دانلود کتاب صوتی کیمیاگر با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی کیمیاگر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کیمیاگر

کتاب کیمیاگر نوشته پائولو کوئلیو، نویسنده پر آوازه برزیلی است که در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا منتشر و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده‌است. کتاب صوتی کیمیاگر با ترجمه ساره خسروی و صدای سامان قلیچ‌خانی در دسترس شما قرار دارد.


خلاصه کتاب صوتی کیمیاگر

پائولو کوئلیو نویسنده پرآوازه برزیلی در کتاب کیمیاگر داستان جوان چوپان اسپانیایی به نام سانتیاگو را روایت می‌کند که به قصد کشف گنجی در اهرام مصر، روانه آفریقا می‌شود. او در مسیر این سفر با زنی کولی، مردی که خود را پادشاه سالم می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می‌شود و دل در گرو فاطمه دختر صحرا می‌بندد. ماجرای کشف گنج سال‌ها سفری سخت را برای سانتیاگو رقم می‌زند و در نهایت به کشف گنجی بزرگ‌تر در درون خود او منتهی می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب کیمیاگر را به علاقمندان خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. پائولو در سال ۱۹۸۲ اولین کتاب خود را بنام آرشیوهای جهنم منتشر کرد که با شکست مواجه شد. او در سال ۱۹۸۶، رمان خاطرات یک مغ را نوشت. سال بعد نیز، کیمیاگر را به رشته تحریر درآورد و آن را از طریق یک ناشر کوچک برزیلی در۹۰۰ نسخه منتشر کرد.کتاب کیمیاگر به پرفروش‌‌ترین کتاب برزیلی تبدیل شد و بیش از ۶۵ میلیون نسخه از آن فروش رفت. این کتاب به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده‌است که هفتاد و یکمین آن زبان مالتی بود. از دیگر آثار این نویسنده برزیلی می‌توان به کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، شیطان و دوشیزه پریم، یازده دقیقه، مثل رود روان، ندیمه‌های اودین و جادوگر پورتوبلو، اشاره کرد. این نویسنده تاکنون ۳۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. او را باید پرفروش‌ترین نویسنده پرتغالی زبان در تمام اعصار است.

جملاتی از کتاب صوتی کیمیاگر

پسرک سانتیاگو نام داشت. هوا گرگ و میش بود که به همراه گوسفندانش به کلیسایی متروک رسید. سقف کلیسا از مدت‌ها پیش فرو ریخته و درخت چنار بزرگی در محلی که قبلا از آن برای ظروف مقدسه استفاده می‌شد، روئیده بود.

تصمیم گرفت شب را آن جا بیتوته کند. همه گوسفندان را از در مخروبه وارد کیسا کرد و با چند تیر و تخته در را مسدود نمود تا در طول شب گوسفندی خارج نشود. در آن منطقه اثری از گرگ پیدا نمی‌شد، اما یک شب که یکی از گوسفندانش از گله جدا مانده بود تمام روز بعد را مجبور شد صرف جستجوی آن حیوان کند. زمین را با کتش جارو کرد و دراز کشید و کتابی را که اندکی پیش به اتمام رسانده بوده بالش خود قرار داد. با خود گفت: «باید کتاب‌های قطور تری را برای خواندن شروع کنم زیرا هم مطالعه آن‌ها مدت زمان بیشتری طول می‌کشد و هم بالش‌های راحت‌تری خواهند بود».

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

reza pashaei
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

داستان خوب و عبرت اموزیه و گویندگی زیبا فقط قسمت های اخرش خیلی خیاله از نظر متحوا عالی هستش

Tarane Hed
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

صداگزاری بعضی جاها به طنز تبدیل میشه صدای شخصیت ها اگه لحن جدی تری داشته باشه و بامزه نباشن بهتره

pouria
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

صداگذاری حالت طنز و کارتونی پیدا کرده و از جذابیت کتاب کم‌کرده

امیررضا
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

از نظر من، خود کتاب دارای مفاهیم قابل تاملی از یک نظریه فلسفی‌ عامه‌پسند است. البته این مفاهیم در قالب یک رمان بسیار ضعیف و نپخته ارائه شده است. اما ضعف اصلی، در ارائه صوتی کتاب است که با شخصیت‌پردازی

- بیشتر
ronak
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عالی بود

yasin
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

بیشتر برای نوجوان ها و کودکان نوشته شده و برخلاف تبلیغات گسترده ای که برا این کتاب انجام شد ، برای من جذاب نبود

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان