دانلود و خرید کتاب آهنگ زمان کارلو روولی ترجمه محمدابراهیم محجوب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آهنگ زمان اثر کارلو روولی

کتاب آهنگ زمان

معرفی کتاب آهنگ زمان

کتاب آهنگ زمان نوشته کارلو روولی با ترجمه محمد ابراهیم محجوب منتشر شده است. این کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های نشر گمان است که سعی دارد ترسناک بو.دن فلسفه را از آن بگیرد و درکش را آسان‌تر کند. این اتفاق به معنای آسان کردن مفاهیم فلسفه نیست.

درباره کتاب آهنگ زمان

کتاب سه بخش دارد در بخش اول نویسنده به ما می‌گوید چیزی شبیه به این زمانی که به آن باور داریم و زندگیِ روز و ماه و سالمان را بر آن بنا کرده‌ایم وجود خارجی ندارد. او از راز زمان سخن می‌گوید. باور ما را به «یگانه بودن زمان » نقض می‌کند و نشان می‌دهد زمانِ یگانه‌ای بر جهان حاکم نیست، بلکه هرکس هرجایی هست زمان خاص خودش را دارد. باور ما به «جهت‌دار بودن زمان » را به چالش می‌کشد و ما را درگیر این فکر می‌کند که چرا، برخلاف اینکه در هیچکدام از قوانینی که سازوکار جهان را توصیف می‌کنند تفاوتی میان گذشته و آینده نیست، کل زندگیِ ما بر این باورِ قدیمی بنا شده است. چیزی به نام لحظه اکنون وجود ندارد و در جهان هرکس اکنون خودش را دارد. در بخش دوم شرح می‌دهد چگونه در ادامه‌ی پژوهش‌های استادان پیش از خودش، و همگام با پژوهشگران دیگر، می‌کوشد بدون استفاده از مفهوم زمان، از ساختار و سازوکار جهانِ بی‌زمان سر در بیاورد و در بخش آخر سخن از این در میان است که چگونه جهانی را که برایمان آشناست و با مفاهیم آن کنار آمده‌ایم را با دنیای جدید سازگار کنیم.

خواندن کتاب آهنگ زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فلسفه و کیهان شناسی پیشنهاد می‌کنیم. کتاب صوتی آهنگ زمان هم در طاقچه در دسترس است.

نظرات کاربران

علیرضا مروت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

کتاب بدون عجله و خیلی آرام، در چند فصل ابتدایی سعی می‌کنه دیدگاه انسانی در مورد زمان رو زیر سوال ببره، سپس می‌پردازه به ماهیت واقعی زمان از دیدگاه فیزیکدانان، و هرچی جلوتر می‌ریم بیشتر به این نتیجه می‌رسه که

- بیشتر
arman eghbali
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

به شخصه ترجمه مزدا موحد بیشتر به دلم نشست.

hosnA
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

pdf رو چرا نتونستم دانلود کنم؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان