دانلود و خرید کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی گری چاپمن ترجمه علی‌اکبر قاری‌نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی اثر گری چاپمن

کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی

نویسنده:گری چاپمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی

راه حل بُرد – بُرد برای اختلافات زناشویی اثر گَری جاپمن یک کتاب راهنمای حل اختلاف بدون دعوا و درگیری برای زن و شوهرها است.

درباره راه حل برد-برد برای اختلافات زناشویی

هدف جاپمن در کتاب این است که به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه همسرتان را درک کنید تا بتوانید به‌جای برنده شدن (یا بازنده شدن) در دعوا، اختلافات را حل کنید.

وقتی در یک دعوا برنده می‌شوید همسرتان بازنده می‌شود؛ ولی همه می‌دانیم که زندگی با یک بازنده خیلی جالب نیست. وقتی یک اختلاف را حل می‌کنید، شما و همسرتان هر دو برنده می‌شوید و دوستی و پیوند ازدواجتان مستحکم‌تر می‌شود. ازدواج‌های خوب براساس دوستی استوارند نه برنده شدن در دعواها.

خواندن کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

جاپمن این کتاب را برای هزاران زوجی نوشته است که هرگز از خدمات مشاوران حرفه‌ای استفاده نکرده‌اند و علاقه‌مند هستند یاد بگیرند چگونه اختلافات زناشویی را حل کنند.

جملاتی از کتاب راه حل برد ـ برد برای اختلافات زناشویی

گوش کردن واقعی وقتی شروع می‌شود که برای روابط ازدواجتان اهمیت قائل شوید. وقتی بین شما اختلاف بروز می‌کند، با گفتن دقیق هدفتان شروع به حل اختلاف بکنید، مثلاً بگویید «می‌خواهم آنچه را می‌گویی بشنوم، زیرا روابطمان برایم اهمیتی بسزا دارد.» پیشنهاد می‌کنم این جمله را روی کارت ایندکس بنویسید و روزی یک‌بار آن را بلند بخوانید تا از بر شوید تا وقتی اختلافی پیش آمد، آماده گفتن هدفتان باشید. تأکید بر اهمیت روابط زناشویی‌تان نوعی روش انتخاب آگاهانه برای گذاشتن خودتان در نقش شنونده واقعی است، یعنی کسی که می‌خواهد افکار و احساسات همسرش را درک کند. اگر آگاهانه به خودتان یادآور نشوید که شنونده هستید، آنگاه به نقش مشاجره‌کننده بر خواهید گشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه