دانلود کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز اثر نیک وی آچیچ

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

معرفی کتاب صوتی زندگی بی‌حد و مرز

زندگی بی‌حد و مرز نوشته نیک وی آچیچ، داستان زندگی او است. داستان زندگی مردی بدون دست و پا که خود را از حصار شرایطش رها می‌سازد.

 نیک متولد چهارم دسامبر ۱۹۸۲ استرالیا است. او به دلیل ابتلا به سندروم تتراـ آمیلیا هنگام تولد دست‌وپا نداشت. کودکی نیک در افسیردگی سپری شد اما کم‌کم به کمک مادرش آموخت که چگونه از زایده‌ای که به جای پا دارد، استفاده کند و قابلیت‌های حرکتی‌اش را افزایش دهد. او در دبیرستان رهبر یک گروه خیریه شد و از آن به بعد به انجام کارهای عام‌المنفعه روی آورد.

نیک وی آچیچ سرانجام در ۲۱ سالگی توانست از دانشگاه گریفیت در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی فارغ‌التحصیل شود. او اکنون سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی «بی‌ حد و مرز»  است. نیک یکی از تأثیر‌گذارترین سخنرانان موفقیت در دنیا محسوب می‌شود.

 در کتاب زندگی بی حد و مرز، نیک داستان خود و جدالش را با زندگی تعریف می‌کند. مردی با نقص عضوی جدی که به روی دنیا می خندد.

شنیدن کتاب زندگی بی حد ومرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به سرگذشت انسان های موفق علاقه دارید، شنیدن سرگذشت نیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون بی‌شک این اثر یکی از تاثیرگذارترین داستان‌های زندگی و موفقیت است. این کتاب جذاب را با صدای گرم امیرمحمدصمصامی بشنوید.


نظرات کاربران

فاطمه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

چه حالتون خوب باشه چه بد لازمه این کتاب رو بخونید یا گوش کنید تا بدونید مشکل اصلی خودتون هستید، بدون دست و پا باشی و غیر از خودت دیگران رو هم انگیزه بدی شاهکاره، فرا انسانیه، به شدت توصیه

- بیشتر
Rojanyoungi
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

کتاب های نیک واقعا حالمو خوب میکنه. همیشه از ایمان به توانایی هات و امید به خدا صحبت میکنه و واقعا آدم رو به سمت مسیر اصلی زندگی سوق میده.

سایا خدائی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی 💕✨🥺

Fatemeh Abbaszadeh
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

فوق العاده بود

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۴,۳۰۰
۳۰%
تومان