دانلود کتاب صوتی شکست کارآفرینان با صدای محسن زرآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شکست کارآفرینان اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی شکست کارآفرینان

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شکست کارآفرینان

کتاب صوتی شکست کارآفرینان اثر دارن هاردی، نویسنده سرشناس حوزه موفقیت تاکنون کمک بزرگی به کارآفرینان در سراسر جهان کرده است تا به عوامل شکست در کسب و کار خود پی ببرند.

رادیو مثبت این کتاب را در قالب یک فایل صوتی برای شما آماده کرده است تا بتوانید با گوش دادن به آن به رمز و رازهای رسیدن به کارآفرینی موفق قدم بردارید.همیشه عوامل درونی مانند اضطراب، ترس و صحبت های منفی دیگران باعث ناکامی در راه رسیدن به موفقیت می‌شوند به همین دلیل این کتاب صوتی با استفاده از فرمولی کارآمد سعی در رفع این موانع از سر راه شما دارد.

 شنیدن کتاب شکست کارآفرینان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن شکست کارآفرینان به همه افرادی که به دنبال موفقیت در عرصه کارآفرینی هستند، پیشنهاد می‌شود؛ چرا که پس از شنیدن آن چهار اصل ضروری در کارآفرینی را فرا می‌گیرند.


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر 1252789
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

.خوب و انگیزشی بود ولی خیلی کوتاه و خلاصه بود

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان