دانلود کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید با صدای آرش نصیرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید

معرفی کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید

کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید نوشته برایان تریسی (۱۹۴۴)، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی است. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای آرش نصیرپور منتشر شده است. برایان تریسی در این کتاب‌ راه‌های فروش را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید

در فوق ستاره فروش شوید با این نکته آشنا می‌شویم که اگر هدف شما به عنوان کسی که در کار فروش است، فروش هرچه بیش‌تر و کسب درآمد هرچه بیش‌تر است، تبدیل شدن به یک فروشنده فوق ستاره و ماندن در حد متوسط، به یک اندازه زمان می برد؛ پس انتخاب با شما است. برایان تریسی در این کتاب، ۲۱ ایده از قوی‌ترین ایده هایی را که تا به حال برای تاثیرگذاری در فروش یافته با مخاطبانش در میان می‌گذارد. او معتقد است وقتی شروع به استفاده از آنها بکنید، به اوج رشته کاری‌تان خواهید رسید.

شنیدن کتاب فوق‌ستاره فروش شوید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

مهم نیست در چه شغلی هستید و یا قصد فروش چه محصول یا خدماتی را دارید اگر فروشنده‌اید این کتاب برای شما ضروری است

سرفصل‌های کتاب فوق‌ستاره فروش شوید

بلندپروازی/ شجاعت/ تعهد/ حرفه ای بودن/ آماده بودن/ یادگیری مداوم/ مسئولیت پذیری/ فروش رابطه‌ای/ فروش مشاوره‌ای/ فروش آمیزشی /اعتبار ویژه/ با ایرادهایی که گرفته می شوند ، درست برخورد کنید/ فروش را نهایی کنید/ از ارزشمندترین سرمایه تان آگاه باشید/ از زمانتان درست استفاده کنید/ قانون۲۰-۸۰ است/ قیف فروش/ هدف‌های روشنی برای درآمد و فروش است/ محدوده فروشتان را درست مدیریت کنید/ هدف راز موفقیت در فروش

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی فوق‌ستاره فروش شوید

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

حمزه
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

کتابش خووبه ولی گویندگیش خوب نیست ،خیلی تو مخیه😤انگار راز بقاس😁۵هزارتومن بیشتر نمیارزه

sam
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

پول برداشت شد ولی کتاب وارد اپ من نشد خب این دزدیه😡😡😡😡😡

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان