دانلود و خرید کتاب کنت مونت کریستو الکساندر دوما ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کنت مونت کریستو

کنت مونت کریستو، یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های ادبیات کلاسیک جهان، نوشته‌ی الکساندر دوما است. کنت مونت کریستو درباره‌ی تغییر زندگی جوانی به نام ادموند دانتس است که ثروتی افسانه‌ای به دست می‌آورد. 

کتاب کنت مونت کریستو را می‌توانید با ترجمه‌ی مریم اصغرپور بخوانید. 

درباره‌ی کتاب کنت مونت کریستو

کتاب کنت مونت کریستو، داستان جذاب و خواندنی سرگذشت ادموند دانتس است. ادموند دانتس جوان درست در روز ازدواجش به دلیل اتهام دروغین طرفداری از ناپلئون، در بندر مارسی زندانی می‌شود. چند نفری که در زندانی کردن او دست دارند، با سرهم کردن اتهام‌های دروغین بیشتر کاری می‌کنند که او چهارده‌سال در زندان بماند. در زندان با یکی از زندانی‌ها نقشه‌ی فرار می‌ریزند. اما او می‌میرد. قبل از مرگش نقشه‌ی گنج افسانه‌ای جزیره‌ی مونت کریستو را به ادموند دانتس می‌دهد و دانتس وقتی موفق می‌شود از زندان فرار کند، به گنج و ثروت دست پیدا می‌کند. حالا با ثروتی که به دست آورده است به پاریس می‌رود تا انتقامش را از دشمنانش بگیرد....

کتاب کنت مونت کریستو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کنت مونت کریستو یکی از برترین‌های ادبیات کلاسیک جهان است. اگر دوست دارید با ادبیات دنیا آشنا شوید، خواندن کنت مونت کریستو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین خلاصه‌ای روان و فوق‌العاده برای  نوجوانان است. 

درباره‌ی الکساندر دوما 

الکساندر دوما، نویسنده‌ی کتاب کنت مونت کریستو، ۲۴ ژوئیه ۱۸۰۲ در فرانسه متولد شد. او از پیشگامان مکتب رمانتسیم بود، هرچند گهگاهی رگه‌هایی از رئالیست هم در آثارش دیده می‌شد. الکساندر دوما به سبب نوشتن رمان‌های ماجراجویانه‌ای مانند کنت مونت کریستو، سه تفنگدار و مادام اولمپ مشهور شد. اما علاوه بر رمان، نمایشنامه‌های بسیاری هم نوشته است. همین آثار زیاد و خواندنی‌اش لقب سلطان پاریس را به او بخشید الکساندر دوما در  ۵ دسامبر ۱۸۷۰ در ۶۸ سالگی از دنیا رفت. در سال ۲۰۰۲ میلادی دولت فرانسه به مناسبت دویستمین سالگرد تولد الکساندر دوما بقایای جسد او را در پانتئون پاریس محل دفن مفاخر ملی فرانسه جای داد.  

جملاتی از کتاب کنت مونت کریستو

کادروس به دوستش چشمکی زد و گفت: «می‌دونی دانگلارز، فرناند مرد خوب و شجاعیه اون عاشق دختر خیلی خوبیه که اسمش مرسدسه متأسفانه اون دختر عاشق دانتسه. کشتی فرائون که دانتس تو اون بود، امروز رسیده و فرناند ناراحته. دانگلارز پرسید: «عروسی کیه؟»

موندگو زیرلب گفت: «هنوز معلوم نیست.» 

کادروس گفت: «نه، ولی معلوم می‌شه همون طور که معلوم شد دانتس ناخدای فرائون شده.»

دانگلارز به موندگو گفت: «هیچ کس راضی به این عروسی نیست.»

موندگو گفت: «فکرشم ناراحتم می‌کنه»

دانگلارز گفت: «تو آدم خوبی هستی و دوست دارم بهت کمک کنم. اگر دیوار زندون بین ادموند و مرسدس قرار بگیره، اونا رو از هم جدا می‌کنه. نبودن فرقی با مرگ نداره.»

کادروس پرسید: «چرا باید دانتس رو بندازن زندون؟ نه دزدی کرده، نه کسی رو کشته.»

موندگو پرسید: «اگر بهانه ای برای دستگیر کردن دانتس داری بگو. دلیل بیار تا من دستگیرش کنم، به شرط اینکه باعث کشته شدنش نشه.»

دانگلارز پیشخدمت را صدا زد و گفت: «برام قلم و کاغذ بیار.»

فهرست

  • رسیدن
  • توطئه
  • جشن عروسی
  • بازپرسی
  • قلعه د ایف
  • دو زندانی
  • گورستان قلعه د ایف
  • قاچاقچی ها
  • غارمخفی
  • خانه مورل
  • صبحانه
  • معرفی
  • خانه اوتوی
  • تلگراف
  • بیچامپ
  • محاکمه
  • پیمان ازدواج
  • صورت حساب وامپا

معرفی نویسنده
عکس الکساندر دوما
الکساندر دوما

الکساندر دوما نویسنده‌ی شهیر و پرآوازه قرن نوزدهم فرانسه است. او از سال‌های نخست جوانی شروع به درخشیدن کرد و تاکنون هم افولی بر شهرتش نیست. دوما از خلال نوشتن نمایشنامه‌ها و رمان‌های تاریخی ماجراجویانه، نام خود را در تاریخ ادبیات فرانسه و جهان جاودان کرد.

نظرات کاربران

مرجان
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

زیبا ترین ترجمه از این کتاب سه جلدی شاهکار، از ذبیح الله منصوری نوشته شده که لذت خوندن کتاب های الکساندر دوما را چند برابر میکنه خواهش میکنم متن اصلی رو بزارید

peyman
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

نکنید این کار رو. ترجمه اصلی این کتاب، سه جلد هست بعد این ۱۰۵ صفحه!!!!! مگه مجبورید؟ ترجمه نکنید خوب. جزوه دانشگاه نیست که.

رابرت
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

من این کتاب از کتابخونه کرفتم واقعا عالیه و شاهکار کاش این جور اثار بیشتر می بودن

ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

حتماً بخونید

parniyan.z
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

من این کتاب رو از نشر افق خوندم(از این نشر نخوندم) واقعا شاهکار ادبیات کلاسیکه!. واقعا فوق العاده است. البته پیشنهاد میکنم از نشر خوب و ترجمه خوب بخونید

Niloofar.Ch
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

دوستان اگر به ادبیات کلاسیک علاقه دارید حتما این رمان فوق العاده که به نظر من شاهکار الکساندر دوما هست رو به طور کامل مطالعه کنید، این نسخه در طاقچه خلاصه ای هست از یک کتاب تقریبا 1600 صفحه ای،

- بیشتر
PanteA heidari
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

کتاب خیلی خوبیه اما ترجمه اش کل مطلب رو حذف کرده موضوع درمورد مردی که به خاطر هم دستی قاضی با مجرم به زندادن میوفته و با یه پیرمردی آشنا میشه و.... خلاصه که موضوعش درمورد انتقام ، بخشیدن و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان