دانلود کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم با صدای سحر نجفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم

کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم، نوشته‌ی عباس صابریان و امیرحسین عسکری طباطبایی است. داستان‌های کتاب همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم، درباره‌ی فضیلت امانتداری از زندگی پیامبر نوشته شده است.

کتا صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم، از مجموعه‌ی کودک مهدوی انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم

برای آموزش برخی صفات خوب و مثبت و فضائل به کودکان لازم است که نمودهای واقعی آن‌ها را در زندگی به کودک نشان بدهیم. یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش چنین مسائلی به کودک آموزش آن‌ها از طریق قصه‌ها و داستان‌ها است. بچه‌ها با شنیدن داستان می‌توانند خود را به جای شخصیت اصلی ماجرا قرار بدهند و تصمیم بگیرند. در کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم، قصه‌ها از زندگی حضرت محمد انتخاب شده‌اند و کودکان با گوش دادن به داستان‌ها به راحتی می‌توانند امانتداری و جنبه‌های متفاوت آن را بیاموزند.

کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم برای کودکان پیش از دبستان و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، شنیدنی است. کتاب همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم همچنین می‌تواند برای والدین و مربیان نیز کارآمد و سودمند باشد.

جملاتی از کتاب صوتی همه مرا دوست دارند چون من امانتدارم

چوپان امانتدار

جنگ خیبر نوزده روز طول کشید. جنگی که مسلمان‌ها در مقابل اذیت‌های یهودیان، برای فتح قلعه‌های خیبر درگیر شده بودند. درمیان جنگ چوپانی که گوسفندان یهودیان را در دشت برای چرا آورده بود، نزد پیامبر (ص) آمد و گفت: «رفتار شما را با مسلمانان زیر نظر داشتم. خوش‌رفتاری، حوصله، مهربانی همگی برایم جالب بود. می‌دیدم و تعجب می‌کردم که رهبر مسلمانان چقدر بزرگوار هستند. می‌شود من هم مسلمان شوم؟ سپاه شما گرسنه است بنابراین نه تنها مسلمان می‌شوم بلکه این گوسفندان را هم به شما هدیه می‌کنم. می‌خواهم کاری انجام داده باشم.»

پیامبر خدا (ص) فرمودند: «این گوسفندان امانت هستند. ابتدا گوسفندان را به صاحبانش برگردان و سپس پیش ما بیا.»

چوپان گفت: «اما گوسفندان مال دشمنان شماست....»

نظرات کاربران

🌱زنبق بانو🌺
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

به نام او سلام. به نظرم بهتر است خود کتاب برای بچه ها تهیه شود چون بدون نقاشی و... خیلی کوتاه بود. ولی مفهوم داخل کتاب فراتر از اسم آن بود و همین آن را باارزش و جالب توجه میکرد.

امیرعلی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

ضعیف

کاربر 7268552
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

آموزش مستقیم و شعاری بود جنبه سرگرمی نداشت درس اخلاق بود

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان