دانلود و خرید کتاب بازی زندگی فلورانس اسکاول شین ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی زندگی اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب بازی زندگی

معرفی کتاب بازی زندگی

بازی زندگی کتابی از نویسنده نام‌دار حوزه موفقیت، فلورانس اسکاول‌شین است. اسکاول‌شین در این کتاب از روبه‌رو شدن به پدیده‌ای پویا به اسم زندگی و راه و روش رویارویی با آن صحبت می‌کند.

درباره کتاب بازی زندگی

کتاب بازی زندگی چهار بخش دارد. اسکاول‌شین در تمام این چهار بخش مهارت‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که بتوانید در بازی زندگی موفق باشید. در بخش اول قانون‌های بازی زندگی را برایتان می‌گوید. قانون‌هایی مثل قانون توانگری، قانون عدم مقاومت، قانون بخشش و.... در فصل دم از تاثیر کلام و واژه‌ها در زندگی می‌گوید. از قدرت آنها در آوردن ثروت، شادی، سلامتی، و...همینطور فقدان و بدهی و بیماری و ضعف و تمام حس‌ها و حالات منفی. بخش سوم شامل رهنمودهایی از خانم اسکاول شین است که به خوانندگان می‌آموزد چطور شرایط را تحت کنترل گیرند و با شناخت قانون معنویت به وفور و ثروت دست یابند.

او در بخش نهایی دوباره راجع به قدرت کلام و تاثیر جملات تاکیدی در بهبود وضعیت زندگی در لحظات سخت و کمک به کامیابی و موفقت انسان حرف می‌زند.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول‌شین نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او دانش الهی را تدریس می‌کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

او می‌گوید: هر آنچه آدمی احساس یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می‌گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می‌شود. جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ترین آرمان‌ها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند. اصولاً هر مشکلی حاصل ذهنی ناآرام است. شر زاییده خیالات نادرست آدمی است و حاصل اعتقاد به دو قدرت خیر و شر به جای اعتقاد به یک قدرت یعنی خدا است. تنها آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بی‌نهایت به آن می‌اندیشید

جملاتی از کتاب بازی زندگی

از خانمی پرسیدند که آیا دختر کوچکش سرخک گرفته؟ خانم فوراً پاسخ داد: «هنوز نه!» همان‌طور که مشخص است مفهوم ضمنی این جمله آن است که مادر در انتظار بیماری فرزند است پس ناخواسته زمینه را برای رویدادی ناخوشایند فراهم می‌کند.

انسانی که درست می‌اندیشد، بر مثبت‌ها تمرکز می‌کند و همواره دعای خیرش را نثار دیگر انسان‌ها می‌کند و از هیچ چیز نمی‌هراسد و تحت تأثیر افکار منفی دیگران قرار نمی‌گیرد. او فقط اندیشه‌های نیک را جذب می‌کند چون خود او نیز اندیشه‌های نیک می‌پراکند. از دیدگاه من، مقاومت به معنای جهنم است زیرا انسان را به عذاب کشیدن وامی‌دارد.

یکی از اساتیدم برای تسلط بر همه فوت و فن‌های بازی زندگی، فرمولی شگفت‌آور به من یاد داد و آن عدم مقاومت در برابر رویدادها بود. استادم داستانش را این‌گونه تعریف کرد: «بخشی از زندگی‌ام را به انجام غسل تعمید کودکان اختصاص داده بودم و این کودکان اسامی متنوعی داشتند. امروز دیگر کودکان را تعمید نمی‌دهم بلکه رویدادها را تعمید می‌دهم. تفاوتش در این است که برای همه رویدادها یک نام برمی‌گزینم. خواه آن رویداد شکست باشد، خواه پیروزی به یاد خداوند، نام موفقیت و کامیابی رویش می‌گذارم، چون می‌دانم پیامی در پس آن است که مرا به پیروزی رهنمون می‌سازد.»

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

Daneshe.Ketab.Khandan
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

واقعا ؟؟؟؟!؟؟؟!؟!؟!؟!؟!!!!! یعنی با وجود اینکه هنوز کلی نویسنده هست که کتابی ازشون نذاشتید و این همه کتاب مهم و جدید , رفتید کتابی رو گذاشتید که قبلا از دو تا انتشارات دیگه هم گذاشته بودید ؟ کدوم انسانی اونجا مسوول برنامه

- بیشتر
ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

خیلی خوب پیشنهاد میکنم بخونید کتاب های این نویسنده همش خوب هست

محمد رضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

سلام این با ۴ اثر فرق میکنه یا همونه؟

کاربر ۲۳۷۱۷۱۷
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عالیه.ولی شبیه کتاب چهار اثر از.... هست.

کاربر 2695599
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

بسیار عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۹)
اگر کسی در جستجوی کامیابی باشد اما خود را برای شکست آماده کند، همان موقعیتی برایش پیش می‌آید که خودش را برای آن مهیا کرده است. برای مثال مردی نزد من آمد تا دعا کنم که بدهی‌هایش را بپردازد.
کاربر ۱۳۶۰۲۰۹
عشق به خدا و ترس از مجازات او، سرآغاز بینش و بصیرت است
مامانِ علی
تا خود را توانگر ندانی، ثروت تو به نمایش در نمی‌آید.
مامانِ علی
اگر از مشکلات خود فرار کنیم، آن‌ها ما را تعقیب می‌کنند.
صابر
آدمی هر چه بکارد، درو می‌کند به این معناست که انسان هر چه در سخن و عمل نشان دهد، به او برخواهد گشت؛ هر چیزی که بدهیم همان را خواهیم گرفت
صابر
برای آن کس که خشنودی و خیر دیگران را می‌خواهد، موهبت بزرگی به نام سلامتی هست.
مامانِ علی
جملاتی که تکرارش نتایجی اعجاب انگیز دارد، این است که «هیچ یک از این اتفاقات مرا به هم نمی‌ریزد.»
مامانِ علی
ابزار کارتان، کلامتان است. فقط دقت کنید که کلام سازنده را انتخاب کنی
صابر
تنها کسی که باید عوض شود تا زندگی تغییر کند، خود شما هستید. خودتان که عوض شدید، اوضاع و شرایط و حتی مردم نیز تغییر می‌کنند.
صابر
«اگر می‌خواهی ثروتمند شوی ابتدا باید منظم باشی. همه ثروتمندان منظم هستند زیرا نظم نخستین قانون کائنات است
صابر

حجم

۲۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان