا
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

بنظرم برای زنان امروزی زیاد جذاب و مناسب نیست

Paria
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

کتاب آموزش برده بودن! به نظر من که نه تنها اسلامی نیست،بلکه آموزش بت پرستیدن و مشرک شدن به خانوم ها هم هست!!!

SHOKoOoH
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

کتاب خوبی فقط انقدر شوهر خانمه سریع تحت تاثیر قرار می گیره به زبون میاد ادم دلش شوهر خارجی می خواد 😅

نوحا
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

کتاب خیلی خوبی بود چیزای زیادی یاد گرفتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱۵)
ازدواج، پیدا کردن یک شخص ایده‌آل و کامل نیست بلکه تبدیل شدن به فرد ایده‌آل و کامل است که این کامل شدن توسط ازدواج صورت می‌گیرد.
کاربر ۱۴۲۳۱۰۴
دوست داشتن را نمی‌شود گدایی کرد
s khalili
یک زن کامل کسی است که غذای ظهر را ساعت ۹ صبح آماده کرده و برای خرید روزانه نگران نباشد. اگر شما به این برنامه عادت کنید و هر روز وظایفتان را در خانه تا قبل از ظهر به پایان برسانید، می‌توانید هر چیزی را به موقع در مکان خود قرار دهید.
Pegah Elahi
قرن‌ها پیش حضرت داوود نوشته: «من خدا را ستایش می‌کنم زیرا خیلی عجیب آفریده شده‌ام.» اگر می‌توانی خودت را عوض کنی حتماً این کار را بکن اما اگر نمی‌توانی، خودت را به عنوان یکی از آفریده‌های خدا قبول کن، و فکر کن که چه کسی هستی؟ چه چیزی می‌خواهی و چرا اینجا هستی؟
کاربر ۱۴۲۲۴۹۱
برنامه کارهای روزانه‌اش را با این دعا شروع می‌کرد: «کارها را به پروردگار بسپار تا ذهن و زندگی‌ات تقویت شود»
man1414
امشب جلوی آینه بنشین و خودت را با دقت نگاه کن. به زنی که در آینه می‌بینی بگو: «من خودم را قبول دارم پس هستم.» شاید این ذهنیت راحت نباشد ولی اهمیت دارد که هر انسانی ضعیف یا قوی یا عاقل و یا احساساتی، این تفکر را داشته باشد. شما هم بشر هستید و مثل همه دارای نقاط ضعف فراوان هستید. شما مثل همه حق زندگی دارید. نباید به خودتان سخت بگیرید. خودتان را دست کم نگیرید.
SHOKoOoH
هر چند وقت مسائل غیرقابل پیش‌بینی در طرحم پیش می‌آمد، بچه‌ها مریض می‌شدند و یا مجبور بودم به دوستانم سر بزنم و یا اینکه ماشین ظرفشویی خراب می‌شد. چه کسی این اتفاقات را می‌داند؟ بعضی وقت‌ها همسرم زنگ می‌زد و دعوت می‌کرد برای نهار بیرون برویم و چیزهای زیادی که همه روزه در حال تغییر هستند. در این گونه موارد سعی می‌کنم آرامش خودم را حفظ کنم و از کوره در نروم و با آرامش سعی کنم طرح برنامه‌ریزی خود را مرور کنم و ببینم چگونه می‌توانم برنامه‌های غیر مترقبه را در آن جای دهم. یاد گرفتم با این نوع اتفاقات با روی خوش برخورد کنم و سخت نگیرم.
Pegah Elahi
ازدواج، پیدا کردن یک شخص ایده‌آل و کامل نیست بلکه تبدیل شدن به فرد ایده‌آل و کامل است که این کامل شدن توسط ازدواج صورت می‌گیرد.
رکن الهدی
من بالاخره فهمیدم که شوهرم در هنگام دوری از من به اندازه خود من انتظار این لحظات شیرین را می‌کشد.
man1414
او هرگز برای من هدیه نخریده بود و حس بدی نسبت به او داشتم. او بسیار صرفه‌جو و کم‌خرج بود
man1414

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
۱۵,۷۵۰
۵۰%
تومان