دانلود و خرید کتاب با چرا شروع کنید سایمون سینک ترجمه نازنین فرهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک

کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

کتابچه با چرا شروع کنید چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک است. این کتاب به خواننده می‌آموزد چگونه رهبران بزرگ به همه الهام می‌بخشند تا دست به کار شوند. این کتاب با ترجمه نازنین فرهنگ و صدای حامد بیطرفان منتشر شده است.

درباره کتاب با چرا شروع کنید

با چرا شروع کنید کتابی است کنجکاوی‌برانگیز و جذاب که قطعا باعث خواهد شد، خواننده همچنان این سوال فریبنده را از خود بپرسد: چرا؟ چرا بعضی از افراد به موفقیت دست می‌یابند، در حالی‌که بعضی دیگرنمی‌توانند؟ چرا بعضی از گروه‌ها می‌توانند کارگروهی را مدیریت کنند و چالش‌های بین راهشان را تا رسیدن به موفقیت تحمل می‌کنند ؟ چه‌ چیزی بعضی افراد را در رسیدن به موفقیت در مقایسه با دیگر افراد متمایز می‌کند؟ این کتاب به تمام این سوال‌های اساسی پاسخ می‌دهد و کمک می‌کند شنونده بتواند راه درست رسیدن به موفقیت شغلی را پیدا کند. این کتاب یک راهنمای کامل برای تمام کسانی که کارشان را دوست دارند و یا قصد دارند کسب و کارشان را گسترش دهند.

خواندن کتابچه با چرا شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب و کار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب با چرا شروع کنید را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه