دانلود و خرید کتاب زندگی با چشم‌های بسته آسان است دیوید کراوس ترجمه سحر رستگار ژاله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی با چشم‌های بسته آسان است اثر دیوید کراوس

کتاب زندگی با چشم‌های بسته آسان است

معرفی کتاب زندگی با چشم‌های بسته آسان است

کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است نوشته دیوید کراوس با ترجمه سحر رستگار ژاله توسط انتشارات سنگ منتشر شده است. این داستان برنده جایزه فلانری اوکانر شده است. جایزه سالانه‌ای که دانشگاه «جورجیا پرس» اهدا می‌کند.

درباره کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است

«دیوید کروز» در سال ۱۹۷۱ در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. او مدرس و نویسنده‌‌ی داستان کوتاه است. کروز در کارهایش به بررسی مسائل مربوط به هویت و بیگانگی می‌‌پردازد و شخصیت‌‌های داستانش از افرادی تشکیل می‌شوند که در حاشیه‌‌ی جامعه‌‌ی آمریکا زندگی می‌‌کنند. کروز جایزه‌‌ی فلانری اوکانر را در سال ۲۰۰۵ به خاطر اولین مجموعه داستانش به نام «مقلد» دریافت کرد. در سال ۲۰۰۸ مجموعه داستان دیگرش به نام «آن مرد عقبی» برنده‌‌ی جایزه‌‌ی «ماری مک‌‌کارتی» شد. او در پروژه‌‌ی راه‌اندازی برنامه‌‌ی خلاق نویسندگی در کالج چستر نیوانگلند همکاری داشت و پس از آن به دانشگاه آلاسکا بازگشت و به تدریس نویسندگی خلاق ادامه داد. کروز در ژانر کمدی نیز کتاب نوشته است و به‌تازگی بیش‌‌تر روی داستان‌‌های بلند‌‌ کار می‌‌کند.

خواندن کتاب‌ زندگی با چشم های بسته آسان است را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم 

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌‌نویسی آمریکایی مناسب است چون علاوه بر داستان جذاب ویژگی‌های جامعه آمرکایی را نشان می‌دهد.

بخش‌هایی از کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است

زندگی‌ام احمقانه بود، با آدم‌هایی که فقط یک بار دوروبرم پلکیده بودند. شاید نباید نامی از آن‌ها در کتاب می‌آوردم و به کتاب تبدیل‌شان می‌کردم، چه برسد به فیلم. اگر انتشارات کوچکی در بخش شمالی نیویورک در پیش‌نویس‌هایم به این نتیجه نرسیده بود که «یه چیزی توش داره» و آن را با صبوری پس از سه بار ویرایش نپذیرفته بود، این کتاب وجود نداشت. آن‌ها گفتند که محتوای داستان ناب است، آدم‌ها واقعی هستند، که من صدای ژورنالیستی منحصربه‌فردی دارم. گفتند این داستان سزاوار آن است که، لازم است که، گفته شود.

نظرات کاربران

کتاب 1984
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

واقعا چرا هیچ کتابی به بی نهایت اضافه نمیکنید؟؟؟ تازه ازش کمم میکنید. میخواید همین دو تا کتابم بردارید کلا بشینیم منچ بازی کنیم ماهایی که عضو بی نهایتیم!

vahid
۱۳۹۸/۱۱/۰۲

با درود و تشکر از طاقچه. جریان جایزه همین تخفیفه دیگه .یا مسابقه ای در کاره😁👍کسی میدونه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
هر خانه‌ای بوی خودش را دارد. مثل اثر انگشت می‌ماند. عمیق و پیچیده است. شبیه یک داستان.
Mary
شریل در نامه‌اش گفته بود همه چیز خوب است، اما حرف‌هایش حس خوبی نداشت. روی دیوارهای اتاق جلویی، با اسپری تصاویری از گل آفتابگردان و صورت‌های خندان کشیده شده بود و کف زمین پر از چیزهایی بود که به صورت پراکنده ریخته شده بود: فنجان‌های پلاستیکی، قوطی‌های قُر شده، کاغذهای به درد نخور و همین‌طور لولهٔ دستمال‌کاغذی با طرح ارواح، که موقع رد شدن و رفتن به اتاق شریل آن را با پاهایم له کردم.
Mary

حجم

۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۳۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان