دانلود و خرید کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا ویکتور تورن ترجمه شادی هزاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا اثر ویکتور تورن

کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا

معرفی کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا

کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌ها علیه آمریکا نوشته ویکتور تورن، ترجمه شادی هزاره که توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب منتشر شده است به پشت پرده ماجرای یازده سپتامبر می‌پردازد از دیدگاه یک غربی این موضوع را بررسی می‌کند.

درباره کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا

پس از گذشت یک دهه، هنوز ابعاد مختلف حادثه یازده سپتامبر روشن نشده است. امروزه در کنار تحلیلهای رایجی که از این حوادث وجود دارد برخی از تحلیلگران معتقدند که این عملیات تروریستی با اطلاع قبلی دولت آمریکا و با طراحی و برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها صورت گرفته است. این اثر بر نقش محوری رژیم صهیونیستی در حملات تروریستی یازده سپتامبر تأکید دارد و نویسنده با تحلیل ابعاد مختلف این حادثه و با ارائه‌ی شواهد و مستندات گوناگون، رد پای صهیونیست‌ها را در جای جای این سناریو نشان می‌دهد. 

بخش‌هایی از کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا

یکی از صحنه‌های فراموش‌نشدنی حادثه‌ی یازده سپتامبر که تا ابد در ذهن بینندگان تلویزیون باقی خواهد ماند توده‌های آتشینی است که پس از اصابت پرواز ۱۷۵ در ساعت۹:۳۰صبح به برج جنوبی، از داخل آن به بیرون پرتاب می‌شدند. برای عملی‌ساختن این صحنهٔ هولناک، می‌بایست کنترل مرکز تجارت جهانی از دست پایانهٔ مسافربری نیویورک و نیوجرسی (پورت اوتوریتی) خارج و به بخش خصوصی منتقل شود. سپس این بخش برای اینکه آسان‌تر مواد منفجره را داخل برج‌های دوقلو جاسازی کند در وقایع، دست برده و دست آخر باعث شد که این برج‌ها منفجر شده و فرو بریزند. آن دو هواپیما فقط بهانه‌ای بودند که بعدها خیلی راحت و بی‌دردسر فقط برای توجیه این خرابکاری از نام آن‌ها استفاده شود.

خواندن کتاب ۱۱ سپتامبر؛ توطئه‌ی صهیونیست‌‌ها علیه آمریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام پژوهشگران دنیای معاصر مفید و جذاب است زیرا واقعه‌ی یازده سپتامبر یکی از مهم‌ترین اتفاقات دنیا بود که بسیاری از روابط سیاسی را تغییر داد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۳۶۲۸۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

خوب است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان