دانلود کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان اثر محسن زرآبادی‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان

معرفی کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان

کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه محسن زرآبادی پور و با صدا ابوالفضل طاهریان منتشر شده است. این کتاب کمک می‌کند به درک قدرت نهفته در آموزش‌های مالی برای ثروتمند شدن.

درباره کتاب صوتی مزیت فوق‌العاده ثروتمندان

اگر خواننده چیزی که سرمایه‌‌داران حقیقتاً انجام می‌دهند، به دقت بررسی و تجریه تحلیل کنید، به این نتیجه می‌رسد که آن‌ها با بهبود بخشیدن وضعیت زندگی، سود فراوانی را برای همه به بار می‌آورند. مثلاً «برادران رایت» اولین کسانی بودند که به رویای همیشگی پرواز جامه حقیقت پوشاندند؛ چنین اتفاقی سرمایه‌‌داران را بر آن داشت تا صنعت هواپیماسازی را ایجاد کرده و پرواز را برای همه مردم دنیا ایمن و راحت نمایند. حال تصور کنید اگر سرمایه‌‌داران وارد عمل نمی‌شدند و این صنعت رشد پیدا نمی‌کرد، اکنون ما نمی‌توانستیم مسافت‌های طولانی را به این سرعت آن هم با صرف اندکی سفر کنیم. کتاب مزیت فوق‌العاده ثروتمندان به ما می‌گوید که درست است که بعضی افرادِ حریص، رانت‌خوار، شیاد و تنبل اقدام به سوء استفاده از نظام سرمایه‌‌داری می‌کنند، اما این‌ها سرمایه‌داران واقعی نیستند. هدف اصلی کیوساکی از نگارش کتاب مزیت فوق‌العاده ثروتمندان، آن است که نگرشی جدید در مورد «پول» به شما ببخشد. همه مطالب این کتاب درباره دنیای واقعی است. این اثر در مورد مزیت‌های فوق‌العاده‌ای است که در صورتی که بخواهیم روی یادگیری و آموزش مالی خود سرمایه‌گذاری کنیم، همگی می‌توانیم از آن‌ها بهره‌مند شویم. بدون تردید رابرت کیوساکی نویسنده‌ای برجسته و موفق‌ترین مدرس در حوزه اقتصاد فردی به‌ شمار می‌رود. خواندن کتاب‌های آقای رابرت کیوساکی تاثیر عمیقی بر باور‌های نادرست رایج در جامعه درباره مفاهیمی چون پول، دارایی، بدهی، انواع بدهی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز، وام و... دارد. این نویسنده باهوش، نارسایی‌های مالی که در عصر حاضر مردم از آن‌ها رنج می‌برند را به خوبی شناسایی کرده و راهکارهای مالی بی‌نظیری در جهت رفع این موانع و دستیابی به استقلال مالی را ارائه کرده است.

شنیدن کتاب صوتی  مزیت فوق‌العاده ثروتمندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که برای موفقیت تلاش می‌کنند مناسب است و می‌تواند راهنمای خوبی برای کسب ثروت بیشتر شود.




معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان