دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر قدرت طرفداران تفکر مثبت و خلاق را به طور خلاصه بیان می‌کند. آن‌ها بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد همراه است. «اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد»

درباره کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

با وجود تمام تحقیقات ما روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکرۀ مغز، سیستم شبکه‌ای فعال، و نحوۀ عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیافتد این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

شنیدن کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد دعوت می‌کنیم.

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریت آن کلاوسر استاد دانشگاه و نویسنده است. او تحصیلاتش را در رشته ادبیات انگلیسی تا مقطع دکترا ادامه داد و در دانشگاه‌های نیویورک، لس‌آنجلس، سیاتل و دانشگاه لت بریج۲۰ در ایالت آلبرتای کانادا، تدریس کرده است. کلاوسر چهار کتاب نوشته است. کتاب اول او، نوشتن با هر دو سمت مغز نام دارد که درباره‌ی اضطراب نوشتن است. هنریت آن کلاوسر سال‌ها است که کارگاه‌های مختلفی را برای شرکت‌های مختلف برگزار می‌کند و به آن‌ها درباره هدف‌گذاری، نوشتن آن و سپس رسیدن به هدف می‌آموزد. او همچنین سخنرانی‌های بسیاری در انجمن‌های ملی نیز ایراد کرده است.

بخشی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

نوشتن رؤیاها و آرزوهای خود مانند این است که تابلویی را آویزان کنید که می‌گوید: «برای کسب و کار را شروع کنید.» یا همانطور که دوست من الین می‌گوید، با نوشتن آن، وجود خود را در بازی اعلام می‌کنید. بر روی کاغذ آوردن آن به بخشی از مغز شما که به عنوان سیستم فعال کننده شبکه‌ای شناخته می‌شود هشدار می‌دهد تا شما را در بازی وارد کند.

در انتهای ساقه مغز، تقریباً به اندازه انگشت کوچک، گروهی از سلولها قرار دارند که وظیفه آنها مرتب‌سازی و ارزیابی داده‌های دریافتی است. این مرکز کنترل به سیستم فعال‌کننده شبکه‌ای (RAS) معروف است. RAS چیزهای فوری را به قسمت فعال مغز شما ارسال می‌کند و افراد غیرمجاز را به ناخودآگاه می‌فرستد. RAS مغز را جهت آگاهی بیدار می‌کند و آن را هوشیار نگه می‌دارد - درست به همان اندازه‌ای که کودک شما در شب طوری گریه کند، که صدایش در سراسر راهرو، می‌تواند شما را از یک خواب عمیق بیدار کند. RAS صداهای غیرمعمول شب را ارزیابی می‌کند – چکه کردن شیر آب، جیرجیرک‌ها، یا ترافیک محله - و افراد غیرمجاز را فیلتر می‌کند، شما را فقط برای موارد ضروری از خواب بیدار می‌کند. کودک گریه می‌کند و در کسری از ثانیه شما از رختخواب جدا شده، بیدار شده و آماده آرام کردن کودک پریشان خود می‌شوید.

جالب‌ترین و آشناترین نمونه سیستم فعال‌سازی شبکه‌ای در محل کار تجربه‌ای است که همه ما به طور همزمان یا در زمان دیگری داشته‌ایم. شما در یک اتاق شلوغ هستید. به سختی می‌توانید صدای شخصی را که با او صحبت می‌کنید، در میان جمعیت بشنوید.

ناگهان، شخصی در آن طرف اتاق با صدای بلند، نام شما را صدا می‌زند. و آن یک کلمه باعث می‌شود دریایی از صدا قطع شود و گوش‌های شما بلافاصله تیزتر می‌شوند. سر خود را به سمت صدای گوینده می‌چرخانید، و اکنون مشتاق هستید تا برای آنچه که او درباره شما می‌گوید، خود را آماده کنید و سعی کنید بشنوید که آیا این خبر خوبی است یا نه! و آماده دفاع از شر می‌شوید.

این یک نمونه اصلی از مکانیسم نظارت شما، و سیستم فعال‌سازی شبکه‌ای شما در محل کار است. شما خود را فقط برای چیزهای خاص و مفید سازگار کرده‌اید.

نظرات کاربران

leila
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

گوینده انقدر تند و بی احساس میخونه اصلا نمیشه تجسم کرد، بنظرم اگر ملایم تر و روان تر خونده بشه بهتر میشه ارتباط برقرار کرد با موضوع

@man
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

خیلی بی احساس و تند می خونه

اصفهانی ام
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

من فایل پی دی اف این کتاب رو خوندم معجزه می کنه . من نوشتم و ظرف یک روز اتفاق افتاد واقعا موثره باید به هر چی میگه عمل کنی تا بهش برسی داستان های کوتاه جذابی داره پیشنهاد می

- بیشتر
کاربر 1031499
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

متشکرم بخاطر ارائه کتابهای خوبتون.ای کاش تخفیفاتتون بیشتر بود.

Hassan Motamed
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

این کتاب رو نپسندیدم به دلیل ترجمه نه چندان خوب و همچنین سرعت بالای گوینده اصلی که با توجه به سلیس نبودن ترجمه اجازه تفکر و فهمیدن متن رو نمیده .... بنظرم کتاب های خیلی بهتری در زمینه موفقیت شخصی هست

- بیشتر
mehdi fakhraii
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

این کتاب و به همه ی دوستان توصیه میکنم

mahak
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

ترجمه افتضاحی داره!!! معنی کتاب عوض شده

kiana
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

ممنون از کتاب های خوب شما، مشکل اینجاست که گوینده خیلی تند و خشن و بی احساس می خونه ولی خود کتاب خیلی عالیه

کاربر 7285280
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

خوب بود

برای خودت زندگی کن
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

سلام خدا قوت به سازندگان برنامه و تبریک به انتخاب کتاب ،خییییلی دوستش داشتم خیییلی کمکم کرد شاید باورتون نشه ولی من بارها گوش دادم😍اینم باقی ستاره هاش⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان