دانلود کتاب صوتی من شدن با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من شدن اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی من شدن

معرفی کتاب صوتی من شدن

کتاب صوتی من شدن نوشته اروین د. یالوم خاطرات و زندگینامه خودنویس این روان درمانگر آمریکایی است. یالوم در کتاب من شدن خاطرات خودش را از کودکی می‌نویسد و شخصیت خودش را بررسی می‌کند. کتاب من شدن ترجمه حسین کاظمی یزدی است و با صدای فرهاد اتقیایی و شهره روحی روایت می‌شود.

درباره کتاب صوتی من شدن

یالوم فرزند یک مادر و پدر یهودی روسی تبار بود. او در کتاب من شدن از کارهای انقلابی‌اش در روان‌درمانی گروهی می‌گوید، از این‌که چطور توانست بهترین مجری روان‌درمانی اگزیستانسیال شود که شیوه‌ای است گرفته شده از حکمت متفکران بزرگ تاریخ. او الهام‌هایش را برای نوشتن کتاب‌های مهمی از جمله دژخیم عشق و وقتی نیچه گریست،با شنونده به اشتراک می‌گذارد، کتاب‌هایی که روان‌شناسی و فلسفه را در هم می‌آمیزند تا به نگاه جالب جدیدی به وضعیت انسانی برسد. من شدن با در هم بافتن داستان‌های خاطره‌انگیزترین بیماران با قصه‌های شخصی عشق و افسوس، خوانندگان را به تکنیک درمانی یالوم، روند نوشتن‌اش و زندگی خانوادگی‌اش نزدیک می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی من شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به خوانندگان حرفه‌ای یالوم و طرفداران این نویسنده و روان‌درمانگر پیشنهاد می‌شود. این کتاب مسیر زندگی او و مهم‌ترین اتفاقات زندگی‌اش را از زبان خودش بیان می‌کند.

فصل‌های کتاب صوتی من شدن

این کتاب در ۴۰ فصل نوشته شده است که به شرح زیر است:

تولد همدلی / در جست‌وجوی مرشد / می‌خواهم برود / بازگشت / کتابخانه، الف-ی / جنگ مذهبی / پسربچه‌ای قمارباز / تاریخچه‌ی مختصری از خشم / میزسرخ / آشنایی با مری‌لین / دوران کالج / ازدواج با مری‌لین / اولین بیمارم / دوره‌ی انترنی: دکتر بلک‌وود اسراسرآمیز / دوران جانزهاپکینز / اعزام به بهشت / آمدن به بهشت / یک سال در لندن / زندگی متلاطم و مختصرِ گروه‌های رویارویی / اقامت موقت در وین / هرروز کمی نزدیک‌تر می‌شود / آکسفورد و سکه‌های طلسم‌شده‌ی اقای… / درمان اگزیستانسیال / رویارویی با مرگ با رولومی / مرگ، آزادی انزوا و معنی / گروه‌های بیماران بستری شده و پاریس / گذری به هند / ژاپن، چین، بالی، و دژخیم عشق / وقتی نیچه گریست / دروغگویی روی مبل / مامان و معنی زندگی / درباره‌ی یونانی شدن / موهبت درمان / دو سال با شوپنهاور / خیره به خورشید / واپسین آثار / خدای من! درمان بعدی / زندگی‌ام در گروه‌ها / در باب آرمان‌سازی / نوآموز پیری


معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

ali nasiri
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

فوق العاده بود من که دانشجوی روانشناسی هستم شدیدا لذت بردم خیلی خوبه که توی این سن بتونیم دنیا رو از دید انسان متفکری ببینیم که توی دهه ی نهم زندگیشه... با افسوس ها، حسرت ها و تجربیات آدمی در این سن

- بیشتر
Maral Pekne
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

شرح زندگی جذاب و پر فراز و نشیب اروین یالو به قلم خودش و ماجرای کتابهایی که نوشته...به نظرم یکی از بهترین کتابهایی بود که من از اروین یالوم خوندم...صداقت عجیبش در خود افشاگری واقعا جذاب و ستودنیه.

09108172870
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

عاشق این کتاب شدم و شنیدن یا خواندن آنرا حتما توصیه میکنم

گیتالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

یالوم همیشه دوست داشتنیه. این کتاب درواقع زندگی‌نامه‌ی اوست با روایتی جذاب و خواندنی.

مونا عارفي
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

کتاب خوب گوینده صدایی گرم دارد

saidhabibzadeh@gmail.com
۱۴۰۱/۰۳/۲۴

خیلی عالی بود من در مقایسه با ترجمه های دیگر این ترجمه رو خیلی خوب می دونم و گویندگی عالی داره.

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان