دانلود کتاب صوتی مسیحا با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسیحا اثر جبران خلیل جبران

دانلود و خرید کتاب صوتی مسیحا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مسیحا

کتاب صوتی مسیحا نوشته‌ی جبران خلیل جبران را مسیحا برزگر به فارسی برگردانده و با صدای حافظ کاظم‌زاده منتشر شده است.

 درباره کتاب صوتی مسیحا

خلیل جبران در این کتاب، مسیحایی را ترسیم می‌کند که خود آن را در خیال خویش زیسته است. او در این کتاب، دردها و شادمانی‌های مسیحا را نقاشی می‌کند. جبران خلیل جبران، اعتقاد مسیحیان را در حق عیسا قبول نداشت او الوهیت‌ عیسای ناصری را در همه چیز و همه کس می‌دید و آن را به مسیحا منحصر نمی‌کرد. او در کتاب عیسا پسر انسان، از زبان هفتاد و دو نفر سخن می‌گوید. آخرین‌ این‌ها مردی است از لبنان. این مرد، خود جبران است؛ کسی که در قرن بیستم زندگی می‌کند و کلیسا را به باد انتقاد می‌گیرد. در نگاه او اگر عیسای ناصری زنده شود، هیچ کدام از کلیساهای دنیا او را به عضویت نخواهند پذیرفت. آخرین مسیحی همان بود که مصلوب شد…

شنیدن کتاب صوتی مسیحا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 علاقه مندان به آثار عرفانی جبران خلیل جبران را به شنیدن مسیحا دعوت می‌کنیم.

درباره جبران خلیل جبران

جبران خلیل جبران، در سال ۱۸۸۳ در خانواده‌ای مسیحی در البشری، ناحیه‌ای کوهستانی در شمال لبنان متولد شد. خانواده او تهیدست و پدرش بی‌مسئولیت بود و او از تحصیلات رسمی بازماند و آموزش‌هایش محدود به دیدارهای منظم با یک کشیش روستایی شد که او را با اصول دین و انجیل و زبان‌های سوری و عربی آشنا کرد. بعد از دستگیری پدرش به دلیل پرداخت نکردن مالیات توسط دولت عثمانی، جبران سرانجام با مادرش به امریکا کوچ کرد و در بوستون ساکن شد، به مدرسه رفت و هوش و ذکاوت خود را نشان داد. جبران در نوزده سالگی خانواده‌اش را بر اثر بیماری سل از دست داد و تحت سرپرستی زنی به اسم ماری هسکل که مدیر دبیرستان بود، از نظر فرهنگی رشد کرد و بالید. پس از اتمام تحصیلات برای گذراندن دوره نقاشی به پاریس رفت. جبران در سی و پنج سالگی، نخستین کتاب انگلیسی زبان خود را به پایان رساند و با نام مرد دیوانه در دسترس علاقه‌مندان خود گذاشت. او در طول زندگی خود با بزرگان زیادی همچون ویلیام بلیک، روستاند، دبوسی و مترلینگ آشنا شد و بهترین و پخته‌ترین سروده‌ها و نقاشی‌های عمرش را در سال‌هایی که در نیویورک محفلی با دوستان ادیب و هنرمندش داشت، آفرید. با وجود همه‌ی این تلاش‌‌های هنری، هنوز موقعیت جبران به عنوان یک نویسنده در جامعه پابرجا نشده بود، تا اینکه در سال ۱۹۲۳ با انتشار کتاب پیامبر و استقبال فراوانی که در سراسر دنیا از این کتاب شد، جبران موقعیت هنری خود را برای همیشه تثبیت کرد. از جبران رویهم رفته شانزده کتاب به زبان‌های عربی و انگلیسی برجا مانده ‌است که عروسان دشت، نوگفته‌ها و نکته‌ها، ارواح سرکش، دیوانه، عیسی فرزند انسان و پیامبر برخی از آنها هستند.


معرفی نویسنده
عکس جبران خلیل جبران
جبران خلیل جبران
لبنانیی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۳۱

جبران خلیل جبران در ۶ ژانویه‌ی ۱۸۸۳ در شهر باستانی بشاری، در جبل لبنان واقع در شمال لبنان، در خانواده‌ای از مسیحیان مارونی متولد شد. در زمان تولد او، محل تولدش در نیمه‌ی خودمختار امپراتوری عثمانی قرار داشت. پدر خلیل، بدهی‌های هنگفتی از قمار انباشته کرده بود و شغل خود را از دست داده بود، اما بعدها توسط یک مدیر محلی به مقام و منصب دست یافت. مادر خلیل پیش از ازدواج با پدر خلیل، دو بار ازدواج کرده بود و از ازدواج اولش صاحب یک پسر شده بود. خلیل به غیر از برادر ناتنی خود، پیتر، دو خواهر کوچک‌تر نیز داشت. او هرگز به مکتب نرفت، اما توسط کشیشانی که به خانه‌ی آن‌ها رفت‌وآمد داشتند، زبان عربی و خواندن انجیل را آموخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان