دانلود و خرید کتاب آیین دوست‌یابی دیل کارنگی ترجمه حامد تقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آیین دوست‌یابی

دیل کارنگی با تحقیق در مورد افرادی که در کسب و کار خود موفق شده بودند، متوجه شد که روابط‌عمومی بالا در بخش فروش بسیار مهم‌تر از داشتن علم است. این موضوع او را برای نوشتن کتاب آیین دوست یابی ترغیب کرد.

او سال‌های زیادی را روی روابط انسانی و رفتار انسان‌های بزرگ مطالعه کرد و در نتیجه در سال 1936، کتاب آیین دوستیابی را نوشت که مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

درباره کتاب

با خواندن کتاب آیین دوست‌یابی راه تبدیل شدن به یک فرد اجتماعی و محبوب را می‌آموزیم. این کتاب به ما کمک می‌کند میزان اعتماد به نفس‌، و تاثیرگذاری‌مان را بالا ببریم و یاد می‌گیریم که چگونه دیگران را وادار به کار کردن با خود بکنیم، بدون این که مانع حرکت آن‌ها در مسیر خودشان شوید. ارتباط با دیگران احتمالا بزرگ‌ترین چالشی است که هر فردی در زندگیش با آن روبرو است و تفاوتی نمی‌کند که هدف آن‌ها چه چیزی است.

دیل کارنگی نویسنده و سخنرانی آمریکایی در زمینه‌ی پیشرفت شخصی بود. یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین ایده‌ی کارنگی در کتاب‌هایش این بود که می‌توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل‌شان، تغییر داد. اگر همیشه درباره‌ی چیزهایی که آن‌ها علاقه‌ دارند صحبت کنیم و تلاش کنیم چیزها را از دید دیگران ببینیم، در این صورت افراد بسیاری دوست دارند با شما ارتباط داشته باشند. اگر بتوانیم پیش‌بینی کنیم که چه موضوعی بیش‌تر از همه به قلب طرف مقابلمان نزدیک است و درباره‌ی آن موضوع با آن‌ها صحبت کنیم در این صورت افراد از توانایی ما شگفت‌زده می‌شوند و دوست دارند ساعت‌ها با ما صحبت کنند. به این کار هنر سازگار کردن خود با دیگران می‌گویند که می‌تواننم با این کار آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهیم.

چرا باید کتاب آیین دوستیابی را مطالعه کنیم؟

کتاب آیین دوستیابی درمورد چگونگی ارتباط برقرار کردن با اطرافیان در زندگی روزمره است. اگه به مطالب این کتاب عمل کنیم حتما در زندگی مورد توجه و محبوب اطرافیانمان می‌شویم و به موفقیت‌های زیادی و می‌‌رسیم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب آیین دوستیابی برای افرادی که در زندگی و روابط اجتماعی و خانوادگی خود مشکل دارند مانند پادزهر عمل می‌کند، اگه هر روز غرق در استرس و اضطراب‌های زندگی می‌شوید و نمی‌دانید چگونه از این فضای وحشتناک به آرامش برسید خواندن این کتاب را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون‌کارنگی نویسنده و سخنران متولد 24 نوامبر سال 1888 در ایالت میزوری آمریکا است. او در خانواده‌ای کشاورز و فقیر به دنیا آمد و از کودکی با فقر و سختی‌هایش آشنایی دارد. او برای تحصیلات تکمیلی اش به کالج ایالتی آموزگاران رفت و مشغول به تحصیل شد. اولین شغل او بعد از اتمام تحصیلات، فروش دوره های مکاتبه ای آموزشی به دامداران بود. بعد از آن به فروش گوشت خوک و محصولات حاصل از خوک پرداخت. بعد از آن در سال ۱۹۱۱ تجارت را رها کرد و به دنبال علاقه مندی هایش رفت. در سال 1911 بود که او فروشندگی را رها کرد و به شغل رویایی‌اش یعنی تدریس و سخنرانی مشغول شد. دیل کارنگی در جنگ جهانی اول به ارتش آمریکا پیوست. او بعد از خدمت به عنوان سرباز ارتش به نیویورک بازگشت و دو ازدواج ناموفق داشت. دیل کارنگی در تاریخ اول نوامبر 1955 در فارست هیل آمریکا جان خود را از دست داد. اما شاگردان و آثار مهمی را برای جهانیان بعد از خود برجای گذاشت.

فهرست کتاب آیین دوستیابی

میکروکتاب چیست؟

درباره کتاب

درباره نویسنده

فصل اول: اگر می‌خواهید عسل بردارید به کندو لگد نزنید

راز بزرگ تعامل با دیگران

تمامی دنیا از آن کسی‌ست که بتوانید این کار را انجام دهد

کسی که نمی‌تواند همیشه تنها خواهد بود

فصل دوم: ۶ روش برای وادار کردن افراد به این که شما را دوست داشته باشند

این کارها را انجام دهید تا همه جا از حضور شما استقبال شود

یک روش ساده برای برخورد خوب در نخستین دیدار

اگر این کار را انجام ندهید دچار مشکل خواهید شد

یک راه ساده برای تبدیل شدن به یک فرد خوش‌صحبت

چگونه افراد را به خود علاقه‌مند کنیم

چگونه افراد را وادار کنید شما را فورا دوست داشته باشند

فصل سوم: چگونه افراد را در مسیر تفکر خودتان وارد کنید

نمی‌توانید در یک مشاجره برنده باشید

روش‌های قطعی برای دشمن تراشی و چگونگی پرهیز کردن از آن‌ها

اگر اشتباه می‌کنید اشتباه‌تان را بپذیرید

یک قطره عسل

راز سقراط

سوپاپ اطمینان در مدیریت کردن شکایت‌ها

چگونه دیگران را وادار کنیم با ما همکاری کنند

فرمولی که به شکل فوق‌العاده‌ای برای شما کار خواهد کرد

چیزی که همه‌ی افراد می‌خواهند

جاذبه‌ای که همه‌ی افراد آن را دوست دارند

در فیلم‌ها و تلویزیون این اتفاق می‌افتد. چرا شما آن را انجام ندهید؟

هنگامی که هیچ چیز دیگری جواب نمی‌دهد این مورد را امتحان کنید

فصل چهارم: اصول رهبری خوب

اگر قرار است اشتباه را پیدا کنید، در این صورت باید از ابتدا شروع کنید

چگونه انتقاد کنید و بخاطر این کار کسی از شما متنفر نشود

ابتدا درباره‌ی اشتباهات خودتان صحبت کنید

هیچ کس دوست ندارد که به او دستور داده شود

اجازه دهید طرف مقابل وجهه‌اش را حفظ کند

چگونه افراد را به سمت موفقیت سوق دهید

برای دیگران ارزش و احترام قائل شوید

کاری کنید که به نظر برسد به راحتی می‌توان اشتباهات را اصلاح کرد

کاری کنید که افراد از انجام وظایفی که به آن‌ها محول می‌کنید، خوشحال شوند

پایان

تکه هایی از کتاب آیین دوستیابی

چارلز شوآب می گوید: «تبسم من یک میلیون دلار ارزش دارد.» من فکر می کنم این گفته ی او زیاد دور از حقیقت نیست. زیرا راز محبوبیت و موفقیت شوآب در زندگی نیز مرهون خونگرمی، تبسم های شیرین و سلوک او با مردم بود. به زودی فهمیدم که وقتی به دیگران لبخند می زنم آنها نیز با روی خوش با من روبه رو می شوند. در اثرهمین تغییر رفتار درآمدم نیز افزایش یافته است. در اطاق من کارمند دیگری نیز کار می کند. آن قدر از نتایج عملکرد خود سرمست بودم که او را هم از مطلب آگاه کردم. او نیز اقرار کرد در آغاز آشنایی مرا مردی تندخو و نامطبوع یافته بود. ولی در روزهای اخیر نظرش نسبت به من کاملا تغییر یافته است. او به من گفت وقتی که تبسم می کنیم جامه‌ی انسانیت به تن می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

هانیه سادات
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

این سومین نسخه از کتاب آیین دوست یابی هست با این تفاوت که چکیده شده و ما هنوز منتظر یک عالمه کتاب خوب که یک نسخه هم ازش تو طاقچه نیست! (چکیده کردن یک کتاب روانشناسی چه دلیل عقلی و منطقی داره؟

- بیشتر
محمود
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

کتاب خوبیه. دوستم بهم پیشنهادش داد. اگه امکان داره نسخه ی کاملش رو با همین قیمت بزارید. تشکر

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

این کتاب عالیه شدیدا توصیه میکنم به کسانی که بلد نیستن خودشون رو در دل دیگران جا کنن

کاربر ۲۶۰۷۷۱۱حجت بهمنی 09037218347
۱۴۰۰/۰۳/۲۵

فوق العاده است. این کتاب به حدی منطقی، استوار و با انگیزه و نسبت دهی درون مایه کتاب با ظاهر امروز بشر نمایش جسورانه در تغییر رفتار ایجاد می کند. استاد دانشگاه ما به ما نشان این کتاب خیره کننده

- بیشتر
...
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

دوستان ،نسخه ی رایگان این کتاب تو اینترنت هست اگر استفاده کنیم ،حق ناشر ضایع میشه؟

__mohadeseh.b__
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

این کتاب شامل ۳۰فصلست که راهکارهایی برای ارتباط بهتر و موثر با دیگران را ارائه میدهد ،بنظرم کتاب کاردبردیست و راهنمایی های خوبی داردکه میتونید یادداشت کنید و بعد عمل 🙃

کاربر ۲۹۳۰۷۰۷
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

عالی حرف نداره محشره

اگر قادر هستی، از دیگران عاقل‌تر باش، اما هیچوقت این حقیقت را به آن‌ها نگو"
ali1moazam
دکتر جان دووِی (Dr. John Dewey) فیلسوف مشهور آمریکایی می‌گوید: "عمیق‌ترین نیاز در طبیعت انسان، نیاز به اهمیت داشتن است."
Sajjad
"از دشمنانی نترس که به تو حمله می‌کنند. بلکه از دوستانی بترس که تو را تملق و چاپلوسی می‌کنند."
Sajjad
"عمیق‌ترین نیاز در طبیعت انسان، نیاز به اهمیت داشتن است."اگر ما می‌خواهیم دیگران ما را تحسین کنند، باید قلبا ویژگی‌های آن‌ها را قدر بدانیم، بدون اینکه در ازای این قدردانی به دنبال چیزی از آن‌ها باشیم. خودخواه بودن همیشه یک حالت موقتی است و فقط باعث پریشان و تنها شدن شما می‌شود. انتقاد صادقانه فقط در دراز مدت کارآمد است و کارایی شما را ارتقا می‌دهد. وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، به دنبال نکات مثبت شخصیت آن‌ها بگردید.
ali1moazam
اگر اشتباه کردید، محکم و سریع به آن اعتراف کنید. "اگر اشتباه کردید، به اشتباه خود اعتراف کنید."
mr. mayor
کسانی که آنقدر شجاع هستند که به اشتباهات خود اعتراف کنند، زندگی آرامی خواهند داشت.
mr. mayor
" اگر قادر هستی، از دیگران عاقل‌تر باش، اما هیچوقت این حقیقت را به آن‌ها نگو"
mr. mayor
اگر می‌خواهید بر زندگی دیگران تاثیر بگذارید، به آنچه که آن‌ها را به وجد می‌آورد توجه کنید.
mr. mayor
"افرادی که لبخند می‌زنند، بهتر و موثرتر از دیگران مدیریت و تدریس می‌کنند و محصولات خود را بهتر می‌فروشند و حتی کودکان شادتری را پرورش می‌دهند."
mr. mayor
لبخند "راهی ساده برای آنکه در برخورد اول، تاثیر خوبی بگذارید."
mr. mayor
آیا واقعاً باید دیگران را محکوم کنیم، درحالی که می‌توانیم آن‌ها را ستایش کنیم؟ می‌تونیم به بهانه کوچکترین دست‌آوردها دیگران را ستایش کنیم و ببینیم که این ستایش و تحسین، چطور آن‌ها را به سوی موفقیت سوق می‌دهد.
rahil
وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، به دنبال نکات مثبت شخصیت آن‌ها بگردید. از هر خصوصیت خوب و جالبی که در دیگران می‌بینید تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر سلیقه لباس پوشیدن یا جسارت یا خصوصیات فیزیکی یک نفر برای شما جالب توجه است، این توجه و علاقه را به او ابراز کنید. سپس آنچه که دیزرائیلی (Disraeli) امپراطور اسبق بریتانیا به ما آموخته است را انجام دهید: ”با مردم در مورد خودشان صحبت کنید و آن‌ها ساعت‌ها به شما گوش فرا خواهند داد."
احسان رضاپور
لُرد چِستِرفیلد (Lord Chesterfield) به فرزندش می‌گوید: " اگر قادر هستی، از دیگران عاقل‌تر باش، اما هیچوقت این حقیقت را به آن‌ها نگو"
baghi
کسانی که از اشتباهات خود دفاع می‌کنند، احمق هستند.
mr. mayor
آنتوان دو سِنت اِگزُوپِری (Antoine de Saint-Exupéry)، خلبان و نویسنده، می‌گوید: "من به هیچ وجه حق این را ندارم که یک فرد را در ذهن خودش تحقیر کنم. آن چیز که اهمیت دارد این نیست که من درباره او چگونه فکر می‌کنم، بلکه تفکر او نسبت به خودش است که اهمیت دارد. به وقار و کرامت دیگران آسیب رساندن، جرم بزرگی است."
rahil
انسان عاقل کسی است که بی‌علاقگی خود را به دیگران نشان نمی‌دهد و حتی اگر دیگران اشتباه می‌کنند، سعی می‌کند به مسایل از دیدگاه آن‌ها فکر کند. در مقابل، کسی که دیگران را محکوم می‌کند بسیار احمق است. بهترین راه این است که از خود بپرسیم: "اگر من بجای او بودم، چگونه فکر و یا عمل می‌کردم." هرکسی فرضیات خود را دنبال می‌کند. اگر می‌خواهید در برقراری ارتباط با دیگران پیشرفت کنید، باید به فرایند تفکر آنها بیشتر توجه کنید. با اینکار شما قادر خواهید بود شرایط را آنگونه که هست بپذیرید.
احسان رضاپور
اگر می‌خواهید دوستان جدیدی پیدارکنید، یا اگر می‌خواهید با دوستان قدیمی خود دوباره ارتباط برقرار کنید، اجازه دهید آن‌ها از شما بهتر و درخشان‌تر باشند. به آن‌ها این احساس را بدهید که افراد بخصوصی هستند. فیلسوف فرانسوی، لا رُوشفُوکُو (La Rochefoucauld) می‌گوید: "اگر دشمن می‌خواهید، از دوستان خود برتر باشید. اما اگر دوست می‌خواهید، اجازه دهید دوستانتان از شما بهتر باشند."
احسان رضاپور
" اگر قادر هستی، از دیگران عاقل‌تر باش، اما هیچوقت این حقیقت را به آن‌ها نگو" حتی اگر کسی سخن اشتباهی می‌گوید، هیچگاه این مساله را مستقیماً به او نگویید.
احسان رضاپور
- به کسی که با شما مخالفت می‌کند گوش کنید، با او مخالفت یا بحث نکنید. - حرف‌های خود را با نکاتی شروع کنید که هر دو بر سر آن توافق دارید. - صادق باشید، به اشتباهات خود اعتراف کنید، و معذرت‌خواهی کنید. - به چیزهایی که فرد مخالفت‌کننده به شما می‌گوید فکر کنید. شاید راست بگوید. - از فرد مقابل تشکر کنید، چراکه برای شما وقت صرف کرده. - برای فکر کردن به حرف‌های طرف مقابل، وقت صرف کنید. یعنی در همان زمان، نتیجه‌گیری خودتان را اعلام نکیند و برای نتیجه‌گیری، زمان دیگری را مقرر کنید.
احسان رضاپور
" در این دنیا، تنها راهی که می‌توان به وسیله آن در بحث پیروز شد این است که اصلا از بحث و مشاجره خودداری کنیم." بنابراین، از آنجایی که بحث و جدل تنها به ما آسیب می‌رساند، توصیه می‌شود همواه در بحث‌ها عقب‌نشینی و از آن‌ها خودداری کنیم.
احسان رضاپور

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۴۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان