دانلود کتاب صوتی یالوم خوانان (گروه درمانی) با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یالوم خوانان (گروه درمانی) اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی یالوم خوانان (گروه درمانی)

معرفی کتاب صوتی یالوم خوانان (گروه درمانی)

اروین یالوم نویسنده و روان‌درمانگر مشهور معاصر و نویسنده کتاب‌های پرفروش دروغگویی روی مبل، دژخیم عشق و مسئله اسپینوزا در کتاب صوتی یالوم‌خوانان، گلچینی از مشهورترین آثارش را ارائه داده و آنها را با مقالات تازه و درخشانی در مورد نوشتن و هنر روان درمانی تکمیل کرده است.

درباره کتاب صوتی یالوم‌خوانان

شنوندگان در کتاب ارزشمند یالوم‌خوانان با مجموعه متنوعی از نوشته‌های اروین یالوم روبه‌رو می‌شوند؛ از قطعات توضیحی در مورد بیماران گرفته تا الگوهای نظری و ادبیات گسترش یافته.

این یادداشت‌ها که به دقت ویرایش شده‌اند شامل بخش‌هایی از نوشته‌های استادانه یالوم در حوزه گروه‌درمانی و درمان اگزیستانسیال و گلچینی از کتاب‌های «دژخیم عشق»، «وقتی نیچه گریست» و «دروغگویی روی مبل» است.

اروین یالوم هم در آثار داستانی و هم در آثار غیر داستانی‌اش از پشت عینک روان‌درمانی، ماهیت انسان را بررسی می‌کند و به ما نشان می‌دهد که مرز میان حقیقت و تخیل همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. علاقه زیاد یالوم به روایت، همیشه انگیزه مهمی برایش بوده و همین اشتیاق است که گزیده‌های او را در این کتاب به یکدیگر پیوند داده است.

شنیدن کتاب یالوم‌خوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای روان‌درمانگران یا روان‌شناسان نیست. این کتاب را همه می‌توانند بشنوند، متخصصان شنونده متون بالینی دکتر یالوم، مسحور آثار او می‌شوند و شنوندگان عمومی هم درکی وسیع‌تر و کامل‌تر از کار روان‌درمانی پیدا می‌کنند.

درباره اروین یالوم

اروین یالوم متولد سال ۱۹۳۱، روان‌پزشک و نویسنده اگزیستانسیالیست امریکایی است که می‌خوانید. او متولد نیویورک، استاد دانشگاه استنفورد و پایه‌گذار الگوی روان‌شناسی هستی‌گرا یا اگزیستانسیال است.

یالوم در سال ۲۰۰۲ جایزه انجمن روان‌پزشکان امریکا را دریافت کرد. رمان‌های روان‌شناسانه‌ی «مامان و معنی زندگی»، «دروغ‌گویی روی مبل»، «وقتی نیچه گریست»، «هر روز نزدیک‌تر از پیش»، «جلاد عشق و دیگر داستان‌های روان‌شناسی»،«درمان شوپنهاور»، «پلیس را خبر می‌کنم»، «مسئله اسپینوزا» و «خلق‌شدگان در یک روز و داستان‌های روان‌درمانی دیگر» از آثار داستانی اروین یالوم هستند.

از آثار روان‌شناسانه غیر داستانی او نیز می‌توان به «هنر درمان»، «تئوری و عمل در روان‌درمانی گروهی» و «روان درمانی اگزیستانسیال» اشاره کرد.


معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

کاربر 7138691
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

عالی بود

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان