دانلود کتاب صوتی اصل‌گرایی با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصل‌گرایی اثر گرگ مک کیون

دانلود و خرید کتاب صوتی اصل‌گرایی

معرفی کتاب صوتی اصل‌گرایی

کتابچه صوتی اصل‌گرایی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب اصل‌گرایی نوشته گِرِگ مَک‌کیُون است. او به شما در این کتاب درس می‌دهد که چگونه فرع را رها کنید و به اصل کارها بچسبید.

درباره کتاب اصل‌گرایی

کتاب صوتی اصل گرایی نوشته گرگ مک‌کیون به بررسی نظم سیستماتیک اصل‌گرایی می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه هر کسی می‌تواند بفهمد چه چیزی کاملاً ضروری است و با تشخیص درست، زندگی موفقیت‌آمیزتر و هدفمندتری را داشته باشد. با تمرکز بر روی «کمتر اما بهتر»، افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در یک مسیر، یک میلیون مایل پیشرفت داشته باشند به جای اینکه در یک میلیون جهت مختلف، تنها یک میلی‌متر پیشرفت کنند.

یک فرد اصل‌گرا هرگونه تلاشی را برای انجام کارهای غیرضروری‌ متوقف می‌کند. با انجام این کار، او بر آنچه حیاتی است تمرکز می‌کند و متعاقباً به دستاوردهای مهمی در حوزه‌های اصلی کار و زندگی خود می‌رسد. اصل‌گرایی در تعریف،، به معنای دنبال کردن اصل «کم‌تر، اما بهتر» است.

اصل‌گرایان، انرژی و منابع خود را در فعالیت‌های کمی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا پیشرفت قابل‌توجهی در چند حوزه کم، اما ضروری به وجود آورند. فرد اصل‌گرا درک می‌کند که ایجاد دستاوردهای مهم در زمینه‌هایی که بیشترین اهمیت را دارد نیازمند موازنه‌های واقعی است. در مقابل، فرع‌گرایان، یک مرتبه چندین پروژه را در دست می‌گیرند و در هر پروژه تنها به پیشرفت ناچیزی دست می‌یابند.

سخت کار کردن، لزوما همیشه نتایج بهتری ایجاد نمی‌کند، به خصوص زمانی که شما برای موارد سختِ کم‌اهمیت کار می‌کنید. نتایج بهتر، تقریباً همیشه با کار کمتر، اما کیفیتِ بهتر بر روی تنها چند موردی محقق می‌شوند که تأثیر مستقیمی روی معیارهای موفقیت شما دارند.

اصل‌گرایی چیزی نیست که شما به زندگی خود بیفزایید و یا گاهی اوقات آن را انجام دهید؛ این راهی برای زندگی کردن است که شما آن را قبول می‌کنید و با آن یکی می‌شوید. این، یک نوع سبک زندگی است، راهی برای انجام همه کارها به شکلی ساده و متفاوت. این سبک زندگی، ریشه‌های عمیق در سنت‌های معنوی و زندگی شخصیت‌های برجسته دارد.

شنیدن کتابچه اصل‌گرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت در کار و زندگی علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل اصل‌گرایی را ندارید، به شما شنیدن کتابچه آن را پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس گرگ مک کیون
گرگ مک کیون

گرگ مک کیون نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و انگیزشی متولد انگلستان است و مخاطب آثار او کارآفرینان، کارمندان و دانشجویان هستند. او یک شعار خلاقانه برای فعالیت‌هایش طراحی کرده به مخاطبان خود یادآوری می‌کند تا در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز آن سبک زندگی را برای خود خلق کنند که ارزش زیست شدن، داشته باشد!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد