دانلود و خرید کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه ویلیام انجدال ترجمه معصومه تقی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه اثر معصومه تقی‌زاده

کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه

معرفی کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه

کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه اثر ویلیام انجدال ترجمه معصومه تقی‌زاده به بررسی سیاست‌های آمریکا از زمان جنگ سرد تا بعد از وقعه‌ی یازده سپتامبر می‌پردازد. انجدال در این کتاب بیان می‌کند آمریکا همواره به‌دنبال ساخت دشمن برای خودش بوده تا بتواند به حیات سیاسی و قدرت‌طلبانه خود ادامه دهد.

درباره کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه 

آمریکا تصویری از دموکراسی خودکامه در نظم نوین جهانی است. سیاست‌های این کشور همواره در راستای براندازی و تطمیع ملت‌هایی است که قصد داشتند قدرت بیشتری در اداره‌ی کشورشان به‌دست بیاورند. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که ایالات متحده هدفی جز تحکیم سلطه همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی ندارد و تمام شعارهای این کشور همچون مبارزه با کمونیسم و تروریسم، گسترش آزادی و دموکراسی در سایر کشورها و ادعای دفاع از حقوق بشر، همگی در راستای اثبات قدرت خود و پیش‌روی در کشورها است. انجدال به عنوان یک خبرنگار در آمریکا با سیاست‌های این کشور کاملا آشناست و خط فکری این کشور مقابل چین، روسیه، لهستان و ... را به وضوح بیان می‌کند. از نظر او جمهوری خواهان مخصوصا جورج بوش در تمام جنگ‌افروزی‌های خود که شعار حقوق بشر داشته‌اند هدفی جز نابودی و بهره‌کشی از کشورهای دیگر را ندارند.

کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب سلطه‌ی همه‌جانبه منبعی مناسبی است برای کسانی که مایل هستند با سیاست‌های آمریکا از زمان جنگ سرد و پیش از فروریختن دیوار برلین آشنا شوند. این کتاب هم به فعالیت‌های آمریکا در چین می‌پردازد و هم روایتی مستند ارائه می‌دهد از رفتار مشکوک آمریکا در تبت. فرضیه‌های واقعه‌ی یازده سپتامبر را بررسی می‌کند و آمریکا را در مرکز عملیات خراب‌کارانه‌ی جهان می‌گذارد پس می‌تواند کتاب جامعی باشد برای تمام کسانی که قصد دارند تاریخ معاصر آمریکا را با رویکردی غیرآمریکایی بررسی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۳۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان