دانلود و خرید کتاب دفترچه خاطرات چاک پالانیک ترجمه امین باورصاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفترچه خاطرات اثر چاک پالانیک

کتاب دفترچه خاطرات

نویسنده:چاک پالانیک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دفترچه خاطرات

کتاب دفترچه خاطرات نوشته چاک پالانیک با ترجمه امین باورصاد منتشر شده است. این کتاب ماجرای یادداشت‌های روزانه زنی به اسم میستی کلایمن است که بعد از خودکشی همسرش واقعیت‌های مرموز زندگی‌اش را می‌نویسد.

درباره کتاب دفترچه خاطرات

میستی کلایمن هنر خوانده است و با همسرش به جزیره ویتنسی مهاجرت کرده‌اند، همسرش خودکشی کرده است. در همین زمان مشخص می‌شود میستی بعضی از خانه هایی را که تعمیر می‌کرده اتاق‌هایی را در خانه‌ها پنهان می‌کرده و روی دیوار با خط ترسناکی جملات زشت و ترسناک می‌نوشته. این اتفاق وضعیت او را سخت میکند و تقریبا از هنرمند شدن ناامید می‌شود که ناگهان به شکل مسحور کننده‌ای توسط روح هنرمندی افسانه‌ای به اسم مائورا تسخیر می‌شود و شروع به خلق آثار بی‌نظیری می‌کند. اما این استعداد میستی ریشه در یک اتفاق شوم دارد. 

کتاب دفترچه خاطرات لحظه به لحظه حقایق عجیب و متناقضی را به خواننده نشان می‌دهد و او را با خودش همراه می‌کند.

خواندن کتاب دفترچه خاطرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام طرفداران ادبیات داستانی و مهیج پیشنهاد می‌شود.

درباره چاک پالانیک نویسنده کتاب دفترچه خاطرات

چارلز مایکل پالانیک متولد ۲۱ فوریه ۱۹۶۲ نویسنده و مقاله‌نویس  آمریکایی است. او پس از انتشار رمان باشگاه مبارزه در سال ۱۹۹۶ که کارگردان معروف دیوید فینچر بر اساس آن فیلمی با همین نام را ساخت، شهرت پیدا کرد. محل زندگی او پورتلند، اورگن واشنگتن است.نوشته‌های او به دو گروه تخیلی و غیرتخیلی تقسیم می‌شود. تا کنون بر اساس دو اثر او (باشگاه مبارزه و خفقان) فیلم ساخته شده است. در ۹ مارس ۲۰۱۰ مقاله‌ای به قلم او تحت عنوان مانند روزهای آخر عمرت زندگی کن در پایگاه اینترنتی Men's health (سلامت مردان) منتشر شد.

از آثار دیگر او می‌توان از لالایی، جن‌زده، اسناف، کوتوله و محکوم نام برد.

بخش‌هایی از کتاب دفترچه خاطرات

در وسطِ تخت، یک اسکلتِ خموده همچون کاغذ مچاله‌شده در پوستی پوشیده از موم، به پهلو خوابیده است. مومیایی‌شده به رنگِ سفیدِ مایل به آبی با رگ‌هایی همچون بارقه‌های تیره که درست در زیرِ پوست شاخه‌شاخه شده‌اند. زانوها تا سینه بالا کشیده شده‌اند. کمر چنان قوس برداشته که سر تقریباً لمبرهای پلاسیدهٔ ماتحت را لمس می‌کند. پاها همچون تکه‌چوب‌های تراشیده، باریک و نوک‌تیز شده‌اند. ناخنِ انگشت‌های پا دراز و به رنگِ زردِ تیره‌اند. دست‌ها چنان محکم در زیر به هم گره خورده‌اند که توی نوار زخمی که برای محافظت از مچ بسته شده است، فرو رفته‌اند. پتوی بافتنیِ نازک در انتهای تشک فشرده شده است. تیوب‌های شفافِ زرد حلقه‌حلقه در بازوها، شکم و جمجمه فرو رفته و بیرون آمده‌اند. ماهیچه‌ها چنان آب شده‌اند که زانوها و آرنج‌ها، پاها و دست‌های استخوانی بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسند.

نظرات کاربران

Emma
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

ابتدای کتاب خیلی گنگ و نامفهوم و دلسرد کننده پیش میره، حدودا یک سال پیش کتاب را شروع کردم، اما بعد 100 و خرده ای صفحه ولش کردم تا الان ک دوباره شروع کردم و توی یک هفته تمامش کردم،

- بیشتر
هنگامه محمدی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

داستان خیلی عجیبی داشت. نمیتونم چیزی راجع بهش بگم واقعا! خیلی عجیب و جالب بود.

Amin Bavarsad
۱۳۹۸/۱۱/۰۶

کتاب بسیار عالی وترجمه بسیار خوب

کافه کتاب
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

حیف از وقت برای این کتاب مثل داستان مستند می موند

یحیی
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

داستان جذاب و پر کششی نیست ، شیوه نویسنده خواننده خاص خودش را میخواهد،ترجمه خوبی شده بود

hmd.nsn
۱۳۹۹/۰۲/۱۹

کتاب فوق العاده مزخرفی بود اصلا روایت جذابی نداشت حیف پول و وقت که تلف این کتاب بشه نمیدونم انتشارات چطور تصمیم گرفته همچین کتاب مزخرفیو چاپ کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
حقیقت این است که هر جایی را برای سکونت انتخاب کنی، می‌بینی آن مکان اشتباه است.
Emma

حجم

۲۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان